Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

AIK-Brynäs IF den 20/11-12

« · 1535990 · » Till forumet

Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Huge: *asg* HS största rövslickare har inte skrivit ett enda jävla inlägg under hela kvällen, men så fort matchen är slut och precis alla andra skribenter tycker samma sak så ska lilla 4-åriga rövslickaren tycka tvärtemot. Du fattar verkligen inte hur prekär din situation är.
Kommentera

3 av 4 hemmamatcher nu. Vet inte om de är bra eller dåligt. Luleå borta borde ju bli 3 poäng, om man ser efter tidigare säsongers resultat...
Kommentera

Huge: Det är lätt för dig att ha distans, som är Färjestadare i hjärtat
Kommentera

Med ett medelmåttigt målskytte så hade vi haft typ 12 poäng till eller liknande. Som det ser ut nu så är ju målskyttet bara ett jävligt dåligt skämt som bara motstånda skrattar åt.
Kommentera

Davey_22: eller hur? det känns som man han inte har spelat en match på 2-3 år.... ohh, just ja...
Kommentera

Peja: Det är HV och Skellefteä, resten göre sig ej besvär i år....
Kommentera

70 Rodrigues: Seså, kryp upp i din skinnsoffa nu och sug lite på snuttefilten. Har du tur så kommer kanske mamma och tröstar dig. Dumma, dumma Brynäs.....
*snyft snyft*
Kommentera

Ser inte Rahm förbannat stel/inaktiv ut på straffarna ?
Kommentera

K R I S E N är nu ett faktum. Säger man något annat har man för lågt ställda förväntningar på svenska mästarna.
Kommentera

Gurra88:Trodde han spelade i MoDo?
Kommentera

Davey_22:Sundlöv å co har en agenda med denna passivitet , att få brynäs ner i korpligan , sen sticker han precis som andra höjdare i detta samhälle , jag blir så satans förbannad på denna brist på målgörare

, 39 skott å 1 mål , detta är skamligt att se regerande mästarna så satans passiva 

AVGÅ nu Sundlöv

, en företagsledare som missköter sitt uppdrag får normalt avgå , men inte Sundlöv , skamligt är det enda som jag kan komma på som stämmer med mitt lag i hjärtat just nu ,

Kommentera

bradberry: Jo, brynäs har haft tur med att få dom andra resultaten med sig i en massa matcher (den enda turen brynäs har).
Kommentera

bradberry: Det verkar som att många andra lag också är ojämna. Få lag som verkligen har haft stabilitet sett över hela säsongen.
Kommentera

Rumpelstiltskin: Lindbäck är i Ilves!
Kommentera

Gurra88: Jag skyller inte förlusten på domaren. Det var innebörden av det första jag skrev i inlägget. Läs ordentligt.
Kommentera

Vi är 10 poäng från nionde plats. 2 poäng från fjärde. Hur är det möjligt med den här sviten...?
Kommentera

nu har jag fått nog, tänker inte gå på någon till match förens sundlöv har värvat någon eller tills denna svacka har vänt. Gått på varenda match i tre år. Men börjar brytas ner av brynäs svacka. Nu blir plugget viktigare, för mig. 
Kommentera

Davey_22: Vi kan INTE skylla på domaren. Vi kan inte göra mål!! Vi gör dessutom elitseriens sämsta förstamålvakt till en vägg..
Kommentera

Rumpelstiltskin: Nej, spelar i Finland tror jag.
Kommentera

Tränar Anders Lindbäck fortfarande med brynäs? Lindbäck och Bäckis, NU TACK!
Kommentera

Att spela Lauritzen i pp och så mycket också, det är för mig en gåta. Tommy måste väl fan se att det inte håller.

Jag tycker inte att han bör ta en tröja som läget är.

Kommentera

Rossa: Idag valde han inte bort Honken. Påläst?

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Ja, det finns där. 
Kommentera

Macahan: Som fan, är naiv ett i ditt?
Kommentera

Visst, vi spelar ut Aik i två perioder och är ineffektiva. Jag köper det.

Men domaren är horribel. Som alltid i Stockholm.

Järnkrok hakas upp som en jävla ploghäst när han är fri i slutet, Lindholm blir crosscheckad stenhårt utan anledning och utan åtgärd efter målet som domaren sedan bestal oss på. Plus fertalet andra situationer, ändå får gnaget mer PP. Overkligt.

