BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

5000 kr back per match

« · 164737 Till forumet

5000 kr back per match
Synd att BIK går back 5.000 kr per match...Dom har budgeterat ett snitt på 1900 och har ett snitt på ca 2.200...Så frågan är ju hur dom går back?? Förstod inte det Bengtzen skrev i tidningen idag...Kan någon hjälpa mig och förstå??
Kommentera

Sv: 5000 kr back per match
Danne86: de går ju inte back på matcherna... men de har intäkter på 5000:- mindre än budgeterat. Detta beror på att av de 2200 är det för många som går in gratis eller som ungdom/pensionär. Det de kalkylerat fel är alltså summan varje person betalar. Tänkvärda saker i sammanganget är att 2200 handlar för mer i kioskerna än 1900 och därför blir det nog överskott i den posten istället. Men det viktigaste är väl att vi har för mycket snorungar i hallen. Men när 86-orna blir lite äldre nästa år kanske budgeten håller. Gäller bara att pensionärerna håller sig i form ett år till då också...
Kommentera

Jag tycker synd om BIK grabbarna som ger allt dom har och ändå kommer det så lite folk och tittar på dem, fruktnsvärt dåligt tycker jag, de flesta kommer ju bara när de är i SA eller mot HC!!!!!!!!
Kommentera

Att det kommer så lite folk gör ju att de inte får så stora intäkter oxå!!!!!!!!! Undrar, ihopslaget, hur mycket BIK gör av med på ett år och hur mycket de får in, det finns ingen som några siffror va?????????????
Kommentera

F-Troop: Men då måste det bli ett håll något stans i fickan om det inte kommer in pengar...Alla till nobelhallen på onsdag!!!!!!!!
Kommentera

0586: Håller med
Kommentera

Danne86 och 0586...
detta är inte Lunarstorm eller något dyligt...
kan ni varva ner med era alla utropstecken,
frågetecken...mm...det ser mycket trevligare
om ni skriver mer normalt..annars så ser det
ut som ni skriker....
Kommentera

gud: Okej Gud.
Kommentera

Murdoc: jo jag vet............................
Kommentera

Pat86: Håller med nedanstående här...
Kommentera

« · 164737