Brynäs IF

728028 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs-Frölunda

« · 644779 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Frölunda
sylf: Det här är ju bra. Endast 1 - 11 i målskillnad på två matcher.
Kommentera

sylf: Var det inte nån som släckte ljuset i Gavlerinken mot Frölunda i nån match för nåt år sen?ring honom!!
Kommentera

Lovar att dom ger den där jävla transan sin första nolla för säsongen.Vilket lag skulle annars göra det!!
Kommentera

Gusten: "Ibland förlorar man, ibland spelar man oavgjort!"
Precis.. och på 70-talet vann vi :)
Kommentera

Gusten: Nu får den där skäggiga jäveln avgå!! Jag har trott på hans ideer till nu,jävla skitspel!!!!
Kommentera

MadDog: så sant, men jag är även lite road av konspirationsteorin att Boork försöker rädda kvar hjärtelagen Mora och DIF genom att köra ner Brynäs i kvalserien ;-)
Kommentera

Robban74: Ibland förlorar man, ibland spelar man oavgjort!
Kommentera

Vad bra vi är framåt... kommer 3 mot 1 och får inte ens iväg en passning.. Är det NÅGON som tycker vi är bra?
Kommentera

Robban74: Stolpe in stolpe ut!!!
Kommentera

Jösses vilket dåligt 3-1 läge...nä skärpning nu förfan!
Kommentera

Bissett19: "Ibland vinner man o ibland förlorar man!!!"
Som Brynäsare är det "Ibland vinner man o oftast förlorar man!!!"
Kommentera

Nu missar Lärking igen... Witehall startar bråket och ska ha två minuter extra. Han kommer att se till att utvisningarna blir lika så domarbasen Andersson blir nöjd
Kommentera

Gusten: HC Z Brynäs får alltid spela med minst en man mer + för varje match välja in två, tre valfria förstärkningar som Foppa, Sundin el likn!
Kommentera

sylf: Sätt lagkaptensbindeln på Öhrstedts arm NU!
Kommentera

lindberg: Iofs smart att lugga våra blivande motståndare på sina bästa spelare inför den stundande kvalserien;-)
Kommentera

Robban74: Ibland vinner man o ibland förlorar man!!!
Kommentera

0-8 i skott i tredje hittills.... bra Brynäs !
Kommentera

Gusten: Undrar om inte det här är det sämsta lag som nånsin spelat sina hemmamatcher i Gavlerinken? Maken till patetiskt spel har sällan skådats.Jag skäms över hur dom uppträder på isen!
Kommentera

hahahaha vilket mål...bara att skratta åt skiten...vi får se till att vinna mot bottenlagen och i alla fall rädda kontraktet,,,vi spelar lika dårligt som ifjol nu..vi får hoppas på ett lyft när några spelare kommer tillbaka...gör ett mål i alla fall så ska jag sova gott...
Kommentera

arnio: Nepp vi var inte bättre förra säsongen och inte året innan heller, och inte lär man bli det heller så länge man värvar spelare från motståndarna i kvalserien. Skillnaden denna säsong är att flera andra lag är dåliga tillsammans med oss. Felsner är väl f.ö. den enda icke-allsvensken som värvats efter Vesa/Walle/Tommi historien...
Kommentera

Jahapp ännu en utvisning...ska dom ta utvisningar kan dom väl lika gärna göra det rejält!
Kommentera

Frisco: Ja samma klubb för rätt många år sedan nu och numer finns ingen som helst samband mellan klubbarna. Tröttsamt e ordet,
Kommentera

Gusten: eller dåliga lag har otur:-)
Kommentera

Två självmål och en hjärnblödning av Honken...bra lag har tur...
Kommentera

Bissett19: (pssst... skriv inte med stora bokstäver... Poffa tål inte det)
men alltså det är ju helt sanslöst dåligt av Sjödda att inte kolla upp innan man bara skjuter iväg pucken.
Ska vi förlora på jäkla skitmål?
Kommentera

mok: Det är väl inte så konstigt. Det var ju samma klubb förut. Numera med lite annat efternamn.
Kommentera

Bissett19: Jaja! Var ju inte troligt att vi skulle göra två mål, inte mycket mindre troligt att vi skulle göra tre....
Kommentera

Årets mål i Gavlerinken....jösses i helvetet...Såg att dom skulle börja med en motsvarighet till FCZ i hockey. Sluta leta deltagare!
Kommentera

