foppa78: Varje förlust kan ju hypotetiskt vara början på ett ras, men jag tror inte det faktiskt.
Vi kommer med två raka segrar i ryggen, torskar denna. Det är bara att ladda om och komma igen. Jag är inte orolig, Brynäs tar sig enkelt till slutspel i år.
Man kan inte måla fan på väggen efter enstaka förluster. Inget lag vinner alla matcher.
MarcusElving: även nu blir det ett mini "uppehåll".
Brynäs mår bäst när det är tätt mellan matchdagarna.
Haha, vi åkte på en femetta idag. Det sög ju!
Nya tag nästa match!
Ja vad ska man säga..
Usel inställning på för många.
Sen hurfan 4è linan blir bortplockad match efter annan fast det är dom som gör jobbet.
För handen på hjärtat, Hur bra var Kroken, Nordan & Lauritzen idag? Ingen av dom stämplade in på jobbet idag.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Patetiskt jävla dåligt en piss i nyllet på oss fans gå hem!!!
Fan vad lätt det måste vara att spela när man har ett sådant här stöd som AIK-spelarna har. Bara en tanke..
Qvarre:Bif duttar konstant å vips mål i arslet.
Våra backar visar klass återigen.
Domslut hit och dit, AIK är verkligen ett lag de ska klara under alla förhållanden om de tänkt sig bli ett guldlag om drygt tre månader (vilket de inte blir). Om någon omgång är det förmodligen bara titta i tabellen och säga farväl till topp 4 - för säsongen?
Man borde ta mig fan ha robotar som domare, det bör inte gå att påverka en professionell yrkesmän på detta sätt!?!
Ser man på de kommande matcherna och de senaste 6-7 matchernas spel så ska man nog vara orolig med.