Gurra88: "blir bara patetiskt att ena stunden kräva en bättre nivå och andra stunden bidra till den"
Snacka om Freudiansk felsägning....
Redigerad kommentar
Gurra88:
De etiketter och åsikter du tillskriver mig i din fantasivärld bryr jag mig inte om, men ett tips innan du använder sådana ord som patetisk är att du testar lite självrannsakan.
Redigerad kommentar
Gurra88:
Förlåt Gurra, jag tar tillbaka alltihop, det är ju uppenbart att du är den störste humoristen av oss alla!
Känner du dig häcklad var gång någon ifrågasätter det du påstår lär du få ett jobbigt liv, men det är din sak. Kör ditt race du, det blir nog bra det.
Redigerad kommentar
Gurra88:
Nu får du väl för fan ge dig, jag har skrivit två inlägg direkt riktade till dig idag. Det ena för att tala om att den info du kom med i stort sett fanns tillgänglig på lördag e.m. och det andra var om att se på det med humor än att ta så förbannat allvarligt på när du blir häcklad tillbaka. Vari ligger mitt bidrag till häcklandet i det? Jag undrar vem som är obegåvad jag...
Gurra88:Nej det är dessutom stor humor när han kallar oss för barnrumpor för att vi, som han säger "Häcklar" Brynäs. Så han häcklar oss.
Det beteendet borde ju gå in i samma kategori vilket gör honom själv till en barnrumpa.
Gurra88:Huge har varit lärare. Nu kör han buss.
Det är ju solklart att han fått foten från läraryrket på grund av att han mobbat ut vissa elever.
Gurra88:
Allt ligger i betraktarens öga sägs det, ser du mina inlägg som häcklande så...tja, det är väl upp till dig antar jag men det verkar ju lite märkligt då det tydligen går bra att kalla mig korkad och ironisera över min begåvning.
Redigerad kommentar
tompap71:Men hade det stått tex tompap71 somsignatur så hade knappast den gliringen från huge kommit. Han har ina hackkycklingar som han häcklar för jämnan.
Det verkar vara tillåtet i den här gb'n
Gurra88:
Se humorn i det hela, häcklar man andra för att inte ha samma insyn som en själv och sedan presenterar insideinfo efter att samma info finns i media, dessutom inte bara en gång, så får man nog räkna med att folk kommer driva med och skratta lite åt en. ;)