Nån borde plocka domarna av isen. AIK-spelarna kan bryta mot alla regler utan åtgärd. Domarna sabbar spelet helt.
Nu är d väl dags att börja ifrågasätta domarinsatsen. Såg en solklar tripping passera innan Ollas åker för en slash jag inte ens uppfattade på reprisen.
Är jag partisk?
3 mot 5 nu. Rutinerat Granis...
Sheena Punkrocker: Jag gillar att ventilera när jag ser uppenbart felaktiga domslut. Så länge inte någon moderator eller liknande har ett problem med det kan du fortsättningsvis hålla dina tankar om det för dig själv.
Annars kanske du kan hitta något slags Schackforum.
Davey_22:
kag ser tillräckligt på ishockey för att inte spy galla så fort ett domslut går emot en.
hur är det för din del?
Sheena Punkrocker: Ja. Det behöver man inte vara domre för att se. Man behöver bara ha tittat på årets domarnivåer.
Du måste nog se mer ishockey.
Davey_22: "det är väl i alla fall två solklara utvisningar på gnaget."
visst är det det proffsdomarn...
Huge: Instämmer helt. Bara för grabbarna att starta upp andra perren som vi spelade merparten av första. Domarna vet ju vi är ett kapitel för sig,det är väl i alla fall två solklara utvisningar på gnaget.
Dags för thure,scott och harju att ta för sig mer, våra andra lines har överglänst dem litegrann.
Lindström:Kilas fick en regelrätt tackling av Melin när han inte skyddade sig själv tillräckligt bra när han la ut pucken.
(Går ju fan inte stava på såna här små laptops. )
Redigerad kommentar
JAAAAAAAAAAAA!!
Sweatt igen!!