Johan Norrström:
"Brynäs är en back på spåren som stannar hela säsongen.
Att Brynäs, efter att de förklarat sitt intresse för Arell, insåg att de är mycket nära sin önskade backvärvning.
Det borde bli klart vilken minut som helst.
Det lät lite så på Micke Sundlöv också, att han var nära att landa en värvning av en etablerad back."
DavyDjoos:
Förstår precis hur du känner..... hemmavid finns ett gammalt uttryck som får anses gälla än idag "den som har bäst vett håller tyst".
Det finns skribenter man inte har så mycket gemensamt med, inte respekterar vad det gäller attityd eller allmänt uppträdande.......
..... försök ignorera, slå dövörat till, och som sagt, den som har bäst vett håller tyst.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge: En tragisk inställning, det är väl ren fakta att vissa jobb är finare än andra. Vissa nöjer sig med att köra buss, fine, men med din attityd här inne kan man tro att du är greve. Sätt dig inte på så jävligt stora hästar.
"Trots att vi slänger käft härinne så skulle jag aldrig nedlåta mig till att håna eller raljera över nåns yrkesval"
Hahaha, men det är helt okej att häckla mig för mina 20,0 och att jag tränar Fotboll på hög nivå. Vart går din hårfina gräns?
Redigerad kommentar
Huge: Bra försök att smita undan. Vi testar igen. Varför fick du sluta som lärare?
Som sagt 20,0 och vidare bra utbildning och jobberbjudanden på rad.. Det är som du.. bussbolagen drar i dig....
Johan Norrström: Lite underlig historia detta med Arell. Först presenterar man nyheten att man gjort klart med en back som ska ansluta tills på torsdag. När sedan namnet läcker ut så dementerar man detta, och hävdar att man jobbar på att hitta en back på permanent basis. Om man inte har en back klar, hur kan man då vara säker på att en sådan ansluter på torsdag?
Jag tror att det är en mix av flera saker. Sundlöv har varit i kontakt med Karlskoga och Arells agent för att föhöra sig om chans till att ev. låna in Arell som en B-plans lösning. Karlskoga, Arell och agenten blir glada i brallan och säger Yes! Medvetna om att det bara är eventuellt så ser agenten och Arell sin chans att fixa till Arells märknadsvärde till det bättre. Ty om mästarna Brynäs är intresserade så blir det ju ett plus i Arells cv för framtiden, läs kommande värvningsfönster. Så Arell och agenten läcker nyheten till media.
Detta överaskar Sundlöv som måste gå ut med en något krystad dementi. Han måste agera försiktigt i o m att Arell är B-plans lösningen.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Spinningswede: Verkligen. Det finns ju dock en del nötter här inne så några hade säkert gått att lura. Men nu va det inte så och jag har fått mail och SMS regelbundet hela dagen. Sen att GD va så heta på gröten trodde jag inte.
Blev dock förvånad när Arnell stod som klar på AB redan idag, vilket också visade sig vara falskt.
Det finns ju alltid någon som blir över i exempelvis KHL. Antingen har vederbörande inte levt upp till förväntningarna eller så måste klubben skära i lönekostnaderna.