1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 733277 inlägg · 7962 ämnen
« · 634551 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Brynäs-Södertälje.
sylf: Hur jävla orättvist kan livet vara, total dominans första 15 min, sen två självmål. Hur kan ALLT gå emot. Man får ju kallbrand.

Dom 1:a 8 min är helt underbara av Brynäs, frejdigt anfallsspel men ack så dåliga avslut. SSK kvitterar och sen är det som vanligt igen, direkt tillbaka till det defensiva, ängsligt och okoncentrerat!! Dom är alldeles för rädda att förlora, tyvärr så är det så ett lag i spillror fungerar. Hoppas att dom kan bita ihop o köra på som i dom 1:a 8 min???

Totalt jävla otroligt hur ett lag kan ha sån jävla otur!
Brynäs spelade grym hockey och hade kunnat leda med 3,4-0 NÄÄDÅ då gör vi två självmål och vips så är det krampaktigt igen. Bänka Korhonen NU!! kan man kicka förstakedjan 8 matcher före ett fönster så kan man jävlar i min själ bänka Korhonen också! FYFAN jag spränger ett blodkärl när som helst nu!

Pausmusik Jackson Browne, "Running on Empty." Passar Brynäs perfekt.

MadDog: Mycket misstänkt offside ja. Men det är så jävla typiskt ett lag i motvind; spelar strålande i fjorton minuter, sen får man två i baken. Ett som möjligen var offside och ett jävla självmål. Blir så less.

Ajja men får väl som vanligt FÖRSÖKA vara positiv .. hoppas på snabb kvittering i andra så är vi tbx ..

Tror att det var offside när ssk gjorde 1 - 1. Publiken reagerade starkt när man tog in pucken i zonen

Andra målet tavla av Korhonen enl Wahlman på radiosporten, har vi hört den förut?

och mitt 5-1tips försvann .. får väl hoppas på 5-2 men med denna avslutning blire 2-5 istället ..

Korhonen bara fortsätter och fortsätter göra tavlor ..

sylf: Mmmm fantastiskt uselt.

Makkan: Raset har börjat,det räcker för SSK att ta en timeout,samla laget och göra som dom vill.Brynäs är ett slaget lag! Ruttet

1 - 2 .. HELT fucking unbeliveble ..

1-2 alltså.

Nu börjar raset.

1-1 naturligvis .. dom kan ju inte hålla nollan :P

ajaj 3mot5 .. 1-1 nu ?

Makkan: Bra drag i arenana
Synd för spelarna när de presterar så bra spel att mötas av total tystnad.
kämpa på nu Brynäs.

90Steen_:

Ångest :-0

1 - 0 Mikael Lind '11 :D skööönt !

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL !!! Mikael Lind !

Fan va dött de va härrå :P

Ohh Bäckis stolpen :O

5mot3 !! :D

Skönt att börja med PP !

JanT: Mmm inte kul ! Men Björne är tbx iaf !

Bissett19: Då vet vi vad det kommer att skyllas på vid en ev torsk!!

Gusten: Brandner saknas i SSK! H-e att Sjödin saknas i kväll!!! Det måste vara någon som sitter med en gigantisk Voododocka symboliserande hela BIF's A-trupp. Det sitter en j-a massa nålar i den dockan vid det här laget..

Faan Webben buffrar, då kmr den efter ! .. åhh tråkkit !

Nu jävlar tar vi dom !!

Bissett19: Tja, magsjuk kan väl vem som helst bli...men varför idag o varför just Sjödda! Illa, får hålla tummarna att det går vägen ändå.

Hallå! Är det Serbien vi möter? Eller är det GIF - Assyriska i kväll?

Skulle inte förvåna mig om Bommen stänker in 2 puckar och Petré 1 ikväll.

Gusten: För att citera Churchill kommer denna kväll att handla om "Blod & Möda" samt "Svett & Tårar".

Sjödin har väl blivit förkyld!? Kunde han inte valt en bättre dag?

Gusten: inte sparkad iaf,pust pust:-))

Bajsade tydligen löst i morse enligt canal Plus!!

FYFAN va nervöst det börjar bli. Allt från 1 till 7 poäng skiljer oss från 11:e platsen efter matchen.

Sjödda magsjuk enligt ppv.

Sjödda magsjuk!

Bissett19: Kicken förmodligen

70 Rodrigues: Äre nån som vet varför Sjödda inte spelar,ej med på laguppställningen på Swehockey...........

Jaha! Vänder det inte idag så gör det väl aldrig det? Tror hårt på en hemmaseger idag. Bra vibrationer som Lotta Engberg(?) sjöng.

Dream Team: Vadå, vem vill inte betala för dryga 2 tim och 15 min gap, skrik och ångest :-)

90Steen_: Tror det blir en målsnål tillställnin i kväll : 2-1 till Brynäs. Det är på tiden att vi börjar ta några 3 poängare nu!

Jompe: Äh, han var ju nästan ikapp Rudslätt, misstaget han gjorde var att han INTE slog ner honom!!!

Westergren: Enligt hemsidan är Örat bänkad och Cassel går in på hans plats, att Sjödda inte skulle spela står det inget om.

sylf: Han var slö när han inte hann ifatt Rudslätt. Sådan dålig arbetsmoral, sådana primadonnafasoner kan inte tolereras :-)

sylf:
Han kanske sitter barnvakt åt nr 62...

Westergren: Han kanske har fått foten av Boorken:-)

Enligt Swehockey verkar det inte som om Sjödda spelar idag och Öhrstedt går in i första-linen. Är det någon som har någon info att komma med. Skada på Sjödin, ve och fasa?

70 Rodrigues: Äh, skit i ´re! Bortkastade pengar ändå! ;-)

Är det någon som vet vilket beställningsnr matchen har på Com Hem ikväll, mitt Com Hem strular??

« · 634551 · »