Brynäs IF

728137 inlägg · 7962 ämnen

Biljettsläpp!

« · 738455 Till forumet

Sv: Biljettsläpp!
wap.hockeysnack.com
2 st lägen 5-4 bra spel men totalt för få skott.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
0-2 för många spelare i utv båset. Samma start som i går. Skandalöst
Kommentera

Fan va utvisningar. Vad är det för nivå egentligen?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
6.42 Ove ut
Kommentera

wap.hockeysnack.com
5.28 Hansen ut (3-5 läge)
Kommentera

65selander: Keep up the good work!
Kommentera

wap.hockeysnack.com
4.52 Sunken ut
Kommentera

Bissett19: Själv köpte man 5 biljetter på ståplats, hoppas på riktigt bra stämning.
Kommentera

Nyss snackat med Ticnet och tydligen är det så gott som slut på L3,M3. Fick två platser på M3 rad 8, vilket jag tror är högst upp. Men vette fan hur bra man ser där.
Kommentera

det var bra, fick på L3 jag också :D har en bra bit att åka dit upp också! hehe 50 mil :S ;D
Kommentera

Namtrac: Va tidigt ni släpper era biljetter då!
Kommentera

mattiaskarlgren:
Nej, precis. Det finns ingen info alls om något biljettsläpp på ticnets hemsida. Som jag skrev tidigare var det samma sak förra året. Helt otroligt egentligen, det är ju knappast någon överraskning att biljetterna skulle börja säljas. Ring till ticnet och boka och hämta ut hos närmaste ATG-åf istället.
Kommentera

Namtrac: det funkar ej på nätet? hittar inget på ticnet..
Kommentera

Tom-2:
Köpte via telefon jag också, hon i luren lät förvånad över att det inte gick att köpa via hemsidan. SKönt att ha biljetten fixad i alla fall. :)
Kommentera

Clubsport: Har precis bokat..sektion L3 via ticnet
Kommentera

RavenLord:
Fick på mittsektionen rad 2. Får väl se exakt hur nära isen man hamnar.

Till er andra numret till ticnet=0771707070.
Surfar med mobilen om det ser skumt ut..!
Kommentera

Clubsport:Ska inte ha till premiären så jag väntar tills de får tummen ur och lägger upp matcherna på nätet så jag kan planera i lugn och ro med sambon när det passar(jobb och barnvakt mm) och var man vill sitta i nya LA
Kommentera

RavenLord:
Ring ticnet och boka per telefon. Fick tag i 2 biljetter till det facila priset av 270 kr/styck...
Kommentera

Öhhh Biljetter går köpa via ticnet står det i ab men finns ju inte en enda sketen Brynäsmatch att köpa biljetter till ?
Ska inte ha till premiären eftersom jag då jobbar så jag tänkte kolla in någon av de övriga matcherna,men man är tydligen för tidigt ute för att köpa biljetter nu.
Kommentera

Clubsport:
Ring kansliet och fråga...
Kommentera

Namtrac:
Nånting stämmer inte, 30 minuter kvar och det finns ingenting uppe hos ticnet.
Kollade med mitt ticnet ombud i måndags om det gick att köpa biljett direkt hos dom och det hade det gjort i vanliga fall men Brynäs var inte med i deras lista som skickas ut på lördagar.
Kommentera

Clubsport:
Kommer ihåg att jag försökre boka via ticnet förra året, men att de kom upp på sidan alldeles för sent och de var redan slutsålda. Bittert och uselt. Hoppas man slipper en repris.
Kommentera

brynasaren:
Det kommer nog gå undan tippar att det mesta är slut klockan 13.00

Man blir ju lite orolig när Brynäs inte finns med uppe hos ticnet. Alla andra lag kommer ju upp på sidan flera veckor innan biljetterna släpps.
Men man får väl lita på att kansliet har rätt!
Kommentera

Clubsport: Hur fort tror ni ståplatsbiljetterna ryker? Jag skall boka så fort som möjligt. Har hört att dom släpps 12:00 i dag. Skall försöka boka då. Tror ni de är borta redan i dag?
Kommentera

Enligt Håkan Brynässhoppen så är det biljettsläpp på torsdag.
Och endast via ticnet. Brynässhoppen blir inte klar till hemmapremiären men så fort den är på plats så går det att boka biljett via dom också.
Kommentera

Biljettsläpp!
Fick idag äntligen kontakt med kansliet, det tog hela sommaren innan dom svarade men trägen vinner...

Det är Ulla som bestämmer allt om biljetterna och hon kommer tillbaks från semestern på måndag nästa vecka. Så framemot onsdag så lovar dom att komma med besked när bijetterna släpps!
Kommentera

« · 738455