BIK Karlskoga

2224 inlägg · 470 ämnen

Emil till FBK

« · 355727 Till forumet

Emil till FBK
Allas vår Emil skall träna och spela med FBK under uppehållet innan SA, allt enligt BIK:s officiella sida.
Det är han väl värd. Tror han kan tillföra en del power till FBK.
Kommentera

Sv: Emil till FBK
Bafucin:
Inte en chans.
Kolla mitt svar till dig i Rögles gb.
Kommentera

Haha.. Kåberg i FBK, är det nå julskämt?
Kommentera

jo1: Kåberg till FBK...haha, ni måste skoja...visst kul för han å sitta på bänken men den pajasen har han nå att göra i Elitserien...
Kommentera

Bafucin: Helt rätt att han får träna upp sig så han kan nypa till någon mas i SA :-)
Kommentera

Svanru: Slå fegt och springa undan merar du väl?
Kommentera

Stigsson: Int vet ja va du men. Vi får väl hoppas att han lär sig av de store pöjkera hur man står upp och tar en smäll eller två utan gnäll.
Det räcker att motståndarna sköter den saken :-).
Kommentera

Svanru:
Han är 25 år o han har fortfarande inte lärt sig :-(
Klockren analys av "Stigsson"
Feg, fegare, "White lady"
Kommentera

Joinzzon: Man borde egentligen inte kommentera men jag kan inte låta bli. Folk som sett honom en eller två matcher på en säsong uttalar sig och har en klar uppfattning om Emil. Om man har följt honom så vet man bättre.
Kommentera

Bafucin: Helt klart så vet du säkert bättre men det intresanta när det gäller just Emil är ju att dom allra flesta i hockeysverige har samma uppfattning om honom och det är enbart ni i kattlådan som vet hur han är *s* Underskatta inte alla andra lags supportrars kunskaper. Ingen säger emot Emils kämpartakter dom är enorma men någon hockeyspelare är han inte möjligtvis en hockeykrigare.
En spelare för motståndarna att ogilla och dom egna att älska.
Kommentera

Bafucin:

Jasså.. ser han 1-2 matcher på säs. Men varför har alla andra supporters samma uppfattning...? Det kan ju inte bara vara i marcherna mot MIK & RBK som han beter sig svingt...
Kommentera

jo1: Du borde vara glad att slippa Emil fast för mig spelarar det ingen roll vilken mas han trycker till oavsett de kommer ifrån Leksand eller Malung.
Kommentera

Svanru:

Glad & glad.. Tja han producerar ju lite poäng så det kan ju vara skönt att slippa! Men vill Bofors ev. släppa honom då?
Kommentera

jo1: Vad jag har hört skall han träna och bli ännu tuffare samt få ES tempo i kröppen allt detta för att återvända till BIK för med klubban i högsta hugg ta för sig ordentligt i SA :-)
Kommentera

Svanru:

Jasså... de vill inte göra en C Steen av honom då? Dvs. låta han spela kvar i FBK säs. ut?
Kommentera

jo1: Kanske men jag tror att det är en koll för att se om man kan änvända honom senare
Kommentera

Svanru:

Jo exakt!
Kommentera

Svanru:
Skicka honom till Skåre, låt honom inte förpesta FBK.
Jag funderade på att åka o kolla på FBK-BIF men ska "white lady" vara med så skiter jag i det.
Kommentera

Joinzzon: Åk du och kolla på BIK:s farmarlag om du vill, Om Emil är med så blir det en bonus till dig:-)
Kommentera

Bafucin:
Nej det var Färjestad jag skulle se + Jacke o Daniel i Brynäs.
Kommentera

« · 355727