Brynäs IF

728053 inlägg · 7962 ämnen

Biljett till BIF -DIF 18/11

786949 · » Till forumet

Sv: Biljett till BIF -DIF 18/11
65selander: Okey , misstänkte det .
Det finns en liten möjlighet till rabbat , efterson den som köper biljetten får sitta i närheten av en Leksing ))).
Kommentera

65selander: Han hotar med att ha Leksandströjan på sej på Lördag,vete tusan om han får nån biljett såld då.......:)
Kommentera

Alisandali: Är fullt redan enl Ticnet. Om ingen nappar nu så har du nog stor chans att sälja den vid dörren. Givetvis för inköpspriset ;-)
Kommentera

Har en biljett över till matchen på Lördag mot Djurgården ,sektion K1 rad 3 plats 10-12 , valfri plats .
Om någon av er är intresserad av en plats så ta kontakt med mig via "bubbla" eller brev här på HS .

Och eftersom Brynäs vann idag så blir det nog fullt på Lördag .
Kommentera

björne: Svårt att dra fullsatt, vad menar du? På lördag säljer vi ut arenan för tredje matchen i rad. :) När hände det senast?
Kommentera

Bissett19: Viss rabbat kan ges , men det går även att välja om man vill sitta brevid en Djurgådare .
Eller mittimellan , valet år fritt .
Kommentera

Alisandali: Jag vill sitta i mitten... annars får det vara
Kommentera

Alisandali: Blir det avdrag på biljetten med tanke på att den som köper biljetten måste sitta brevid en Leksing?.......:))
Kommentera

björne: Den som vill ha biljetten får faktiskt äran att välja plats av dom tre jag innerhar .
Kommentera

björne: Perfekt för en bredarslad:)
Kommentera

Alisandali: En biljett till tre platser? Och ända har Brynäs svårt att dra fullsatt ;)
Kommentera

Biljett till BIF -DIF 18/11
Har en biljett över till matchen på Lördag mot Djurgården ,sektion K1 rad 3 plats 10-12 .
Om någon av er är intresserad av en plats så ta kontakt med mig via "bubbla" eller brev här på HS .
Kommentera

786949 · »