Bandy

1904 inlägg · 143 ämnen

Forum

« · 335974 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Stor eller Liten
Stor eller Liten boll gör ej saken bättre,man ser den inte iallafall
Kommentera

Sv: Premiär!
Mattias - 74: Nära var det men jag fick in mina 6-2 som man har tippat på SAIK:s Bandytips
Kommentera

Premiär!
Hur går det i premoiären ikväll mellan SAIK och Falu Bs?

Jag tippar 7-3 till SAIK!

Falun kommer inte att få det lätt trots att man har ryssen tillbaka!
Kommentera

Sv: GRIPEN BK har nu egen GB!!!
Klinth: LYCKA!!!
Kommentera

GRIPEN BK har nu egen GB!!!
Så det är bara att titta förbi och skriva av sig. Anmäl gärna erat intresse till supportermatchen ;-)
Kommentera

Sv: SKANDAL!!!
Sannes: Klart att du ska, du är mer än välkommen, trots att du är IFKáre ;-)
Kommentera

Klinth:
Klart att du skall vara nöjd nu, fattas bara annat.

Trots att jag är IFKare så kommer jag att parkera i den gbn också.
Kommentera

Klinth: HEJA GRIPEN!!!
Kommentera

Sannes: Jag vet, jag såg detta... Och jag är NÖJD!!!!!

Nu får vi bara hoppas att alla hittar dit oxå ;-)
Kommentera

Klinth:
Läste på Förslag och buggar att det kommer en gästbok, snart mycket snart....
Kommentera

Sannes: Det tror jag med, när behovet av det blir uppenbart. Men så är man ju ganska så het just nu och vill ha en omedelbums. (Typ små barn på julafton) ;-)

Det är ju inte så långt kvar till seriestart och då vill man ju vara "upp and running"......
Kommentera

Klinth:
Jag är helt övertygad om att det kommer en egen Gripen gästbok, frågan är bara när......
Kommentera

Guinness: Det kan jag skriva under på vilken dag som helst ;-)

Vi har ju kidnappat denna GB, men det ser jag som en högst tillfällig lösning...... Eller?
Kommentera

SKANDAL!!!
Snart premiär för vårt kära GRIPEN och ännu har ingen GB skapats för bandyn´s isärklass mest omdiskuterade lag här på SportSnack...det är en ren SKANDAL!!!
Kommentera

Sv: Örebrocupen
Klinth: Exakt, det blir en riktig värdemätare på hur bra de verkligen är.
Kommentera

Örebrocupen
Det skall bli spännande att se hur det går för Gripen i Örebrocupen. Vissa framgångar där vore riktigt kul för laget och för premiären. Kommande helg blir intressant värre.
Kommentera

Sv: Tv4 Sporten
rådbjer: Haha nä lär knappast ske
Kommentera

Sv: Tv4 Sporten
RavenLord: Som om Patrick Ekwall skulle stå ute med mössa o lurva till fin frisyren??
Never gonna happen!
Kommentera

Tv4 Sporten
Tv4 Sporten är ett skämt som inte ens nämner World Cup i sin sändning.
Antar om det varit Stövelkastnings SM och någon Stockholmsklubb varit i final så skulle det ha varit 5-10 min om det ;)
Men de kommer nog nå repotage om att bandy och fylla sedan eller liknande snevridet inlägg, om de nu vågar sig ut i kylan"
Kommentera

Sv: Gripen´s trupp
Guinness:
Jag tror att det bara var om Andreas då, handlade om att han dubblerade i två sporter, bandy och ...tja vet inte vad det andra sporten var.

Men det kan hända att det har varit mer artiklar om han....
Kommentera

Klinth: Japp, jag vet att D.Bäck dubblade förra säsongen med U-17 och U-19 fastän han bara var 16 år...kanske de gör likadant i år fast A-laget och U-19 för de båda herrarna...
Kommentera

Guinness: Ja, de står ju båda listade på U-19. Kul om de fick chansen i A-laget....
Kommentera

Sannes: Kan nog stämma det...var det D.Bäck och A.Nordberg de skrev om då? Fick ett svagt minne jag också nu...=)
Kommentera

Guinness:
Det är bara att vänta och se....

