Brynäs IF

724829 inlägg · 7958 ämnen

BIF-SSK [28/12]

358730 · » Till forumet


Sv: BIF-SSK [28/12]
Gavlerinken: Det gick att läsa om öltältet i dagens tidning.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
lindberg:
Vore kul om fjärde linen fick speltid.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Mickis:
Jag har köpt en iallafall :o)
Blir det inte över 5000 så är det skandal tycker jag.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Nån som har nån susning om hur mycket biljetter som har blivit sålda?
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Lilljanne: SSK har en förmåga att vinna skotten stort i alla hemmamatcher men de har svårt att göra mål och de verkar ha samma förtroende för sina målvakter som Brynäs hade ifjol, dvs sviktande.
Men visst finns det riktiga lirare i SSK även fast spelare som Lind, Popovic och Zetterberg verkar ha passerat zenit.
Spännande kommer det likafullt bli när man efter bilturen sitter där i Gavlerinken.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Jompe:
Laget imorgon enligt hemsidan, ev frågetecken för AA isåfall spelar P3 där istället. N Danielsson 1 mål och 1 ass idag och Joakim Lundström (nolla i dagens match) spelar j-vm.

Målvakter: Markus Korhonen (Jens Lodén)

1:a Niklas Anger, Tommi Miettinen, Björn Danielsson
Daniel Johansson, Veli-Pekka Laitinen

2:a Ove Molin, Mikael Lind, Henrik Malmström
Tommy Sjödin, Adam Andersson

3:e Jonas Soling, Jakob Johansson, Peter Nylander
Mikko kuparinen, Jesper Björk

4:e Carl-Johan Eriksson, Patrik Rönnqvist, Simon Östlund, Kristoffer Bäcktröm, Mattias Karlsson,
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Jompe: N.D 1 mål 1 ass idag,då Sverige slog Österike med 7-0 i J-VM.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Lilljanne: OK, då--imorgon... Svårt att hålla ornding på veckodagar och datum när alla dagar verkar vara helgdagar.

SSK har, som Du säger, ett starkt lag på papperet. När de dessutom börjar få uppvindar kan de bli riktigt farliga. Hoppas Du har fel om plattmatcher efter jul. Normalt sett brukar Brynäs spela bättre på våren än hösten. Minns att Sandlin någon höst anordnade julfest i oktober för att få igång spelet.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Jompe: Idag? Jag hoppas att du tar miste annars har jag en bil full med lessna ungar imorron.
Såg ssk mot lhc igår och tälje imponerade stundtals, särskilt i sista när det var spel mot ett mål. Dom har spelarmaterial för övre halvan av tabellen men spelar i vanlig ordning destruktiv hockey trots killar som Peter Larsson, Sekeras, Lind m.fl. När/om spelet lossnar kan vilket lag som helst få problem med dom. Utan fart på rören från start blir det stortorsk imorron.
Om jag minns rätt brukar Brynäs göra en kalkonmatch direkt efter juluppehållet. Vore ju kul om några gävlebrynäsare orkar gå på matchen. Publikstödet lär behövas.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Larry: näe, där har du fel.

Nycklar till 3 poäng är:

*Mycket hårt spel, gärna utvisningar
*Kontringar i NU
*& en klack över 30 personer.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Larry: Det lär bli mycket folk idag, SSK kommer med stor klack. Vi bör vinna den här matchen, men SSK är på G. Deras vändning borta mot Timrå tyder på lagmoral. Det här är en nyckelmatch för oss. Resultaten igår gick i huvudsak vår väg. Idag ska vi ha tre pinnar.

Sen tycker jag att Persson och Sundlöv borde försöka få tag i video av Djurgården senaste matcher mot FBK. Wikegård verkar ha hittat rätt strategi för att slå FBK både borta och hemma.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Dags att ta fram matchtråden, för lite försnack:
Brynäs vinner över "tälje" med 3-1, målskyttar: Lind, "Sjödda" & Soling.
Nycklar till 3 poäng mot Södertälje:
Smart och skärpt försvarsspel, skapa mycke målchanser, SÄTT CHANSERNA!!!
JOBBA HÅRT I 60 MINUTER!!!
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
65Selander: Är det fler än två ssk-supportrar som dyker upp får vi fullt sjå med att överrösta dom.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
65Selander:
Jag kommer som vanligt.
Du åkte för övrigt i min taxi i Västerås inför bortamatchen i Götet!!!
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
Fanzin: sån bra klack kommer det aldrig att finnas i brynäs, tragiskt nog.
Kommentera

Sv: BIF-SSK [28/12]
65Selander: ja ojojoj 239 st redan, lika tugnt blir det för leksand,,,ungefär 200 tikare, dvs 3 dubbeldäckare. Går till Leksand.
TUFFA Klackar ändå, tänk om BIF hade sån bra klack =)
Kommentera

BIF-SSK [28/12]
SSK kommer då få full uppbackning på matchen iaf, se länk

Vi får väl hoppas att det är någon mer än mig som dyker upp ;-)
Kommentera

358730 · »