Robban_Brynäs: Jadu man kan ju fråga sig hur många som var närvarande mentalt i SAIK...oförklarligt hur man kan vika ner sig så enormt,inget av det spel man skapat tidigare syntes till.
RavenLord: Tur att du slapp lägga ut pengar på biljetterna!! Håller med dig... långt ifrån någon bra finalen. Edsbyn var inte särskillt bra, utan det var SAIK som var dåliga. Var "Murren" med i matchen?? ;)
Robban_Brynäs: Betala som tur inget för våra biljetter..fick förfrågan om jag ville ha 2 till mig och sambon i fredags efter att min svåger försökt bli av med 4st av de 8 han fått genom sponsring men alla tackade nej.
Måste varit en av de tråkigaste finaler att se på för alla utom Edsbyfansen eftersom de var inget spel alls...Det var som att stå och titta på en stillbild. I SAIK var det enbart den som hade bollen som åkte skridskor de övriga stog stilla/gömde sig.
RavenLord: Är glad att jag inte åkte till uppsala igår. finalen var avgjord efter 15 min. Att betala mycket pengar för att se en match som mer eller mindre är avgjord efter en kvart, nej tack...
Men... SAIK såg riktigt bleka ut igår, de skapade ingenting...
Pinsamt var det att vara på Studenternas igår och se hur SAIK vek ner sig totalt och inte fick ut något av laget. Obegripligt hur man kan vara så bleka i en Final.. Har långtifrån sett alla matcher i år men den här lär vara en av de sämsta man gjort på grymt länge även om Edsbyn gjorde det bra men dom mötte ju inget motstånd alls och blev bjudna på enorma ytor