Brynäs IF

727609 inlägg · 7962 ämnen

BIF-TIK

« · 138053 · » Till forumet

Sv: BIF-TIK
Magoo70: Molin och Hallin blev utv vardera 2 min för roughing när klockan stod på 20:00!
Kommentera

cervante: BIF:s ålderstigna lag orkar inte i tredje.....
Kommentera

Blev det fight?..vad häder i Gavlerinken? Wahlman var ju i extas...
Kommentera

Bright: Tänk att Lärking godkände........
Kommentera

Skönt! Märks att viljan är starkare än stark ikväll, så det känns som det här kommer att ordna sig, faktiskt! Men sicket lag Frölunda är. Måste va´ härligt att va´ Indian-supporter i höst. Hoppas VF eller HV tar SM-guldet i april!
Kommentera

3-2 yeeeeeeees!
Kommentera

Nu jävlar är det målkamera dax!
Kommentera

prosten: Wahlman = p4 kommentator
Kommentera

70 Rodrigues: Tror du verkligen det. Kanske han bara säger vad som är sant om laget? Jag vet inte, men när Brynäs var bra där kring -99/2000 tyckte jag nog att han konsekvent berömde laget då han refererade.
Kommentera

70 Rodrigues: Vem f-n e Wahlman????
Kommentera

Wahlman måste verkligen hata Brynäs!
Kommentera

kom igen nu brynäs!!!
Kommentera

Att det ska vara så jävla svårt att behålla en ledning, helvete!
Kommentera

Anger!
Kommentera

2-1
Kommentera

Har precis fått en direktrapport av en av matchvärdarna och hon säger att Brynäs öppnade starkt dom första 5-6 min men allt eftersom matchen gått så har TIK tagit över mer och mer, tyvärr!
Kommentera

Bissett: Visst är jag *asg*!
Kommentera

70 Rodrigues: Ja du är ett geni......*S*
Kommentera

Bissett: Det är just det som är problemet, skotten ska inte vina utanför utan ska träffa mål!
Kommentera

70 Rodrigues: Jo visserligen, men skotten kanske ven utanför!!vad vet jag!!Men Brynäs brukar ju vinner dem matcher man är underlägsna i skottstatistiken, iaf under Melins tid!!!
Kommentera

Wahlman i extas när Pär Hallin gjorde 1-1.......
Kommentera

Bissett: Kanske inte, men jag tycker att det ska kunna produceras mer skott på 1 period!
Kommentera

70 Rodrigues: Säger egentligen ingenting!!!
Kommentera

Skott: 9-12! Trots fler TIK utv!
Kommentera

Danielsson verkar ha en lysande kväll, 2:a utv ikväll!
Kommentera

Hoppas inte det börjar darras i Brynäs nu!
Kommentera

1-1!
Kommentera

Magnus Wahlman är en riktig pajas!
Kommentera

Härligt Janne 1-0. spel 5-3
Kommentera

Lunkan: just det!!!41 kvar
Kommentera

LotharHsand:
Jag står för det jag sagt i ett par veckor. Jag förutspådde att det inte skulle bli seger mot SSK eller MIF. MEN mot TIK skulle det vända och det KOMMER det att göra, hur sjunger den där Brynäsaren? Jo,

"du kan lita på mej..."
Kommentera

Bissett: Ikväll blir det vint (annras så går jag inte till skolan imorrn för det finns nästan bara Timrå dårar här i stan "skratt").

Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).

Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).

Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.

Hane bra//Lothar
Kommentera

I dag är det väl iaf dax att plocka ner Timrå på jorden, jag hoppas att våra krigare kan göra en lika bra match som mot MIF då vinner vi(äntligen)!!!

Mitt tips:

5-3

Björn Danielsson 3 !!!Ove Molin 1, Tommy Sjödin 1
Kommentera

Tja!
Idag är de äntligen hemmamatch igen , efter en veckas frutansvärd längtan.
En seger i Sudden eller på straffar är då bli jag glad .

