Bandy

Grupper · 1904 inlägg · 143 ämnen
« · 335974 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Stor eller Liten
Stor eller Liten boll gör ej saken bättre,man ser den inte iallafall

Sv: Premiär!
Mattias - 74: Nära var det men jag fick in mina 6-2 som man har tippat på SAIK:s Bandytips

Premiär!
Hur går det i premoiären ikväll mellan SAIK och Falu Bs?

Jag tippar 7-3 till SAIK!

Falun kommer inte att få det lätt trots att man har ryssen tillbaka!

Sv: GRIPEN BK har nu egen GB!!!
Klinth: LYCKA!!!

GRIPEN BK har nu egen GB!!!
Så det är bara att titta förbi och skriva av sig. Anmäl gärna erat intresse till supportermatchen ;-)

Sv: SKANDAL!!!
Sannes: Klart att du ska, du är mer än välkommen, trots att du är IFKáre ;-)

Klinth:
Klart att du skall vara nöjd nu, fattas bara annat.

Trots att jag är IFKare så kommer jag att parkera i den gbn också.

Klinth: HEJA GRIPEN!!!

Sannes: Jag vet, jag såg detta... Och jag är NÖJD!!!!!

Nu får vi bara hoppas att alla hittar dit oxå ;-)

Klinth:
Läste på Förslag och buggar att det kommer en gästbok, snart mycket snart....

Sannes: Det tror jag med, när behovet av det blir uppenbart. Men så är man ju ganska så het just nu och vill ha en omedelbums. (Typ små barn på julafton) ;-)

Det är ju inte så långt kvar till seriestart och då vill man ju vara "upp and running"......

Klinth:
Jag är helt övertygad om att det kommer en egen Gripen gästbok, frågan är bara när......

Guinness: Det kan jag skriva under på vilken dag som helst ;-)

Vi har ju kidnappat denna GB, men det ser jag som en högst tillfällig lösning...... Eller?

SKANDAL!!!
Snart premiär för vårt kära GRIPEN och ännu har ingen GB skapats för bandyn´s isärklass mest omdiskuterade lag här på SportSnack...det är en ren SKANDAL!!!

Sv: Örebrocupen
Klinth: Exakt, det blir en riktig värdemätare på hur bra de verkligen är.

Örebrocupen
Det skall bli spännande att se hur det går för Gripen i Örebrocupen. Vissa framgångar där vore riktigt kul för laget och för premiären. Kommande helg blir intressant värre.

Sv: Tv4 Sporten
rådbjer: Haha nä lär knappast ske

Sv: Tv4 Sporten
RavenLord: Som om Patrick Ekwall skulle stå ute med mössa o lurva till fin frisyren??
Never gonna happen!

Tv4 Sporten
Tv4 Sporten är ett skämt som inte ens nämner World Cup i sin sändning.
Antar om det varit Stövelkastnings SM och någon Stockholmsklubb varit i final så skulle det ha varit 5-10 min om det ;)
Men de kommer nog nå repotage om att bandy och fylla sedan eller liknande snevridet inlägg, om de nu vågar sig ut i kylan"

Sv: Gripen´s trupp
Guinness:
Jag tror att det bara var om Andreas då, handlade om att han dubblerade i två sporter, bandy och ...tja vet inte vad det andra sporten var.

Men det kan hända att det har varit mer artiklar om han....

Klinth: Japp, jag vet att D.Bäck dubblade förra säsongen med U-17 och U-19 fastän han bara var 16 år...kanske de gör likadant i år fast A-laget och U-19 för de båda herrarna...

Guinness: Ja, de står ju båda listade på U-19. Kul om de fick chansen i A-laget....

Sannes: Kan nog stämma det...var det D.Bäck och A.Nordberg de skrev om då? Fick ett svagt minne jag också nu...=)

Guinness:
Det är bara att vänta och se....

Har bestämt för mig att det stod en artikel om han i TT i somras, på de där ung sportsidorna de har.