För övrigt : Det kommer aldrig kunna göras ett mål med skymning framför målvakt igen, för är det där inte tillåtet...då kommer vi se ett ännu mer sjunkande målsnitt i ES.

Kommentera

munkas: Bottenpluggen i Sundlövs eka är på väg ur, han har inga åror, kan inte simma och befinner sig jävligt långt ut på havet.
Kommentera

Hade Nordqvist skydden på idag?
Ineffektivitet hit och dit, BIF är inte bättre det är bara att inse.

Sen undrar jag varför TJ börjar hatta med att byta målvakter varje jävla match?

Snart är krisen total
Kommentera

Patetiska jävla brynäs! Hur svårt ska det vara egentligen! dominerar skottstatistiken var ju inget nytt, det har ju aldrig hänt förut! Skrattretande!

SM-guld? tillåt mig le!

Tydligen ska man vara glad över att undvika kvalserien iår.

Kommentera

Qvarre: Ja, vi har ju Sveriges bästa tränarkår så spelarmaterialet måste vara helt obildbart.....
Kommentera

70 Rodrigues: Är "horlångt" något som du är stolt över i ditt vokabulär?
Kommentera

Det är ju ingen tillfällighet när ES sämsta förstamålvakt gör "en kanonmatch" just mot Brynäs. Vi har allvarliga problem. Problem som MÅSTE åtgärdas. Vi spelar runt, vi spelar snyggt, vi kommer till lägen. Problemet är att ingen skymmer framför mål, ingen hugger på returerna. Detta håller inte. Jag begriper inte varför man inte åtgärdar detta. Har ju sett lika ut HELA säsongen. Första 10-15 omg. hade vi en målvakt som stod på huvudet. Det har vi inte längre. Då uteblir poängen...
Kommentera

foppa78:
Då är du betydligt mer positiv än vad jag är.
Detta är ju så dåligt att man mår illa.
Kommentera

Så jävla dåligt att inte ta 3 poäng i denna match. Brynäs för närvarande sämst i elitserien. Nu börjar det bli läge att göra något åt detta. De spelare vi har i truppen i dag räcker uppenbarligen inte till.
De Två kommande matcherna är nästan givna torskar. Hur fan lyckas man bara göra 1 mål på 38 skott på mål? Det är för dåligt.
Kommentera

Ineefektiviteten grinar oss i ansiktet. Bedrövigt dåligt att göra elitseriens sämsta målvakt till en matchvinnare.

TA HEM BÄCKIS NU!!!!!!!!

Kommentera

FBK hemma på torsdag tippar 0-6 !
Kommentera

sylf: Som sagt, snart loggar Mr Browneye in o skriver ett horlångt inlägg om otur, trasig Zamboni, skador och medgångssupportrar.
Kommentera

Summering;
3-4 spelare offrar allt
Resten tittar på
Rahm knappt 3e målis material
När ska #16 plockas bort från PP?
Kommentera

Rossa: Det här är inte en formsvacka det är en avgrund!

Kommentera

sylf: Sätt dig ner i båten!
Kommentera

70 Rodrigues: Det här kommer att gå illa så länge ingen agerar. Uselt Brynäs!
Kommentera

Ny får det fan vara slut på den här misären, agera eller avgå
Kommentera

90Steen_: Brynäs suger BIG TIME!
Kommentera

Jävla pisslag!!!
Kommentera

pekka85: Tycker det är stor jävla fet skandal att domarna, två stycken till och med, inte visar ut AIK-backen för sitt överfall med klubban. Så jävla uselt...
Kommentera

VI LYCKAS TILL OCH MED TAPPA ÖVERLÄGE I EN JÄVLA STRAFFLÄGGNING. Dra åt helvete.
Kommentera

90Steen_:Domarna får väll inte ringa om dom misstänker offside i målgården? Jag är hyffsat säker! Järnkrok avgör nu!
Kommentera

sylf: Sist skämde #16 ut sig nu nästan #39
Ska vi tro att vi sätter 0 straffar..
Kommentera

Då blir det stryk då:-( Fyfan vad surt!
Kommentera

Äckelgnagarna grisar, klänger sig fast i matchen och lägger allt sitt hopp på Daniel Larsson. Nu straffläggning, där jag säger 80-20 till AIK.
Kommentera

sylf: Visst fan får dom skylla sig själva, maken till ineffektivitet får man leta efter, bedrövligt!!
Kommentera

« · 1535990 · »