Brynäs IF

728193 inlägg · 7961 ämnen

BIF-TPS

« · 105272 Till forumet

Sv: BIF-TPS
Lilljanne: Antar att det är en finsk sida du hittat det där. När klockan är 21.00 i Finland är hon ju 20.00 i Sverige. Den där kvarten verkar dom dock ha struntat i...
Kommentera

Lilljanne: Det har väl något med finsk tid att göra! Mikko och Saku är brorsor vad jag vet! Det kommer att bli mycket tungt ikväll!
Kommentera

70 Rodrigues: Hur förklarar du då det här:

"Electro-Oil Cup jatkuu tänään ottelulla Brynas-TPS klo 21.00."

Vilket jävla lag dom har! Nurminen, Alatalo, Lius, Kankaanperä. Mikko Koivu, är han brorsa med Saku. Dom är jävligt lika iallafall.

Hyvää Brynäs. Perkele TPS.
Kommentera

brad: 20:15
Kommentera

Bright: Vilken tid börjar matchen ikväll?
Kommentera

Jag tror också det blir mycket svårt ikväll. Flera faktorer pekar på det. TPS är säkert ett bra lag, vi har flera spelare borta, det är tredje matchen på tre kvällar t ex. Men skulle killarna vinna ikväll, då är det ett ordentligt styrkebevis!
Kommentera

70 Rodrigues: Det räcker med att Larssonlinen, Mårslinen och Kyrölinen spelar 0-0 det är ju ändå Miettinenlinen som gör alla mål!
Kommentera

Bissett:
Du menar väl kulorna :-)
Kommentera

Bissett: Ikväll tror jag det blir torsk med 1-4! Det är ju inga duvungar som är borta ikväll,Luovi,Molin och Soling saknas!
Kommentera

BIF-TPS
Brynäs-TPS ikväll, då får vi verkligen veta hur bra vårat Brynäs är!!!
Nån mer än jag som längtar till Mån 23 september.????Då ska vi käka opp dalmasarna, eller ska jag säga "kullorna" !!!

Tips ikväll: BIF-TPS 4-3
Bergqvist 2, Anger 1, Jobs 1
Kommentera

« · 105272