Sannes: Man får hoppas att "ryktet" har rätt...GBK behöver bra juniorer...

Guinness:
Enligt ryktet så skall han vara en talang utöver det vanliga.
Jag har fått för mig att han inte är mer än 16-17 år, men som jag skrev åren går fort så han kan vara äldre...

Sannes: Men han behöver ju inte vara så gamal för det. Han kan ju vara väldigt bra för sin ålder...å vara med de bättre,äldre för att utvecklas ännu mera.

Sv: LAIK - GRIPEN
Klinth: Japp, Mayborn, Lupala, Sillen saknades oxå...alla är väl mer eller mindre givna

Guinness:
Oj, spelar Andreas i U-19 laget.....hm...trodde inte han var så gammal, åren går fort....

Guinness: Det är gött att de vinner redan i träningsmatcherna och visar hur Gripen kommer att spela i år. Hårt och framåt. Återtåget är redan på god väg ;-)

Resultat LAIK-Gripen 2-4 Helt underbart!!!

shaftman: Ställa om? Inga problem alls tror jag, de ska upp igen och det är nog alla med på. In å kör bara!!!

Guinness: Har du helt rätt i Klinth.Många drar direkt när laget åker ur.Hoppas bara Gripen klarar att ställa om efter förra säsongens lite magra resultat...Forca Gripen.

Klinth: Jag tycker att de båda Kazakstanierna Timouchev och Kourchkin har visat upp en härlig känsla för klubben...de har fasen inte svikit fastän de åkte ner.

Sannes: Angående Anders Nordberg så står han med på Gripens hemsida, han spelar med U-19, så han är kvar i GBK.

Guinness: För att inte snacka om Sellen.... Det är sälek te klubben det....

Klinth: Daniel Bäck...den där omtalade nr. 20 i GBK, han vi aldrig fick se i CL-Cup, där har vi känsla och lojalitet.

Svanru: Köpe å köpe, man kan inte bare köpe.....

jag är så trött på köpelag! Satsa på egna spelare och vinn klubbkänsla och lojalitet!!!

Guinness: Tjingeling nä nu skall jag själv iväg och spela boll inte på vilken boll som helst utan en golfboll. Och det hela hälja

Svanru: Nä nu får du lägga av...kära Gripen ska VF fullständigt ge fasen i !!! Då hade man väl fått börja supporta Wargön eller nått.

Guinness: E söm lever får väl se. Tänk dig tanken att VF köper Gripen denna tanke måste vara ännu värre

Svanru: Jamen...nä, de får allt hålla sig till hockey´n...inte ska de sponsra det sållet...läcker ju pengar som fasen där...eller gjorde!

Guinness: DU vi får väl hoppas att FBK gör slag i saken och köper BolicGöta. Iaf som det har talats om i kulisserna att sponsra dem med möcke pengar samt att de då skall byta från blågult till Lilagult

Svanru: Nä nä, allt kan inte Boltic köpa...det räcker med Mikael Jernberg! Han hade jag gjärna sett i GBK i år också men icke sa Boltic...å köpte´n....=/

Guinness: Aha du ja han är ju känd över hela byggda. Kanske nått för oss att tipsa om till ledningen i BolticGöta.

Svanru: Men herre gud kvinna!!! Liberon i Gripen!!! Du får allt ta och läsa på lite om Sveriges okrönta bandykunglag...typ!!

Guinness: Vem sa du

Klinth: Japp, det hade bara rasslat till...ungefär som när Loupala sopar in en hörna =)

Klinth: Sen gör nog...Timo 4 mål...det blir då 7 mål och jag får således rätt

Guinness: Nu har jag det!!! Vi kör båda Saab 9-3 ;-) Fast min är svart och med turbo, din röd och utan.... Jag har rätt och du har fel...

Svårt detta. Jädrans Svanru att dra igång detta då ;-)

« · 335974 · »