Brynäs IF

727635 inlägg · 7961 ämnen

#BIFFBK

« · 1771466 · » Till forumet

Sv: #BIFFBK
Inkazar: JENSEEEEN! PØLSE TILL ALLA!!!
Kommentera

{OJOJOJ vilken vändning..radion på jobbet här idag..
Kommentera

Ketchupflaskan i topp :-)
Kommentera

Jaaaaaaaaaaaadåååååå
Kommentera

Lindström: han har säkert skitit igen. Gå ut så de kan bli 1-4 ;)
Kommentera

Steenm: Haha😜
Kommentera

Hahaha trodde verkligen inte att Brynäs skulle göra några mål idag.
Kommentera

Alltså domarinsatsen idag är rent PINSAM!
Kommentera

Vaaaaaaaaffffaan!!
Byter blöja på grabben å kommer tillbakas till 1-2 😳😃
Kommentera

Zappaholic: Otroligt tamejfaen!!!!
Kommentera

Jaaaaaaasaaaa

Haha SJUKASTE! Har suttit och slitit mitt hår i 2 perrar, går och pissar och kmr tillbaks till 1-2.
Kommentera

Zappaholic: Blås av!!
Kommentera

Härligt !
Kommentera

SÅ JÄVLA UNDERBART! FÖR VI ÄR BRYNÄS!
Kommentera

Brynäsgubbe: underbara Paille!! Jag ångrar att jag inte kramade om karljäveln på Grand i söndags!!!!
Kommentera

pjotr63: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Det där är Johnsons mål!!

Nu kan vi nog räkna med ett PP för FBK snart...
Kommentera

Inkazar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Kommentera

MOAHAHAHA!
Kommentera

Härligt Jacke!!!

Men:

Vi måste bättra på trafiken framför Haugen. Han får jobba för ostört...
Kommentera

Man såg glöden i ögonen på Blomqvist. Han hade bestämt sig
Kommentera

Forsberg 1978: Älskar den här kommentaren.
Kommentera

Inkazar: Så ja!!
Kommentera

YES!! Jacke does it, trots att domarna gör allt de kan för att hjälpa gröna laget.
Kommentera

Hurra!
Kommentera

Jaaaa, som fan :-)
Kommentera

JAAA JAG ÄLSKAR DIG CARLSSON!! POJKJÄVEL!!!
Kommentera

MEN DOMARJÄVEL!!!!

JAAAAAAAAAA
Kommentera

Gamnacke: Domarjävlar. Andra gången ikväll.
Kommentera

Surt!
Kommentera

Pettisbif: Zaborsky blek som vanligt? Paille ENORMT dålig?

- Nu börjar du hitta tillbaka till pinsamheterna. Du är så känslostyrd i dina "analyser" att det liksom inte funkar...
Kommentera

blackredberry: ingen utvisning på granis första bytet! Nu vinner vi!
Kommentera

Forsberg 1978: Nu kör vi i tredje! Vi tar det här!
Kommentera

Sätt full jävla fart nu Brynäs!!!
Kommentera

Pettisbif: brukar kunna hålla med dig i det mesta.
Nu håller jag inte med det mesta istället. Vet inte vart du får den enormt dåliga insatsen från Paille ifrån. Grym i 1a, lite mindre synlig i 2a men inte dålig.
Jensen gör jävligt mycket bra. Har tyvärr förlorat endel tekningar. Men de är han inte ensam om ikväll. Och inte heller ensam om mot FBK i SHL.
Zab är långt ifrån blek.
Kommentera

Gamnacke: Haha, galet vilka jävlar periodstarter han gjort den här matchen, fattar inte vad han tänker riktigt, lite övertänd kanske? Förövrigt tycker jag Granström gjort det bra ändå, kollat extra mycket på honom idag, för att ge ett omdöme. Men tycker han har gjort det bra faktiskt. Bra beslut i allo.
Kommentera

Få se nu vad Granström hittar på i början på tredje?
Kommentera

Davey85: Bra poäng där, mer puckar mot kassen. Det ska vara så elegant hela tiden. Jag gillar fin hockey men ibland läre man bombardera lite. Inte dröja 30 sekunder för att tappa pucken när man har kunnat bomba 3-4 puckar mot kassen med trafik.
Kommentera

mk: Enligt oss som också vill beröm gör han också det han ska. Skillnaden är att vi kan se när han gör en bra räddning också. Tycker du verkligen att 95.83% räddningar efter 40 min i Karlstad är något att gnälla på?

Med den räddningsprocenten ska man ha poäng med sig...

Det är målskyttet och effektiviteten som inte är som den ska. Det ser de flesta av oss. Tydligen inte alla...
Kommentera

mk: Tycker bara det är enormt gnälligt. Något du kan gnälla på är varför vi har spelat Sandström de matcher vi gjort å inte Rautio istället. Han släpper ett mål i första krysset idag, som visst är diskutabelt, men han har räddat frilägen. Ska jag vara ärlig så tror jag det hade stått 2-0 om inte mer idag om vi spelat Sandström.
Kommentera

Vi behöver lite "enkla" mål, slänga mer puckar på kasse. Vi har skickliga styrare och en och annan spelare som trivs i skiten. Det kan inte alltid vara att vi ska kunna stå och slå in pucken i öppen kasse.
Kommentera

Tycker vår prestation är bra idag, det är det man måste ha fokus på. Om det fortsätter kommer poängen. Inga konstigheter.
Kommentera

Pettisbif: Tycker ändå Zaborsky gör en bra match som tidigare nämnt. Jag gillar han, han gör något vettigt med pucken. Sen kanske han inte nätat tillräckligt.
Kommentera

blackredberry: Enligt mig så gör han det ska.
De skotten som jag kommer ihåg har gått lågt allihopa.
Ska vi hylla en målvakt bara för att han tar de skotten han ska ta...
Vänta tills nästa period när Fbk börjar skjuta högt igen.
Kommentera

Steenm: Vi gör det bra, men målen fattas ju. Vi kommer inte riktigt in på mål och skapar de heta chanserna, frustrerande.
Kommentera

Lucas Carlsson börjar komma upp i nivå nu, han ser riktigt bra ut idag. Höjer spelet i egen zon och höjer Zanetti. Fortsätt så!
Kommentera

Davey85: Håller med där med. Sen lyfta fram Rautio. Färjestad är ett mycket skickligt lag, men han håller oss kvar, så vi borde kanske ge lite positiv feedback där på målvaktsfronten för en gångs skull.
Kommentera

Davey85: Han är hitvärvad som en måltjuv men det ser jag inte ettt dugg av. Tyvärr..
Kommentera

Inte fan ska vi väl bli nollade idag? Skruva upp tempot och passningsspelet. Inga mer bakom-ryggen-pass nu. Sen gärna lite vassare avslut
Kommentera

Pettisbif: Tycker Zaborsky gör en ganska pigg andraperiod. Bryter in mot kasse,skyddar pucken bättre än tidigare.
Kommentera

« · 1771466 · »