Sannes: Det tror jag med, när behovet av det blir uppenbart. Men så är man ju ganska så het just nu och vill ha en omedelbums. (Typ små barn på julafton) ;-)
Det är ju inte så långt kvar till seriestart och då vill man ju vara "upp and running"......
Snart premiär för vårt kära GRIPEN och ännu har ingen GB skapats för bandyn´s isärklass mest omdiskuterade lag här på SportSnack...det är en ren SKANDAL!!!
Det skall bli spännande att se hur det går för Gripen i Örebrocupen. Vissa framgångar där vore riktigt kul för laget och för premiären. Kommande helg blir intressant värre.
Tv4 Sporten är ett skämt som inte ens nämner World Cup i sin sändning. Antar om det varit Stövelkastnings SM och någon Stockholmsklubb varit i final så skulle det ha varit 5-10 min om det ;) Men de kommer nog nå repotage om att bandy och fylla sedan eller liknande snevridet inlägg, om de nu vågar sig ut i kylan"
Klinth: Japp, jag vet att D.Bäck dubblade förra säsongen med U-17 och U-19 fastän han bara var 16 år...kanske de gör likadant i år fast A-laget och U-19 för de båda herrarna...
Guinness: Enligt ryktet så skall han vara en talang utöver det vanliga. Jag har fått för mig att han inte är mer än 16-17 år, men som jag skrev åren går fort så han kan vara äldre...
Sannes: Men han behöver ju inte vara så gamal för det. Han kan ju vara väldigt bra för sin ålder...å vara med de bättre,äldre för att utvecklas ännu mera.
Guinness: Det är gött att de vinner redan i träningsmatcherna och visar hur Gripen kommer att spela i år. Hårt och framåt. Återtåget är redan på god väg ;-)
Guinness: Har du helt rätt i Klinth.Många drar direkt när laget åker ur.Hoppas bara Gripen klarar att ställa om efter förra säsongens lite magra resultat...Forca Gripen.
Klinth: Jag tycker att de båda Kazakstanierna Timouchev och Kourchkin har visat upp en härlig känsla för klubben...de har fasen inte svikit fastän de åkte ner.
Guinness: DU vi får väl hoppas att FBK gör slag i saken och köper BolicGöta. Iaf som det har talats om i kulisserna att sponsra dem med möcke pengar samt att de då skall byta från blågult till Lilagult
Svanru: Nä nä, allt kan inte Boltic köpa...det räcker med Mikael Jernberg! Han hade jag gjärna sett i GBK i år också men icke sa Boltic...å köpte´n....=/