Svårt att se detta gå vägen tyvärr, Frölunda har en väldig fart hela tiden och hittar varandra otroligt lätt. Passningarna går fram jämfört med många av Brynäs uppspel som ofta hamnar bakom passningsmottagaren. Vi har fått två enkla mål hittills, de med förvisso, men detta kommer inte hålla i 40 minuter till.
Och det krävs att Starky rycker upp sig.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Ja, verkar skakig ikväll...
Jisses vad Frölunda är spelskickliga. Hittar lägen konstant.
Jeklund: Jag tror vi vinner ikväll. Fiskrens känns som klara tvåor, lite i ingemansland och då kanske motivationen inte är 100%.
4-2 till Brynäs. Gunde, Löf, Harju och Scott
Noterar att Thure tillbaka med Rödin och Scott. Känns inte som lösning för att få fart på 1a kedjan direkt, Rödin har inte varit bra på slutet...
Scott - Nokke - Thure
Rödin - Granis - Harju skulle jag nog hellre se
Forsberg78:
Ser bra ut för oss hittills med kvällens resultat
Blir nog en helt annan matchbild mot Frölunda, som inte backar hem med 5 försvarare och sen hoppas på misstag från antingen motståndaren eller domarna.
Fråga är hur Frölunda reagerar på Örebros lektion igår?
Dom är i praktiken redan klara serietvåor och det är väl isf bara revanschbegäret för gårdagen som borde motivera dom i morrn.
Kommer vi upp lika bra som vi avslutade igår och kanske nåt snäpp ytterligare så bör vi ha en bra chans på 3 pinnar.
Lindström: Det sista som överger en är ju hoppet... tror på vinst 4-2.
Forza Brynäs!
Forsberg78: Årets klarast torsk 1-4.
Publiken går hem efter 2á perren då vi haft 4 skott på mål efter 40 min och är totalt utskåpade.
TJ tycker att vi är på G, så sitt stilla i båten!!