Har bestämt för mig att det stod en artikel om han i TT i somras, på de där ung sportsidorna de har.
Kommentera

Sannes: Man får hoppas att "ryktet" har rätt...GBK behöver bra juniorer...
Kommentera

Guinness:
Enligt ryktet så skall han vara en talang utöver det vanliga.
Jag har fått för mig att han inte är mer än 16-17 år, men som jag skrev åren går fort så han kan vara äldre...
Kommentera

Sannes: Men han behöver ju inte vara så gamal för det. Han kan ju vara väldigt bra för sin ålder...å vara med de bättre,äldre för att utvecklas ännu mera.
Kommentera

Sv: LAIK - GRIPEN
Klinth: Japp, Mayborn, Lupala, Sillen saknades oxå...alla är väl mer eller mindre givna
Kommentera

Guinness:
Oj, spelar Andreas i U-19 laget.....hm...trodde inte han var så gammal, åren går fort....
Kommentera

Guinness: Det är gött att de vinner redan i träningsmatcherna och visar hur Gripen kommer att spela i år. Hårt och framåt. Återtåget är redan på god väg ;-)
Kommentera

Resultat LAIK-Gripen 2-4 Helt underbart!!!
Kommentera

shaftman: Ställa om? Inga problem alls tror jag, de ska upp igen och det är nog alla med på. In å kör bara!!!
Kommentera

Guinness: Har du helt rätt i Klinth.Många drar direkt när laget åker ur.Hoppas bara Gripen klarar att ställa om efter förra säsongens lite magra resultat...Forca Gripen.
Kommentera

Klinth: Jag tycker att de båda Kazakstanierna Timouchev och Kourchkin har visat upp en härlig känsla för klubben...de har fasen inte svikit fastän de åkte ner.
Kommentera

Sannes: Angående Anders Nordberg så står han med på Gripens hemsida, han spelar med U-19, så han är kvar i GBK.
Kommentera

Guinness: För att inte snacka om Sellen.... Det är sälek te klubben det....
Kommentera

Klinth: Daniel Bäck...den där omtalade nr. 20 i GBK, han vi aldrig fick se i CL-Cup, där har vi känsla och lojalitet.
Kommentera

Svanru: Köpe å köpe, man kan inte bare köpe.....

jag är så trött på köpelag! Satsa på egna spelare och vinn klubbkänsla och lojalitet!!!
Kommentera

Guinness: Tjingeling nä nu skall jag själv iväg och spela boll inte på vilken boll som helst utan en golfboll. Och det hela hälja
Kommentera

Svanru: Nä nu får du lägga av...kära Gripen ska VF fullständigt ge fasen i !!! Då hade man väl fått börja supporta Wargön eller nått.
Kommentera

Guinness: E söm lever får väl se. Tänk dig tanken att VF köper Gripen denna tanke måste vara ännu värre
Kommentera

Svanru: Jamen...nä, de får allt hålla sig till hockey´n...inte ska de sponsra det sållet...läcker ju pengar som fasen där...eller gjorde!
Kommentera

Guinness: DU vi får väl hoppas att FBK gör slag i saken och köper BolicGöta. Iaf som det har talats om i kulisserna att sponsra dem med möcke pengar samt att de då skall byta från blågult till Lilagult
Kommentera

Svanru: Nä nä, allt kan inte Boltic köpa...det räcker med Mikael Jernberg! Han hade jag gjärna sett i GBK i år också men icke sa Boltic...å köpte´n....=/
Kommentera

Guinness: Aha du ja han är ju känd över hela byggda. Kanske nått för oss att tipsa om till ledningen i BolticGöta.
Kommentera

Svanru: Men herre gud kvinna!!! Liberon i Gripen!!! Du får allt ta och läsa på lite om Sveriges okrönta bandykunglag...typ!!
Kommentera

Guinness: Vem sa du
Kommentera

Klinth: Japp, det hade bara rasslat till...ungefär som när Loupala sopar in en hörna =)
Kommentera

Klinth: Sen gör nog...Timo 4 mål...det blir då 7 mål och jag får således rätt
Kommentera

Guinness: Nu har jag det!!! Vi kör båda Saab 9-3 ;-) Fast min är svart och med turbo, din röd och utan.... Jag har rätt och du har fel...

Svårt detta. Jädrans Svanru att dra igång detta då ;-)
Kommentera

« · 335974 · »