Brynäs IF

728048 inlägg · 7962 ämnen

AIK-Brynäs IF 21/3

243918 · » Till forumet

Sv: AIK-Brynäs IF 21/3
Beezer66:
När ni möter Gnaget borta så är det C 33 som gäller o mot Bajen så är det D 37.
Gnaget ska ha sin klack på A 37 (Vi varken såg eller hörde någon när vi var där) Bajen har sin på B 31-32
Kommentera

westerlind: Vem tar med sig Cipramil?
Kommentera

70 Rodrigues:

Det låter bra. Skönt om man kan hinna sitta ner en stund och dra upp taktiken innan matchen börjar.
Kommentera

Westerlind: Vad sägs om att gänget träffas vid 17-tiden på fredag?
Kommentera

70 Rodrigues: Tyckte själv att det var lite konstigt!
Kommentera

65 Selander: Då kanske man ska hänga på den resan!
Kommentera

65 Selander: Blev också förvånad över att se att det var slutsålt, så jag kontrollringde till Globen och fick där veta att biljetterna inte släpps förens i morgon bitti kl 09:00!
Kommentera

boldten: Resan till Rögle borta kommer att gå via Sala!

www.brooklyntigers.com
Kommentera

70 Rodrigues: Tittade på Ticnet och där står det att det är slutsålt på fredag. Det är bäddat för hockeyfest
Kommentera

Beezer66: Spelar ingen roll vilken sektion, vi kommer att finnas överallt!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag och 3 polare kommer för att vråla ut vårat stöd. Om vi lyckas med att få biljetter. 50mil är ingenting att åka för att ge ett lag i behov stöd! Röda kvarn kanske det inte blir men räkna med oss på Hovet!! Vilken sektion skall man boka på?

Mvh
Kommentera

70 Rodrigues: Ja, fast ibland kan man inte göra som man vill...
Jag får väl ta mig till Stokholm när Brynäs spelar mot Hammarby!
Kommentera

boldten: Det gäller bara att prioritera rätt!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag skulle gärna ha slutit upp där, men kan inte. Är i Örebro hos mina föräldrar. Inte riktigt läge att dra till Stockholm på ishockey...
Kommentera

Skulle vara kul om så många som möjligt ville sluta upp på restaurang/Pub Röda Kvarn (mitt emot Hovet) vid 17:00-tiden på fredag! Jag, Sylf, Westerlind, 65 Selander med flera kommer att vara på plats!
Kommentera

Biljetterna till AIK-Brynäs IF släpps i morgon bitti kl 09:00! Så släng er på telefon o boka, vi ska fan krossa Gnaget både på isen och på läktaren!!! Jag räknar kallt med att 4000-5000 Brynäsare finns på plats på fredag!
Kommentera

westerlind: TACK!
Kommentera

70 Rodrigues:

Info om biljetter till AIK BIF 23/3
Biljetterna till matcherna släpps tisdag 18/3 och kan införskaffas på ordinarie inköpsställen.
Priserna är enligt följande: Samtliga matcher förutom derbyt mot Hammarby kostar 120 kr för sittplats.

Inköpsställen se länk
www.aik.se/ishockey/biljetter/kopstallen.html

Eller boka online www.ticnet.se

Alla Brynäsare vallfärda mot Hovet!!!
Kommentera

Moverare:

Hahaha, du ser att jag har koll på jämtar att räkna med - aldrig att jag skulle glömma dig i en uppräkning av våra hockeyfantomer.
Kommentera

westerlind: Och Calle Alander
Kommentera

prosten:

Glömde säga det: Självklart, jag räknade med dig - blir det Kvarnen efteråt?
Kommentera

Huge:

Äsch, vi producerar ju stjärnor på löpande band:
Ulf Dahlén, Markus Åkerblom, Ricard Persson, Anders Moverare, Joel Lundqvist och Henrik Lundqvist för att nämna några.
Kommentera

westerlind: Mycke´gravöl blev de´.......... :-)
Kommentera

65 Selander:

Samma här - det var alltid ett våldsamt firande när Jämtland-Härjedalen spelade TV-pucken.
Kommentera

Huss: Likt förbannat så säljs det på Silja Line med Östermalmsvagn ;)

Tacka vet jag Norrlandsguld på burk och TV Pucken på TV :))
så firade vi och polarna hemma i Vemdalen att hösten hade tågat in i byn.
Kommentera

westerlind: Tiger Beer är faktiskt rätt hyfsad Singaporebärs kan jag meddela
Kommentera

65 Selander:

För övrigt heter den "Tiger - Gold Medal" - det är ju något som alla hockeyälskare vet är intimt förknippat med Brynäs IF.
Kommentera

65 Selander:

Finlandsbåtspilsner - Hmpf. Här troddde jag att jag hittat en nyhet i bolagets sortiment, men det borde jag ha begripit att den bira som du inte har smakat har ännu inte tillverkats.

Tiger Beer var ändå ganska god: ljus och smakrik, med en lätt doft av sjögräs och mattschampo.
Kommentera

westerlind: aj., aj, aj Finlandsbåt pilsner!

AIK nästa fredag då måste vi mobilisera våra krafter
mot ett hungrigt AIK.

Synd att läsa om J20 men det är ju Brynäs i ett nötskal!

Skål
Kommentera

westerlind: Hallå där ! Jag ska med till hovet, tar med mig 74050 också han har en bra pipa.
Kommentera

70 Rodrigues: Äntligen dags igen ! Känns som en ny säsong startar. Har efter en mental kollaps åter börjat känna suget efter hockey.
Kommentera

70 Rodrigues:

Äh, för din skull så ställer jag såklart upp: Hittade igår en intressant dryck som jag klippte till och köpte direkt - definitivt något som skulle pryda varje Brynässupporters matchkit. Se länk
Kommentera

westerlind: Sorry! Bärs, hur kunde jag skriva det, fan vad idiotiskt......:-)
Kommentera

70 Rodrigues:

Ska bli skitkul - nu fanken ska du se att Brynäs vinner. Bärs, hur kan du tro det?
Kommentera

westerlind: Jag är redo!!! Det är ju kul att det är fredag, så risken/chansen är väl rätt god att det blir några bärs före match, eller vad säger du?
Kommentera

Va f-n "Full fart framåt Brynäs!" skulle det stå, men jag misstänker att ni anade det...
Kommentera

70 Rodrigues:

Jag tror vi blir ganska många brynäsare som kommer till Hovet. Om inte annat så litar jag på att du, jag Sylf och Huge ska låta som 4.000. Naturligtvis med Selander som körledare.
Kommentera

Ringde precis till Globen för att boka biljetter till på fredag, men ack, dom har inte släppt dom ännu, tjejen jag pratade med hade total koll på läget och trodde att dom kanske skulle släppas på måndag eller tisdag!!!
Kommentera

AIK-Brynäs IF 21/3
Tänk om vi kunde vara 3000-4000 tusen Brynäsare på Hovet kommande fredag, en riktig Brynäsinvasion!!!
Kommentera

243918 · »