BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

Forum

« · 148751 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Skinnet sålt!
Joinzzon: Jag syfftade inte på varesig Bofors eller Rögle, utan däremot att hans nivå är ju katastrofal. Har aldrig sett "honom" gjort en bra match, sedan att han har sina bra stunder det ska inte stickas under stol med men han borde gå ner en div. och absolut inte få dömma elitseriematcher och allsvenskan som han inte klarar av. Han har inget öga för spelet.
Kommentera

Jobo:

"Och för att nämna Gyll.......... NEJ det är inte värt att ta i sin mun."

Nä det ska ni säga, vad ska vi säga då??
Gjorde inte ni ända regelöverträdelse under den första delen av matchen ??
Tydligen inte ..........
Kommentera

lodjuret: de flesta ramsorna som BIk klacken kör och några till finns på min hemsida...........kolla länktips
Kommentera

lodjuret: Om man inte ska skrika så ska man helt klart inte stå i klacken. Dessutom borde inte alla småungar vara där, deras enda "mission" tycks ju vara att dra sönder Bobcats flaggan när den vecklas ut. För egen del kan medelas att rösten bara höll i en perre, detta tackvare en efterhängsen förkylning som pajar rösten i varje match. Och för att nämna Gyll.......... NEJ det är inte värt att ta i sin mun.
Kommentera

Bofors: Det är inte lätt att vara med och skricka i klacken när man inte vet alla ramsorna,dom ska finnas utlagda på nätet men vet inte vart,OCh visst kan jag väl hålla med dej om att det finns dom som står där men inte säger ett ljud..
Kommentera

Sv: Rögle
Janssonligan: Tack för att du tycker att vi hördes bättre,kortsidan har vi i klacken velat prova på tidigare och nu så ska vi ge det en chans,men tyvärr är det många som står där och inte skriker och klappar. Och jag håller med Grattis Rögle men vi ska ta er...
Kommentera

Joinzzon: Tack för att du tänker på Calle...Kram Lodjuret
Kommentera

Bilder
Har skickat upp bilder och ett ofärjat referat ;-) från gårdagen
Kommentera

Bofors:
Eran klack är ju ingen höjdare, men ni var trots allt bättre igår än vad ni har varit någon gång förrut som vi har varit där.
Sedan har ni ju "lånat" några av våra sånger oxå ;-)

Det var inte bara en trumma utan minst två :-((
Kommentera

farside: Om du tyckte att klacken var tam då skulle du ha varit med förra hemmamatchen mot Troja! Då hade du skrattat ihjäl dig, det kan jag lova! Du har också rätt i att trumman ska bort, det är bara shit!

Jag har ju aldrig varit i Ängelholm men har hört att ni har en bra och samstämmig klack där...

Klackens flytt till kortsidan är dock ett bra drag från Bik:supports sida även om man ser lite sämre samt att ljudet från högtalarna hörs väldigt dåligt på denna plats. Det var hyfsat stundtals men nog ska vi kunna förbättra samstämmigheten och ljudnivå. Jag tycker dock att de som ställer sig på denna sektion ska sjunga och verkligen ta i när de sjunger! Annars är det ju ingen mening med det hela. Ett grundläggande krav är väl att de som står där ska begripa att ramsorna hörs bäst när man tar i maximalt. Som det är nu kan man tro att det är de hjärt och lungsjuka som har bestämt träff på fel plats...
Kommentera

Alltså kära Bofors IK.
Kan ni vara så snälla att lägga ifrån er eran trumma!! det är endast pinsamt med en trumma! och är ni sån dålig klack att ni inte kan låta utan en trumma? mmm iofs så är ni det.. ni är ta mej fan den tamaste klack jag nånsin sett!
för att inte tala om eran publik.. jag bara ler..
Kommentera

Va det roligt att möta ett riktigt hockeylag för en gångs skull? Ni och era trummor, man får ju huvudvärk. Lycka till mot Mora härnäst!
Kommentera

Skinnet sålt!
Jahap, då va skinnet sålt, önskar er lycka till mot Mora istället.
Kommentera

Hur gick det med Calle Steen (tror det var han) som kolliderade ofrivilligt med Roger Hansson i mittzon.
Det såg inte alltför trevligt ut med hans knä.
Det är aldrig roligt när spelare gör illa sig.
Hoppas att det gick bra

Varma hälsningar från Dalarna
Kommentera

Pat86:
Inga röster bara trummor .......
2 gånger var Rögle klacken tvungna att ropa igång er
Bofors klacken är ni klara .....
Kommentera

Bra med klackens flytt...........det blev ju som jag alltid trott mycket bättre drag...........gött att vi körde en polisrazzia idag också men det är nått vi borde köra mycket oftare det ser ju så mäktigt ut när alla händerna är uppe............
Kommentera

fy fan va det känns tungt med den här förlusten.......vi var ju så nära där när Böna gjorde 3-4 målet........men så tar dommarn är så jävla lätt utvisning på böna direkt efter åt......fy fan.