Nu måste vi på ståplats visa att vi älskar Brynäs IF över allt annat.
Skärpning av alla som är på ståplats tack!

M.V.H Tor!
Kommentera

Amb-41: Innan du skrävlar på för mycket bör du kolla hur det gick för AIK i fjol dom låg också bra till i inledningen med sin främlinglegion. Kom tillbaka när er svacka kommer det känns som den kan bli lång....
Kommentera

Lulekickan: Jag la upp en straffspark och du tog den ;-)
Kommentera

Alla er som håller på andra lag än Brynäs:

Skärpning nu, sluta hacka på Brynäsarna. Såna där dumma inlägg kommer bara resultera att ni får äta upp det själva. För så blir det alltid förr eller senare...

Lite komiskt är det dock att se er Timrå fans som borde verkligen om nån veta vad det innebär att vara ett bottenlag. Aj aj, har ni inte lärt er nåt???
Usch sån dålig stil...
Kommentera

Amb-41: Men medge att du nästan bad om den kommentaren, eller hur : )

Jag tror att matchen BIF-TIK blir en jämn tillställning där inget av lagen plockar 3 poäng, men TIK ligger nog tack vare Kapanen bäst till om det går till straffar.
Kommentera

Lulekickan: Din lilla elaking där ;-)
Kommentera

Lilljanne: Tja nog kommer ni att komma upp er i tabellen, men före Timrå????? Glöm dä......

Ni ska vara glada om ni slipper kvala..
Kommentera

Amb-41: Visst kan Brynäs torska mot Sundsvallstimrå imorrn. Men aldrig att vi hamnar efter i serien efter 50 spelade. Passa på och njut sundsvallsbor, snart är vi ikapp! Djoos gör två!
Kommentera

Amb-41: Visst är det en svit, det har du rätt i. Trenden för TIK går väl i mer nedåtgående riktning ; )
Kommentera

Huge: Tuppkamm??? sax??? kapa en smula??? Är du i frisörs yrket??? Jag pratar om hockey och inte om hårtrender.

Natten: Dream On....

BJ: Sorry.. är nog mera en svit än en trend, rätt av dig

TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Kommentera

Amb-41: Tuppkammen bara växer på uppkomlingarna ser jag...
Nåja, det blir väl till att ta fram stora saxen i morr´n och kapa den en smula.... ;-)
Kommentera

Amb-41:

"trend -en utvecklingstendens, den riktning i vilken utvecklingen går"

Det är väl en "svit" och ingen trend?
Kommentera

Amb-41: Nån rädsla för att infria treden att Timrå aldrig vunnit i Gavlerinken finns inte hos brynäs spelarna.
Brynäs kommer ta ner timrå och dess supportar på jorden igen och jag kommer vara där och bevittna det.
Kommentera

Tänka sig......... Brynäs i poängnöd.......... Oj, oj, oj......

Vilket antiklimax, spelet kommer låsa sig totalt för "Gevalia" i morgonkväll. Räddslan för att inte infria trenden, som är just den att Timrå aldrig vunnit i Gavlerinken tillsammans med situationen de befinner sig i (Brynäs som saknar poäng!!!)

Längtar redan tills i morgon då man sitter där i Gavlerinken och bara myser och får vara med om dagen då Timrå spräckte trenden!!

Kan det bli någe annat än 3 ljuvliga pinnar till vårat kära Timrå

BIF-TIK 2-5

TIK-POWER ---- THE RED MACHINE
Kommentera

Bissett: Jo, de känns lite väl offensivt.. Man ska inte gärna ha backar som satsar allt på att lägga upp ett anfall på en gång.. som Djoos o Johansson alltid försöker göra enligt mej..
Kommentera

västsupporter: Nix, ljumskadad!!
Kommentera

Bissett: Ja verkligen! Tänk, det blir som i fotbolls-Vm när Teddy Lucic och Mjällby lyckades få bollen i egen stolpe!
Jag vill ha Sjödda ihop med Johansson och Djoos med Rehnberg, föresten? Spelar Rehnberg imorn?
Kommentera

« · 138053 · »