MadDog: Alltid lika tröttsamt när folk börjar dra in Frölunda fotoll när man snackar Frölunda hockey. Stockholmarna brukar ha en förkärlek att göra det.
Kommentera

MadDog: Dax för Sjödin att ställa sin plats till förfogande nu, felpass på felpass och nu självmål. Fiffigt Sjödda, fiffigt Sjödda
Kommentera

Bissett19: eller var det Danielsson??
Kommentera

MadDog: ÅRETS MÅL AV SJÖDDA,HA HA HA........
Kommentera

mok: Äh, varför ta det så allvarligt? Slappna av;-)
Kommentera

Frisco: Typo....GIF menade jag så klart;-) I varje fall är det en tröst....
Kommentera

Poffa: och vad menar du med det då? att jag är på en lägre nivå än Rodrigez? ja är ingen nybörjare här, men jag är här i omgångar... ibland ofta, ibland mindre
Kommentera

MadDog: Inte ens det. Frölunda är i ettan medan Brynäs är i tvåan.
Kommentera

MadDog: Sen vad har nu Frölunda i fotboll med Frölunda HOckey att göra??
Kommentera

Skönt med lite hockey i väntan på att fotbollen ska dra igång. Förresten är vi bättre än frölunda i fotboll i varje fall.....
Kommentera

lindberg: vi var knappast bättre förra säsongen. Tänk på att de spelare vi ersatt med allsvenska spelare var kvalseriespelare...Felsner är väl ingen allsvensk spelare?
Kommentera

rafalski: Som Sjödda säger: det märks att tabelläget spökar då vi får chanserna. Mkt väntande på ett ev bättre läge istf att nypa till direkt som man gör då självförtroendet finns.
Tycker ändå att vi fortfarande har chansen på poäng. Det enda som skiljer hittills är ju effektiviteten och ett skitmål där Honken går bort sig.
Sen har ju Kallio lite röta iom att puckfan rullar. Hade nog fått mkt svårt att lyfta den över Honken annars, då han får sträcka sig efter densamma.
Kom igen nu i sista, ett skitmål kan vända det här....
Kommentera

arnio: Man börjar bli van vid förluster...nöjd är jag aldrig. Men med tanke på spelarmaterialet så kanske man MÅSTE sänka förväntningarna lite. Det är bara att inse att min gamla Opel Manta Rallye-71 inte går lika fort som en Ferrari F50S.

Varför inte in och göra en Odoya vs Horcoff? Plocka bort Salo och Kallio i utbyte mot Gella och nån annan Allsvensk?
Kommentera

rafalski: "hjärtat finns där men kunnandet är av allsvensk karaktär."
Vilket är helt logiskt med tanke på Boorks värvarfilosofi synd bara att motståndarna i varje match spelar i elitserien.
Kommentera

Db_04: Aldrig att jag är nöjd efter en förlust, spelar ingen roll vilka vi spelar mot...fy
Kommentera

Bissett19:

Han hann dock ta sitt medlemsskap till en högre nivå innan han började gnälla.

Kommentera

sylf: Brynäs hade faktiskt några hyffsade lägen i första, och vi släppte inte upp Frölunda som vi gjort i andra...det spel vi hade i första är borta..kan ju iofs. bero på att Frölunda varit 5 man på isen i andra...Hermansson ser inte så tokig ut i alla fall...Danielsson, Malmström, Dacke och Felsner är inte helt fel heller. Jag måste erkänna att jag hade helt fel om Spets, han kan ju ingenting vare sig offensivt eller defensivt. Det blir nog 2-2
Kommentera

Poffa: Rodrigues har ju blivit långvarig här på HS :-)
Kommentera

Gusten: Impotens är kvällens honnörsord, hjärtat finns där men kunnandet är av allsvensk karaktär. Nä nu känns det som skärselden via kvalserien närmar sig med stormsteg.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lite synd om oss kan man väl få tycka, gnällgäng? Vi hade kunnat spöa vf med mer flyt, vilket helt beror på självförtroende. Vf 3 målchanser, 2 mål. Vi verkar rädda för att göra mål o gå in rejält på mål...
Kommentera

arnio: mot regerande svenska mästarna så kanske man borde va de? .......
Kommentera

Poffa: jadu.... jag är inte direkt ensam att leva rövare härinne när det går tungt. Men jag får väl lugna ner mig då om du tar illa upp ;)
Kommentera

« · 644779 · »