Brynäs IF

725438 inlägg · 7959 ämnen

BIF- HV

« · 54094 Till forumet


Sv: BIF- HV
jag är säker på att dom vinner jag är säker asplund imål så kan det gå vägen HEJA BRYNÄS IF
Kommentera

Sv: BIF- HV
Japp, HV har ganska många spelare borta men det har, hur konstigt det än kan låta, gett en bra verkan för laget.

Sist mot Modo spelade HV med 5 backar, där Pelle Gustafsson, Stanislav Jasecko och Micke Lindman fick väldigt mycket istid. Detta visade sig vara positivt då samtliga spelade otroligt bra! Tempot blev högre och misstagen färre än vanligt. Detta är naturligtvis inte i längden gångbart, men två matcher i rad ska man nog orka. Framförallt Pelle Gustafsson har höjt sig sedan han fick Jasecko som backpartner, en sen värvning som varit ovanligt lyckad.

Framåt så är inte manfallet lika stort, HV kommer spela med 3 centrar och 4 ytterforwardspar. Även det var lyckat mot Modo. Ytterforwards hade fart i benen hela matchen och centrarna verkade gilla att ha lite olika omgivning kring sig.
Kommentera

Sv: BIF- HV
Hjälp till att fixa lite stämmning på läktaren ikväll, kom till Gavlerinken och stöd grabbarna! REVANSCH ikväll gäller, 4-2 mot jehovas.
Kommentera

BIF- HV
Ger alla 100% idag tror jag på seger. HV har också många borta (vilket man nästan kan säga att vi inte har längre) så det går inte att skylla på skador i denna kamp. Vinner vi inte trots att spelarna ger allt är den bistra saningen att då är vi inte bättre.

Vinst i kväll och grabbarna kan med en positiv känsla gå in i det långa uppehållet. Säsongens viktigate match hittills helt klart.
Kommentera

« · 54094