Brynäs IF

723753 inlägg · 7956 ämnen

Boork städar???!!

« · 618286 Till forumet


Sv: Boork städar???!!
65selander: Meningen är väl inte att vi ska vara nöjda vi är ju trots allt Brynäs supportrar och "allt var bättre förr" :)
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bissett19: Jag håller med Jompe nu har vi en tränare som visar att vart skåpet skall stå. Troligtvis ligger något mer bakom detta som vi inte kommer att få veta.


 I fjol så hade vi tränare som gjorde nada tills Fleming kom in och röjde runt. Hur vi än vänder och vrider så blir vi alla aldrig nöjda.

Vi får se i morgon vilket lag som mönstrar isen i Gavlerinken. Kalle Anka får spela om han vill bara vi har 3p efter 60min.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bissett19: Ser att Vesa minsann var back.Tänk att jag i min enfald alltid trott att han var forward.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Bissett19: Funkar tydligen att göra så när man är plusare......se länk istället!!
Kommentera


Sv: Boork städar???!!
Bissett19:

Håller med till 100%.

Som tabelläget är nu finns inte plats
för maktdemonstrationer som dessa.

Har dessa två spelare helt plötsligt på lite drygt
en vecka blivit så fruktansvärt ojämna och måste petas.
Plusminusstatistiken och poängligan visar att t.ex.
Wahlberg inte varit ojämnare än någon annan spelare
i Brynäs.

Detta borde väl ha varit känt även innan senaste
transferfönstret. Borde inte Boork ha begärt att det
skulle förstärkas med annat än allsvenska spelare
om han nu skall peta spelare hit och dit.

Om Almtorp skall spelas som center bör han lära sig teka.
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
Jompe: Tror knappast dem är tillbaka mot MODO,tycker man kunde läsa mellan raderna i GD att Wahlberg o Miettinen inte spelar imorrn!!

Jag tycker Boorken spelar ett jävla högt spel,att han tycker dem varit ojämna tycker jag låter som en jävla dålig förklaring!!Det har ju hela Brynäs avrit hela höstenförmodligen ligger något annat bakom,tror mer på en personlig vendetta!!
Wahlberg kan j försvinna i matcherna,det är helt klart,men sen är ju han en sån spelare som kan blixtra till o slå  avgörande pass som kan vara skillnaden mellan ett slutspel och Kvalserien!!
Om Miettinen säger han är för självisk,vafn är det för snack?nä det köper jag inte heller,de matcher jag har sett så har han jobbat hårt för laget.

Men spelare som Spets o Almtorp dem får underprestera i match efter match........

Mitt tips till Morabon Boork,svälj stoltheten o gör det som är bäst för Brynäs,det tror jag inte han gör nu!!!
Kommentera

Sv: Boork städar???!!
aphac: Det här är en storstädning som borde gjorts för länge sedan. Melin dammsög lite under borden, Gunnar Persson dammade av fönsterkarmarna, TJ och Kyrö såg att det behövde städas men hittade inte städskrubben, Esko hittade golvmopp och dammsugare men då sprang alla dammråttorna och gömde sig. Jag skrev igår att vi har problem i Brynäs (ingen raketforskarobservation, precis) men problemen är inte städaren utan det faktum är att städbehovet är så stort och att dammråttorna försöker gömma sig i hörnen. Det måste vara någon d***a ordning i ett hockeylag, och spelare som inte ger järnet ska inte spela. Wahlberg och Miettinen är två bra hockeyspelare, men bara när de ger järnet. Kör man en Ferrari på tomgång på ettans växel går den saktare än en Fiat Uno på trean, så enkelt är det. Kvalitet i hockey förutsätter teknik OCH hårt arbete.

Min gissning är att Miettinen och Walle är tilbaka på lördag och att de då levererar betydligt bättre än de skulle gjort om Boork inte bänkat dem igår.
Kommentera

Boork städar???!!
Klart är att man ska inte ha spelare som inte ger sitt bästa.Men börjar inte Boorks städning bli lite mycke?BIF får väl för f-n ersätta och göra allt till nått bättre.Det här sättet är ju som att klaga och inte göra något åt saken.
Vår Allsvenskastaus blir bara större för varje dag.Är det ett nytt Almtuna han bygger?
Ok att BIF:s "stjärnor" inte är bra,men i den kategorin spelare så har BIF många att välja på.Fortsätt skicka våra dyra spelare och dammsug skitlag på sina mediokra div. 1 spelare så är BIF snart dit dom verkar sträva.
Det går inte att bygga på lång sikt om bara ska ha dussinlirare som på ett eller annat sätt har spelat under Boork.
Skicka Miettinen och ersätt med nått bättre osv. då köper jag det här.

Samtidigt vet man ju inte om det är nått "locka framgrej" Boork håller på med.Ingen blir nog klok på honom,hoppas bara att ahn har rätt.
Kommentera

« · 618286