Brynäs IF

723277 inlägg · 7955 ämnen

BIF-Luleå

« · 512243 Till forumet


Sv: BIF-Luleå
88Lindkvist:
Som jag sa innan. Precis som HV71, trodde man att vi skulle klara oss..
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
ERIKSSON47: Trodde faktisk att det skulle bli promenad genom KS men nu är jag väldigt tveksamt. Vad tänkte man på i BIF tidigare? Att man inte skaffade en riktigt tränare redan från början och värvade ett par NHL spelare innan julen? Tror verkligen Sundlöv att den nya tränarduo ska rädda Brynäs? Jag tror nämligen att det är tyvärr försent...
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
ERIKSSON47: Ja men det var juluppehållet som sabba allt vi var på slutspelsplats men skaffade inga spelare å så e vi där vi e.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
88Lindkvist:
Ska inte blanda in det nu. Brynäs kunde värva dom med, men precis som HV71 hoppades man att det skulle gå vägen ändå...
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
ERIKSSON47: NHL sabbade allt för oss
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
70 Rodrigues:
Inte värdelösa, men alldeles för dåliga för årets elitserie... :(
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Kunnandet finns inte, en 11:e plats o kvalserien säger väl allt om lagets kapacitet, dom är värdelösa helt enkelt, finns inga bortförklaringar!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
70 Rodrigues: Såg skiten på TV och det finns inget att berätta. Total katastrof. Alla spelare är väl mentalt redan i KS men varför inte avsluta ES på ett snyggt sätt?
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Prosten: Du var väl där? Ge oss en matchanalys så är du snäll!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Bissett19: KORHONEN KOM HEM!! (Och jag menar det!)
Kommentera

Sv: BIF-Luleå

Vi vann ju skotten iaf!!!28-27!!Honken had ingen bra dag kan man konstatera,är man riktigt elak så läckte  han som ett såll idag!!

Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Bissett19: 17/3 och sista dag är 14/4
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Är speldatumen klara ännu?Start den 17/3 vet jag iaf!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Bissett19: Trodde också att det var så men dom skall lotta serien.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Jo starten är ju viktig,om jag fattat det rätt så börjar vi mot MIF!!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Bissett19: Nja Roger känner jag och han är bara sur för att han inte får köra HD'n i dag.
 
Nej fy f-n det blir tufft i början. Vinner vi dom första matcherna så är det tummen upp igen men börjar vi med förluster så....
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
51 Roger: tror du tyvärr får rätt!!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Hong Kong: Ser matchen på Säsongskortet,BIF rätt pinsamma idag,att spela hockey på en skridsko går inte,då ser det ut så här,samtidigt som Luleå gör mål på i princip allt,påminner lite om när vi torskade mot Skellefteå i KS senast vi var där,tror det blev 2-11 i baken,då hade vi heller inget att spela för!!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Det finns ej någon lagmoral kvar i Brynäs.Whalberg,helt enkelt lat,Dacke,bedrövlig,Sjödda hänger ej med.Vi har två stycken kompisar till tränare.Nä kära supportrar sanningens minut är här.Vi klarar ej av kvalet.Tack Brynäs för de åren ni visste hur hockey spelades.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Då har vi snart tvåsiffrigt i baken..=(
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
 
Problemet är att dom redan har gjett upp innan matchen, men dom har ju ett ansvar likt förbannat att ge allt
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
rafalski: Vvisar dom inte upp mera skärpa och hjärta än i dag då förtjänar dom inte att bära tröjan.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Skönt att se ett heltaggat Brynäs efter två perioder, lika pinsamma som vanligt. Kan inte sluta att förundras över Dackells totala inkompetens, han skulle i dagens läge ha svårt att platsa i damlaget. Mitt Brynäshjärta kanske inte är tillräckligt stort men det är bra mycket större än någon av de spelare som Brynäs förfogar över i år. OM Brynäs överlever KS så skulle jag bli oerhört förvånad.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Fråga 1: Hur många hjärnceller använde N.A när han fixade 3-5 läget?
Fråga 2: Vem har flyttat prickarna från Ö:et till ovanför J:et på Sjödins tröja?
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Hoppas inte KS-lagen vet om att Honken är sämst i Sverige på höga puckar. Härligt nu har vi två målvakter med urkasst självförtroende.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Clarence: Lite mera av ingenting ;-)
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
1-4 just nu. Detta kan vara en historisk match i Gavlerinken. Brynäs ev sista i elitserien... Till de som tror och inbillar sig att det blir annat av när kvalserien börjar, att det bara är att trycka på en knapp så börjar Brynäs vinna säger jag bara. Glöm det! Vi är i större knipa än nånsin!!
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
65selander: Man frågar sig år efter år vad Luleå Hockey har som Brynäs inte har. Egentligen ingenting men ändå allting, verkar det.
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Clarence: Dackel är kung vid 4-1 målet
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Mickis: Har haft på känn hela säsongen att nu blir det "point of no return". Visst, laget var ju med hyfsat i tabellen fram till nyår, men inte ens när de låg på slutspelsplats kändes det hoppfullt på nåt vis. Ja, risken är uppenbar att du får rätt om de åker ur. Hur ska föreningen kunna rycka upp sig med allsvenska förutsättningar när de inte kunnat göra det de här senaste åren i elitserien?
Kommentera

Sv: BIF-Luleå
Clarence: Tror vi orkar spela oavgjort mot Mora. Viktigare att ta poäng i kvalserien. Har lite på känn att vi åker ur i år, och då går nog luften ur föreningen är jag rädd.
Kommentera

BIF-Luleå
0-1 står det. Undrar om BIF tar nån mer poäng i serien. Är det nån statistiker som har koll på om Brynäs sätter eget bottenrekord i poäng den här vintern?
Kommentera

« · 512243