Davey_22:Sundlöv å co har en agenda med denna passivitet , att få brynäs ner i korpligan , sen sticker han precis som andra höjdare i detta samhälle , jag blir så satans förbannad på denna brist på målgörare
, 39 skott å 1 mål , detta är skamligt att se regerande mästarna så satans passiva
AVGÅ nu Sundlöv
, en företagsledare som missköter sitt uppdrag får normalt avgå , men inte Sundlöv , skamligt är det enda som jag kan komma på som stämmer med mitt lag i hjärtat just nu ,
Att spela Lauritzen i pp och så mycket också, det är för mig en gåta. Tommy måste väl fan se att det inte håller.
Jag tycker inte att han bör ta en tröja som läget är.
Redigerad kommentar
Visst, vi spelar ut Aik i två perioder och är ineffektiva. Jag köper det.
Men domaren är horribel. Som alltid i Stockholm.
Järnkrok hakas upp som en jävla ploghäst när han är fri i slutet, Lindholm blir crosscheckad stenhårt utan anledning och utan åtgärd efter målet som domaren sedan bestal oss på. Plus fertalet andra situationer, ändå får gnaget mer PP. Overkligt.
För övrigt : Det kommer aldrig kunna göras ett mål med skymning framför målvakt igen, för är det där inte tillåtet...då kommer vi se ett ännu mer sjunkande målsnitt i ES.
Patetiska jävla brynäs! Hur svårt ska det vara egentligen! dominerar skottstatistiken var ju inget nytt, det har ju aldrig hänt förut! Skrattretande!
SM-guld? tillåt mig le!
Tydligen ska man vara glad över att undvika kvalserien iår.
Ineefektiviteten grinar oss i ansiktet. Bedrövigt dåligt att göra elitseriens sämsta målvakt till en matchvinnare.
TA HEM BÄCKIS NU!!!!!!!!
Rossa: Det här är inte en formsvacka det är en avgrund!