1150x200-brynasbanner.jpg

BIF-FBK

« · 131864 · » Till forumet

Sv: BIF-FBK
Nu ska Brynäs spela powerplay!
Kommentera

Sylf: 12 min och Daniel Johansson spelar center,Bergqvist har klivit av, det verkar vara ännu en skada för Brynäs!
Kommentera

70 Rodrigues: Det är ju det som vi kan börja kalla för
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..

Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!

Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
Kommentera

observant: Brynäs lär väl inte möta IFK Göteborg dom närmaste 2000 åren ?
Kommentera

Hur mycket är det kvar ?
Kommentera

Sylf: Där har du fel seru vi är många här i VÄST(BÄST)som vill se Brynäs i Göteborg!!Fråga BSKV!!!!!
Kommentera

observant: Skillnaden är att man skiter fullständigt i om Göteborg åker ur.
Kommentera

Lilljanne: Vi får väl hoppas att tokoptimisterna får rätt att det vänder snart, själv är jag jävligt tveksam.Det ser ut som om det saknas glädje i laget, ingen vilja och jävlarenamma what so ever!
Kommentera

70 Rodrigues: Jodå det enda laget som Brynäs har svårt att slå är FRÖLUNDA dom verkar vara på gång nu dom blir svårslagna i år men annars så ser jag att möjligheter finns mot dom andra helt klart!!Frölunda piskar Modofjantarna ikväll 10-1!!
Kommentera

Lilljanne: Tyvärr är det lite IFK Göteborg-känsla man har nu...
Kommentera

Lilljanne: Enligt Gunnar Persson så är ju årets upplaga av Brynäs ett jävla bra lag och det behövs inte köpas in några nya spelare!
Kommentera

70 Rodrigues: Känslan är jävligt bekant! Hade den senast 95/96.
Kommentera

sannes: De e just det, Kanske?
Kommentera

70 Rodrigues: Leksand, kanske?
Kommentera

Lilljanne: Finns det några lag dom kan slå utan problem?
Kommentera

Lunkster: Han snubblar på Anderssons klubba bakom mål när chansen är död!
Kommentera

70 Rodrigues: Brynäs modell 02/03 kan inte rå på Färjestad. Knappast Södertälje på torsdag heller. Det som oroar är att vi inte klarar av Luleå och Modo. Det kommer att kosta.
Kommentera

Sylf: Hm men d är bara kämpa dom får inte ge upp d är ju en perod kvar o brukar inte Brynäs göra en bra 3.e period ge inte upp gubbar!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Hur var situationen... han hakade så han kom fri eller?.. svårt att avgöra med bara radions hjälp....
Kommentera

Så var vi i underläge då ! bara att ge upp...för inte kan väl BIF överraska positivt ?
Kommentera

Tyvärr så blir det med största sannolikhet torsk även ikväll, Brynäs är så tafatta och stillastående i den 2:a perioden så att man nästan skäms, dom hänger inte med för 5 öre! Skott 6-11!
Kommentera

Tror dom att dom vinner matcher i utv båset ?
Kommentera

Då är vi sist i tabellen. Kan dröja innan vi är därifrån?
Kommentera

Rönnmark måste ha slagit i huvudet samtidigt som han gjorde illa sig i axeln, vilken jävla utvisning!
Kommentera

Lunkster: Till slut... sorry
Kommentera

2-3
Kommentera

Sylf: Försöker ni skära bananerna eller... slashing på Eriksson... 5 mot 3 i ytterligare 16 sek
Kommentera

70 Rodrigues: Fördel bananer i pyjamas alltså ?
Kommentera

Anger utvisad efter en idiotgrej, FBK spelar nu 5 mot 3!
Kommentera

Sylf: Anger ut.... 5 mot 3
Kommentera

Sjödin utv,mål i baken igen snart då ??
Kommentera

Sjödin utv 2 min för holding the stick efter 16 min!
Kommentera

Lilljanne: dags igen.... Sjödin ut
Kommentera

Sylf:Brynäs gör en skitbra 1:a period och krymper ytorna för Färjestad som inte kom någonstans. Nu i 2:a så har FBK kvitterat och Brynäs är stillastående, Floberg kom helt fri för 3 min sedan men avslutade som den junior han är, rakt på. Brynäs har för tillfället stora problem med Färjestads rörliga och snabba spel!
Kommentera

Träna boxplay!
Kommentera

LiiMe: 2-2 nu...
Kommentera

aja vet nån hur ställningen e nu?
Kommentera

Vad gör Miettinen och co? Superfemman visar ju vägen. Det är bara att följa! Trampa Djoos!
Kommentera

Nån som ser matchen och vet hur det ser ut på plan ?
Kommentera

Äntligen fart på gamla hederliga superfemman och inte ett öga är torrt, och jag tar nästan tillbaka det jag sagt om Kyösti :o)
Kommentera

KentaK:
Mmmm... Det är otäckt att ha den känslan... Man kan aldrig riktigt vara avslappnad då... Usch!
Kommentera

westerlind: *ändrar på ett känd barn-filmsuttryck*

Du e inte riktigt klok farbror westerlind!! hehe
Kommentera

65 Selander:

Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!

Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Kommentera

Lunkster:

Brynäs svagaste period är typ första, andra och tredje. Men det ska bli ändring på det nu... Fem kvar till 7-2.
Kommentera

Lunkster: Ni har det bra som bara lider av sömnskador iaf =)
Kommentera

GBGbrynäs: Klart man tippar där.. Missar aldrig att tippa där.. :-)
Kommentera

Lilljanne: fbk's svagaste period är typ jämt första... så se upp... dessutom lider fbk av sömnskador... verkar inte kunna vakna till...
Kommentera

KentaK: Kan vi inte blåsa av matchen nu och låta oss få dessa 3p!

Om ví skulle ta poäng eller ännu hellre gå att vinna så är det j-a starkt med tanke på alla skador!
Kommentera

Ett riktigt trendbrott på g? Brynäs hade 0-9 på dom fyra senaste matchernas förstaperioder. Andra och tredjeperioderna brukar vi ta hem. Krisen över?
Kommentera

hoppas alla tippar på falcon (rinksite) när inte 1x2 funkar här...
Kommentera

« · 131864 · »