Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Bäckström till NHL.

« · 863431 Till forumet

Sv: Bäckström till NHL.
vhcfan: Absolut inte, men som det är just nu så har vi bara EN målvakt och det är Sperrle med kontrakt!
Kommentera

Jonte321: Nu är vi inne på hockeyutrustning igen. Ett kärt ämne för mig som inte vill snacka laguttagning och taktik. Köpa Washington Capitals matchtröja med BACKSTROM och just nu okänt nummer... Undrar om Martinsson köpt en Redhawkströja med CASSELSTÅHL 28? :-)
Kommentera

70 Rodrigues:
Målvakt? Det är väl inget fel på de vi har? Eller?
Kommentera

Man kan ju lungt säga att Sundlöv har en det att stå i när det gäller värvningar inför kommande säsong, om det ska bli ett bättre resultat än säsongen som var, målet för nästa säsong måste väl ändå vara minst semifinal kan man tycka? Målvakt, backar, 2-3 forwards + ersättare för "Bäckis" måste till.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag tippar att det är dags för en comeback av Janne Larsson!
Kommentera

Ska bli MYCKET intressant att se vem dom ersätter Bäckström med, för någon bättre än Hauthonen måste det till. Nej, "Hutten" är inte dålig, men inte heller en center som kan ersätta "Bäckis".
Kommentera

arnio: Det är bara att instämma: Lycka Till Nicklas!
Kommentera

TT skriver att Bäckström har pratat med Crosby, fattar dom inte att det var GD sporten som intervjuade Crosby.
Kommentera

Jag ska absolut ta och köpa mig en matchtröja med Washington Capitals och Nicklas Bäckströms namnskylt och nummer... någon mer som tänker göra det??
Kommentera

Lycka till nu Nicklas... hoppas att vi snart får se honom i Brynäsdressen igen... eller, jag vet inte om jag ska hoppas det heller, för man vill ju att det ska gå långt för Nicklas Bäckström. Han kommer antagligen få spela med Alexander Semin... vilket radarpar! Ska se varenda match med Washington nästa säsong om Canal + har hjärna nog att sända många Capitalsmatcher när Bäckis lirar där.

HEJA BÄCKSTRÖM!!! DU SAKNAS REDAN!!!
Kommentera

arnio: smått underbetald bara...
Kommentera

arnio: Föga oväntat... Vi ser väl inte röken av den grabben på 10-12 år kan jag tänka.
Kommentera

Bäckström till NHL.
Lycka till säger jag...
Kommentera

« · 863431