Peja:"Däremot vet jag ingen som har fått en ansiktsfraktur av sig själv av att ha varit full i fjällen."
Nä, för ramla på fyllan måste ju vara helt jävla unikt ;-)
Fr pappers-GD
"Fraktur i ansiktet på ett litet ben nära ögat efter en puck i ansiktet. Har fått vara i stillhet fram till nu"
Låter det sannolikt att en puck ska flyga upp under visiret o orsaka en fraktur nära ögat (o tvinga honom t 2,5 veckas stillhet) eller låter det som om ngt annat orsakat?
Redigerad kommentar
tjugo8: Exakt vad vill du säga här?
Att han var i Vemdalen såg jag ju med egna ögon och det faktumet har ju ingenting med fylleryktet att göra egentligen. Att det står som det gör i tidningen säger ingenting då det handlar om Brynäs officiella förklaring till skadan. Enligt en källa har det gått till som jag beskrev tidigare. En annan källa har bara hintat om att det som står i tidningen inte stämmer... Min teori är att skadeförklaringen i GD är uppdiktad och att något döljs för allmänheten här. Förmodligen något av pinsam karaktär som riskerar leda till badwill och störande fokustapp.
Märkligt bara att inga murvlar nystat i detta...
bradberry:
Simon Bertilsson, 22, back i Brynäs, Gävle: –Jag ska till en kompis i Vemdalen, vi är ett helt gäng som ska fira.bradberry:
"- Simon Bertilsson har fått en puck i ansiktet väldigt olyckligt och det är därför han inte kan vara med"
Peja: Folk har sett ett fall uppe i Vemdalen också :-)