Bandy

1904 inlägg · 143 ämnen

Silly season

« · 865396 Till forumet

Sv: Silly season
Kanske intressant i länken Mr Klinth??? Jag vill dock att alla talanger som nu förgyller eller ämnar förgylla i de högsta serierna, Persson, Koch, Sundin och vad de må heta, stannar kvar i SSK om de är där eller att de kommer åter till ÄLSKADE SELÅNGER SPORT KLUBB, ursäkta SSK Sundsvall måste jag lära mig att det numera heter, och spelar för Selånger oxå... SSK kämpa på...
Kommentera

Andreas Bergwall och Jesper Eriksson till Vetlanda? Varför inte... ;) Dags för Vetlanda att plocka spelare för Bajen... några har gått från Vetlanda till Bajen...
Kommentera

Esa Oksanen till Bollnäs, samtidigt som det blev klart att brorsan Timo fortsätter i klubben två år till! Känns ganska bra att vara Bollnäs-supporter just ikväll! :-)
Kommentera

Projta: Enligt mig så "ska" Byn vara klara favoiter på söndag. Men i år är det väll ingen som tror på Bajen och därför kommer de säkert att vinna i år... Men vi får se på söndag! Rätt härligt att en säsong avgörs med 2 x 45 min inför 22-23000 på läktaren!
Kommentera

RavenLord: Jag håller på Edsbyn iallafall..
Tror att Hammarby kommer att greja de hära SM-Guldet..
tycker dom har varit de bästa laget i säsongen rakt igenom,
så att Hammarby får gälla som lite favroiter tycker jag?
Vad tycker ni andra??!!
Kommentera

Jaha nu var Bandyn över och man får blicka fram mot säsong 2007/2008 nu när SAIK åkte ut.
En helt okej säsong får man nog summera det som trots att de inte blir final.
Patrik Nilsson Årets man ohotad iaf

Kan ju byta ut Frågan här på sidan till vilket lag man tror vinner på söndag(eller håller på)
Kommentera

Bissett19: Japp!! Han var i Vetlanda några år, när Vetlanda hade ett grymt lag, troligen det bästa laget som de någonsin har haft. Han kan mycket möjligen tagit något/några guld med VSK också. Han flyttade väll från VBK till VSK och i mitten på 90-talet vann VSK rätt många guld, tyvärr... ;)
Kommentera

Robban_Brynäs: Då måste det var ditt VBK då.

Har för mej att VSK hade en Thomas Liw som var med o tog ett SM-tecken tidigt nittital.
Kommentera

Robban_Brynäs:

där slog du allt huvudet på spiken!
Kommentera

mattias - 74: Jag förstår att du åller på Leksand i hockeyn... ;) ni brukar har lite svårt med minnet!! :P
Kommentera

Robban_Brynäs:

HAHA nej jag vet inte. gissade bara på nånting med V
Kommentera

mattias - 74: Jag är mycket tveksam att de har spelat ett SM-Final i bandy... o inte var det 1992, det år som Thomas Liv vann SM-Guld med??
Kommentera

Robban_Brynäs:

Vet inte frågar dig ? =)
Kommentera

mattias - 74: ha ha! O när spelade Valbo en SM-Final i Bandy? :P
Kommentera

Robban_Brynäs:

Valbo ?
Kommentera

Bissett19: Det börjar på V... men inte VSK...
Kommentera

Robban_Brynäs: VSK?
Kommentera

henkaaa: Det är kul det här... för enligt de uppgifterna bla. DN gick ut med i söndags kväll, var just David o Daniel klara för VSK.

Om jag inte missminner mig helt fel, så vann Thomas Liw ett Sm-Guld i början av 90-talet? För vilket lag? ;)
Kommentera

Robban_Brynäs, RavenLord:

"VSK-s sportchef dementerar i VLT att Daniel Liw och David Karlsson skulle vara klara för Västerås. "Vi har löpande kontakt med båda två, men inget är i närheten av att vara klart. Vi har inte ens pratat om kontrakt." säger VSK-s sportchef till tidningen."

Ovanstående saxat från jimbobandy.nu..... dessutom har Ljusnan pratat med Daniels brorsa Thomas och enligt honom är absolut inget klart om vart Daniel spelar nästa år. Man märker dock att silly season är i full gång.... :-P
Kommentera

RavenLord: Exakt även Daniel Liw till VSK, tyvärr... :(
Kommentera

Robban_Brynäs: Och D Liw med till VSK enligt Edsbybor på Redfarmers sida
Kommentera

Enligt uppgifter i bla. DN så ska David Karlsson var klar för VSK... tyvärr säger vi gärna hade sett honom i Vetanda.
Kommentera

Silly season
Enligt uppgifter på ett fler tal sidor på nätet, så lämnar Nordén, Vetlanda. Han är trött på att resa till Vetlanda, från Göteborg. Han lär nog hamna i någon Göteborgs klubb, Kungälv? Gais? Vem vet! :-)
Kommentera

« · 865396