1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446920 inlägg · 7963 ämnen

Årsmötets-skandalen!

Årsmötets-skandalen!
Jag blev heligt förbannad när jag läste Gefle Dagblad i morse. Att en Elitserieförening som Brynäs IF slarvar med redovisningen av ekonomin ÄR EN STOR SKANDAL!!!
Jag skäms att klubben i mitt hjärta ska behöva styras att ett gäng inkompetenta personer som bar bryr sig om sina arvoden!!!
Jag tycker att styrelsen ska ta sitt ansvar och avgå omedelbart!!!!
När de gäller våran "så kallade" Klubb-dirktör och kanslichef Herr Börje Olsson så tycker jag att han ska sluta självmant i föreningen eller avskedas snarast. De är inte bara redovisningen av ekonomin som Olsson skött skandalöst!!! Våran Kära Målkung Tom Bisset fick veta genom e-mail att han inte skulle fortsätta sin karriär i Brynäs!!! Man baxar!!!!!!!!!
Att Brynäs kassör är Håkan Westlund ger mig taskiga vibbar,om ni kommer ihåg så fick Westlund lämmna sitt jobb som komunalråd på grund av att han gillade att festa upp Gävle-komuns pengar.

Kanske försöker styrelsen och Börje Olsson dölja nåt om ekonomin???!!!!!!!!

Vem vet??!!!! Men jag håller på att bli ständig medlem klubben så jag ska när jag har tillträde till nästa årsmöte ställa vissa frågor och fråga övriga medlemar om vi inte ska entlediga styrelsen och Börje Olsson. Stefan Thoresson så är du veckans hjälte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När de gäller de sportsliga så kommer jag att börja att skriva om de en vecka inann Elitserie-premiären.

« · 95401