Brynäs IF

727645 inlägg · 7961 ämnen

AIK IF-Brynäs IF 22/2-11

« · 1350973 Till forumet

Sv: AIK IF-Brynäs IF 22/2-11
Bissett19: Väldigt oroväckande när det gäller Svedberg, bara hålla tummarna för att Greiss håller sig hel/frisk för vad gör vi annars??
Kommentera

sylf:

Läste i GD precis att Svedberg ännu inte tränar på is,tycker jag låter mycket oroväckande.
Hoppas inte Gnaget läst Greissläxan och lägger lösa puckar från blå,det är Greiss absolut största svaghet.
Står i valet och kvalet om man ska åka upp och se Tigrarna live ikväll..
Kommentera

MarcusElving: känns som om greiss blir den avgörande faktorn ikväll. Håller han en hygglig nivå vinner vi.
Kommentera

70 Rodrigues: Hehe, fan vad glad jag blir av att se förstakedjan! Snacka om "Young guns". Tänk att vi har tre ungtuppar från de egna juniorleden i förstakedjan i elitserien. Helt underbart!

Ålder: 20-19-18

Bra Czarnecki, det ska du ha cred för!

Kommentera

70 Rodrigues: Du kan vara ganska så säker på att Huge sitter och klickar minus på alla dina inlägg. Skulle vara kul att se vilka som trycker minus, blir liksom lite meningslöst annars..
Kommentera

Laget mot AIK

Målvakter:
Thomas Greiss (Oscar Dansk)

Forwards:
Jakob Silfverberg – Calle Järnkrok – Johan Larsson
Andreas Dackell – Jonathan Granström – Anton Rödin
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Eero Somervuori
Alexander Sundström – Mads Hansen – Magnus Kahnberg

Extra forward: Sebastian Wännström

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: "Vad i mitt senaste inlägg förtjänade ett minus??"

Tja, du hoppades ju på en tuff match men att vi vinner med 4-3.
Jag tror att AIK vinner enkelt så då är det väl självklart att du får ett minus, iaf från mig.
Hur andra har resonerat vet jag inte.

Kommentera

70 Rodrigues: Du kommer inte att träffa nån. Så fort de ser dig kommer de att hålla sig borta. Tänk på att det här är killar som verkligen står för vad de tycker om dig. De visar det genom ett anonymt litet minus på allt du skriver...
Kommentera

70 Rodrigues: Ja jag tycker det är skit det här det är inte inläggen som dom trycker minus på utan personen som skriver dom
Och vem kan det vara som trycker minus hela tiden tror jag vet?
Kommentera

GävleLasse: Tyvärr så är det väl så, skulle vara intressant o se vad personerna i fråga skulle säga eller agera om man träffades :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Det bekräftar bara det jag skrivit förr... Det är DU som fått ett minus inte vad du skrivit.

Skrattretande vilken låg nivå det blivit i den här gästboken..

Man lär inte bli långvarig här...
Kommentera

70 Rodrigues: Tror också det blir svårt. AIK kämpar ju för livet just nu och det är aldrig lätt att möta såna lag... 3-1.
Kommentera

70 Rodrigues: Med en rätt inställning kommer vi att vinna matchen. Dessutom är AIK piskad att ta poäng i matchen så vi kan spela "riktigt" bortaspel som vi är skapliga på.
Kommer att bli målsnålt, 1 - 3 efter mål i öppen bur.
Kommentera

Vad i mitt senaste inlägg förtjänade ett minus??
Kommentera

AIK IF-Brynäs IF 22/2-11
Ska vi våga hoppas på en trepoängare borta mot gnaget, tror att det blir riktigt tufft?

Tips: 3-4
Kommentera

« · 1350973