Brynäs IF

727622 inlägg · 7962 ämnen

Alderholmen

« · 77750 Till forumet

Sv: Alderholmen
claesw: Vi kan glädja oss åt att vi slipper möta dom nästa år..
Kommentera

Åhh va pinsamt att vi förlorade mot AIK i serien,,,
Kommentera

Hmmm... det var det där med att kasta glas i stenhus: Skulle kanske vara bättre att lägga in länken i rätt ruta...

HÄR ÄR LÄNKEN:
Kommentera

Ford Prefect:
Tack för hjälpen. Går inte att länka? Känner du inte till "högerklick - egenskaper"? :-)

Jag har lagt in länken här nere för er andra som vill läsa och se mer om den planerade arenan.

Lägger in den här också då den inte verkar rymmas som länk:
www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=85629&avdelning_2=118
Kommentera

westerlind: Jag hittade artikeln nu, men det går ju inte att länka från arbetarbladets arkivsidor...
Sök på "alderholmen" i arkivet. Artikeln heter "Brynäs vill ha ny arena". Det finns en länk i artikeln till "fler bilder". Lycka till och godnatt.
Kommentera

Westerlind:

Tror inte att du skall ta dom där bilderna på alltför stort allvar. En av bilderna var på arenan ddär NHL-laget Carolina lirar tror jag.
Kommentera

westerlind: Jag tror att det var arbetarbladet som hade flera bilder, men när vet jag inte. I samma veva som det offentliggjordes att man ville bygga ny hall. Klen hjälp, men det är allt jag vet.
Kommentera

Ford Prefect:
Jaså, det har jag missat. Kommer du ihåg i vilken tidning och ungefär vilket datum?

Blev också lite förvånad att jag bara hittade en notis på www.brynas.se - där skulle jag vilja se en utförlig presentation med ritningar, bilder och kommentarer.

Men, men, som sagt, är det någon som har lite kunskaper om byggplanerna så är jag intresserad av att få veta mer...
Kommentera

westerlind: Skumt, för nån av lokaltidningarna hade ju flera bilder ute, förslag på hur det kan komma att se ut.
Kommentera

Alderholmen
micke m fl:
Har med stort nöje följt Timrå-supportrarnas drömmar om en ny hall insprängd i berget. Därför började jag undersöka hur det ligger till med Brynäs byggplaner.

Jag har kollat runt lite i tidningarna, men har inte hittat så mycket info om den nya arenan på Alderholmen. Mest lite debattinlägg om för och emot, men bara en liten ynka bild.

Skulle vara kul att få veta lite mer detaljer och eventuella alternativ till detta monsterbygge...
Kommentera

« · 77750