Fast man ska aldrig skylla på domaren.................men men

Det var bra drag på läktarn idag i alla fall........bra att klacken använde de två stora flaggorna också......som klacken va idag ska den va varje match...fast lite bättre.....allt ska ju utvecklas.

Nu tar vi Mora på onsdag..........hur många BIk fans blir vi i dalarna?????
Kommentera

Rögle
SV: Grattis Rögle till vinsten,MEN ni ska veta att vi tar er när vi kommer ner till er hall i ängelholm,Då skrivs det 2-5 till Bofors IK.
Sen ÄNTLIGEN BIK klacken grattis till er placering på kortläktaren NI hörs mycket bättre över Nobelhallen....
Kommentera

Sv: Bofors-Rögle
Härligta att ni fick pisk av oss idag, ingen pinsam 9-0 förlust... Den sitter som en kniv i hjärtat(fortfarande)
Kommentera

Hardmen: YES VI VANN ÖVER ER! det trodde jag fanimig inte! =) 6-4 det tar sig..=)
Kommentera

F-Troop: hoppas på bra tryck på söndag och tufft och fin ishockey men shysst spel.... må bästa lag vinna.!!!!!!!
Kommentera

0586: Vad tror du om att klacken flyttar nu då? kommer våran sektion bli alldeles underbar? ...eller flyttar du också?
Kommentera

F-Troop: Han blir min mer och mer! Men Björte är den största under min levnads tid!
Kommentera

Sv: JA JA JA !!!!!
Pat86: Jag säger som "Abris", man ska inte sälja skinnet förrän man gått över ån efter vatten. Men kul ska det bli o förhoppnings-
vis rent men hårt spel.
Kommentera

Sv: JA JA JA !!!!!
Fan vilken skön upphämtning igår nu tar vi Rögle på söndag
Kommentera

JA JA JA !!!!!
JanssonLigan;
JAAAAA! tvåååå poäng!!!!
ETT STORT GRATTIS BOFORS IK !!!!!
G R A T T I S !!!!!
Kommentera

Sv: TYVÄRR,TYVÄRR!
Janssonligan:
JAAAA! Där ser man Slutresultat vid full tid 3-3
Någon som har en kommentar till resultatet.
Någon gång måste man gissa rätt?
Matchen fortsätter nu !
Vi får hoppas att BIK får två poäng till slut,Ändå?
Kommentera

0586: han är inte min hjälte.... min hjälte är ju Torsten. Björte sundqvist var fan en hjälte på sin tid också.
Kommentera

Vad skriver red på BIK-sidan här? Tippar Mörrum vinst! Helt sjukt som BIKare att göra det!

Dessutom att ge dåren Bergfors bra betyg efter att han slagits med alla BIKares hjälte!

Skärp er redaktionen!
Kommentera

Pat86: var ska vi Röglesupportrar stå nu när er klack flyttas?

synes på söndag!
Kommentera

TYVÄRR,TYVÄRR!
Måste nog säga ett blygsamt Tyvärr!
Att Bofors har haft det svårt nere i MÖRRUM det vet vi ju.
Och jag tror ju delvis på vårat BIK.
MEN! vi får vara glada om det står vid full tid 3--3.
Och att förhoppningsvis BOFORS tar två poäng med sig hem, i bagaget på spelarbussen/eller flyget om dom färdas så?
Skall sitta som klistrad vid CITYRADION 103,8 Mhz.
Läs; Onsdagkväll 23/10.
Kommentera

Bofors-Rögle
Fan va gött att klacken entligen ska byta plats till den enda rätta.......på kortsidan............det skulle vara klart tills RBK matchen
Kommentera

Mörrum-BIK
vad tror ni inför matchen Mörrum-BIK????? En match som är ganska viktig vinner man denna så kan BIK haka sig på de tre översta lagen i serien nu har vi bara 6 pinnar upp till första och andra platsen och bara två pinnar till tredje platsen det skulle vara roligt om vi kom upp på nån av de tre första så vi slipper ha det så jämt om sa platserna.

BIk hade ju förra året väldigt svårt för Mörrum..........det blev två förluster 7-4 hemma och 4-0 borta. men jag tror BIk kan vända den trenden i morgon(onsdag). man har kommit igång med målskyttet nu och det börjar se riktigt bra ut..........

