Brynäs IF

725368 inlägg · 7959 ämnen

BIF-SSK

« · 174184 Till forumet


Sv: BIF-SSK
70 Rodrigues: såg det sen.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Sylf: 4 mot 4 enligt hockeydirekt!!
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Helvete,ingen utdelning i PP,så kommer BP.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Lilljanne: Det kan nog stämma,alla andra bottenlag har ju också börjat vinna,förutom kanske LHC
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Stämmer det att Brynäs har tagit in två poäng på kvalstrecket sen landskampsuppehållet, alltså elva matcher? Tycks inte spela nån roll hur bra Brynäs spelar.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Lilljanne: PP BIF,kom igen nu.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Sylf: SSK har ett lag för den övre halvan av serien. Har man råd att betala 175 tusen i månadslön (Lind) bör man väl få i hop ett hyfsat lag.
Kommentera

Sv: BIF-SSK
Och Molin ut,,bra start !!
Kommentera

Sv: BIF-SSK
0-1
Kommentera

Sv: BIF-SSK
När jag "tjuvkikade" alldeles nyss var det inte lika många Brynäsare inne som vanligt. Ett gott tecken, förhoppningsvis är dom flesta på väg upp till Sätra för att geista på grabbarna.
Det blir väl som vanligt för en annan, dvs växla mellan Skalman i P4, text-Tv, Canal plus och datorn i köket.
Ngt som irriterar en aning är att C+ inte verkar kunna skifta match under seriens gång utan håller strikt på det uppgjorda schemat.
Att visa Frölunda-HV71, den enda match där det inte gäller ngt för någon av parterna, är ju ingen höjdare direkt. Naturligtvis kan man inte veta på förhand men idag hade det faktiskt varit OK om det visats vilken annan match som helst, bara inte denna.
(Ursäkta alla VF och HV-fans, men ni förstår säkert vad jag menar)
Jag är alltid optimistisk men kvällens match blir nog den svåraste hittills efter uppehållet, tror jag. Hoppas GP lyckas få killarna lagom tända så att man inte går bort sig i början och får börja jaga från underläge. Tips: 2-2 och sedan äntligen extrapinnen till oss....
Kommentera

BIF-SSK
NU MÅSTE VI VINNA IKVÄLL KOM IGEN BRYNÄS 280 KNYCK IFRÅN START TILL MÅL!!TIGERHJÄRTA NU,MAXA JÄRNET!!!
Kommentera

« · 174184