Mitt tips är: Mörrum - Bofors IK 4-5
Kommentera

Sv: Vad har hänt med Robin Jonsson
Grusell: Robin kommer inte att åka med småkronorna pga en skada i armen, som han fick mot, Arboga borta tror jag det var. Enligt uppgift skall det ha varit en flisa som slogs lös men som nu fixerats på plats med hjälp av ett gipps paket. Detta är nu borttaget och Robin tränar lite lätt inom några dagar förhoppningsvis.
Kommentera

Vad har hänt med Robin Jonsson
Jag undrar vad som har hänt med duktige Robin Jonsson. Han har ju inte spelat på ett bra tag (är han skadad? / avstängd?).

Han blev ju nämligen uttagen till J-20 truppen idag..

mycket tacksam för svar!
Kommentera

Sv: Underbart
Vilken underbar BIK helg det har varit ................6 poäng som Leffe lovade...............8-0 mot HC och 5-1 mot Troja är ju underbara resultat fortsät så BIk nu är vi bara 2 poäng efter 3:an Mora dom tar vi in i borta matchen nästa onsdag

Go BIK!!!
Karlskogas stolthet!!!
Kommentera

Sv: Underbart
Bafucin: Grattis till segern! Vi vann också med 5-1 :-) Det satt finfint.

Vad är du nånstans då? Här sitter man och fryser i nollgradigt väder.....
Kommentera

Underbart
Knappt hinner man bort innan BIK gar ut och gor 13-1 pa tva matcher. Godis, speciellt 8-0 pa HC. Emil visade vart skapet skulle sta. Vem hade trott natt annat? Ingen ide att ge sig pa var Emil. 5-1 mot Troja later helt ok oxo.
Jag kanske skall stanna borta ett tag.

Stigsson: Jag ar inte pa Bali. Ganska langt darifran. Fast varmt som satan ar det:-)

Ha det i kylan.

Bobcats 4ever!!
Kommentera

Sv: B O B C A T S !!!!!!!!
Janssonligan: E ni på gång nu eller........??
Kommentera

Sv: Bofors - Örebro
Ornell: man tackar man tackar..................Fy fan va gött med storseger mot de kaxiga närkingarna.........vad var det som hände fredda egentlige??? missade det........Förresten var det inte den där Bergfors som skulle krossa Kåberg??? det såg vi ju hur det gick med..fan va gött. Klacken var i storform idag också. Gött att vi är där vi ska nu.......bland de fyra första alltså.....bra för målskillnaden det här

Nu tar vi troja på söndag!!!!
Kommentera

Bofors - Örebro
OK, Bofors spöade upp oss med hela 8-0...
Det är bara att gratulera er, ni var ju mycket bättre. Jag blir sur när man förlorar på otur som mot Arboga, men nu var ni ju mycket bättre!

Det är så man får skämmas ibland; en massa barnungar i klacken höll på och kastade öl på folk och rivde staketet. Sånt tar jag definitivt avstånd ifrån.

Grattis igen, ni blir farliga den här säsongen också!
Kommentera

B O B C A T S !!!!!! MÅÅÅL!!!!
OH ! JA! en sån seger det känns bara för himla sköööönt!
Kommentera

B O B C A T S !!!!!!!!
JO! JAAAAAAA!! MÅÅÅÅÅÅLLLL!!!!
NU åker PIRATES på en stor dängel hela 8--0
det kan man för ut skåpning
Vi mååår bara för gôôttt heejjaa B O B C A T S GO ! GO ! G O !
EN sån vinst vi gööör ! ja! jo! visst VINNER VI !!!!
Kommentera

Bobcats;
JA!! JOO!
NU får vi väl hoppas att BIK slår ut P I R A T E S från ÖREBRO
Och det ser ju ut att gå i första perioden med en ledning på 2--0
Kommentera

Sv: Derbydax igen.
0586: jaja dom på min hemsida ............. det var ju länge sen jag la upp.......även den på örebro sidan.....och den var bara för att kaxa...............påå hemsidan är det väll bara en från AIK trubaduren också, eller???
Kommentera

Pat86: På Örebros sida!

Du förstår väl, vad jag menade med skillnader mellan super-gnaget och BIK!

Du har ju upplagt trubadurens texter på din hemsida!

Det är ju inga vanliga ramsor måste du förstå
Utan låttexter som är copyrightade!

Inte ens AIK, Klacken sjunger hans sånger! Då de inte är ramsor!

Tänk dig själv att vi eventuellt möter AIK i SA, Hur skulle det låta om vi sjöng översatta AIK sånger!

Detta är bara en tanke, som bringar lte klarhet kanske!
Kommentera

Rögle Fans: Bara så du vet så har Bofors seriens bästa hall....men annars är det ju bra
Kommentera

Pat86: Bofors för en svår match idag mycke folk i lada i bofors hoppas det blir en bra match
Kommentera

3,5 timmar kvar till match mot närkingarna..........
Idag vinner vi med 6-2
Kommentera

0586: vart fan har jag skrivit ramsor nu????
Kommentera

« · 148751 · »