Brynäs IF

725438 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs - HV rapportering

111952 · » Till forumet


Sv: Brynäs - HV rapportering
gordo:
Jo i tisdags simmade han ofta..., han tog ju dom puckarna men ändå...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jag såg det senare , 65:an. Kollade gd:s matchreferat. Tack för hjälpen!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jompe: enl tidningarna så var han lite trött bara samt att han kände sig lite förkyld (se länktips)
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken:
Hade fått för mig att Ram var en stand-up Goalie. Simmade han verkligen så mycket i går?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Jompe:

Behåll lungnet !! Vi behöver alla supportrar
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken: Skönt med segern igår kväll även om jag fortafrande menar att givet skadeläget ska vi inte lägga alltför mycket i resultatet. OK, litet då, eftersom det gick så bra...

GB:en från igår kväll ser ut som om ett gäng graffitiungar från Jönköping haft lekstuga där. Inte vackert.

Vet någon varför Miettinen klev av efter halva matchen? Är han också på skadelistan hoppar jag i närmsta vattendrag.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
micke:
Backarna var väldigt alerta. Och den gode Janne var nere och rensade några gånger...
Men Ram blir nog bra i höst.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Gavlerinken: Det är då för väl att backarna är etta på pucken och kan rensa undan. Tidigare säsonger tycker jag Brynäsmålvakter inte har haft sådan hjälp.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
micke:
Ram simmar lite väl mycket, bra spel av backarna som rensade undan vid ett flertal tillfällen höll nere siffrorna.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Ser förresten på hv71.se att HV vann skotten med 32-20. Ytterligare en bra insats av mål-Ramen mao...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
IT-Gruppen: Tror ni det kommer upp en matchrapport redan ikväll? Isådantfall på hockeysnack eftersom brynas.se har kraschat...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
70 Rodrigues: nej då jag skyller inte på bosse ahl brynäs drog det längsta strået o då e dom värda segern!!!!
men de skulle va roligt o se om liv hade gjort bra ifrån sig idag för först gjorde han ju en kanonmatch mot finland ........o sen en usel match som sportbladet skrev dagarna efter!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Lilljanne: hehe, det är väl inget fel på att vara skojare eller?

Dampen stannar självklart hemma i nån spjälsäng i skogarna kring Jönköping...

Det var inte alls tal om något påhopp, snarare ett missriktat skämt!
Ber så hemskt mycket om ursäkt..
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
StefanLiv: Det ska ju alltid skyllas på nåt!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
japp håller med o hvs bästa femma spelade inte mycket alls!!Stefan liv regerar bland ishockeymålvakterna
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
65 Selander:

Vi får se detta som en första pilot. Vi kollar upp imorgon varför databasen gick ner. Vi misstänker att det blev för hög belastning.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Tycker inte man kan säga allt för mycket om 3-3(4-3) BIF-HV.
Båda lagan saknade en hel del spelare,
men BIF vann och jag lyfter på hatten för en stark kämpainsatts.
Vi ses i Gavlerinken! Då vinner HV. Hehe. :U)
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Grattis alla Brynäsare!!
Synd bara att inte stefan stod idag,,,,,han e bara för go!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Det är ingen fel på vår hörsel heller. Prova släpp Caps-locken. Det ser så illa ut att skriva med versaler.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
IT-Gruppen: Det gick bra ändå, fast får ni till rapporteringen på hemsidan så blir det kanon!.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Va var det där för jävla påhopp? Ge dej på nå´n som har förtjänat det!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
SORRY OM NI TYCKT JAG VARIT JOBBIG MEN JA VA HEL SÄKER PÅ ATT MAN INTE HADE SUDDEN I TRÄNINGSMATCHER MEN JA HADE FEL!!FÖRLÅT ÄNNU EN GÅNG O GRATTID ALLA BRYNÄSARE!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Säg det till HV71 mustafa. Enligt deras egen sida (HV71.se) blev det iallafall förlängning där BIF vann...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
GRATTIS ALLA BRYNÄSARE!!TIL EN VÄLFÖRTJÄNT SEGER......!!!!HOPPAS SERIEMATCHERNA BLIR LIKA JÄMNA!!!hA DET BRA ALLA!!SES!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: caramustafa87 skapades kl. 21.05 ikväll. Inte mycket att spilla krut på alltså. Han vill bara jävlas.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Ta nappen och gå och lägg dig nu, det är ju helt klart att du varit uppe för länge!
Natti natti!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Vi beklagar alla tekniska problem under kvällen. Vår man på plats i Sala (Fredde G) har suttit i Sala ishall och rapporterat via modemuppkoppling. Stort tack till Sala Hockey som hjälpt till med att göra denna rapportering möjlig!

Till ev tvivlare på resultatet kan jag rapportera att det blev vinst i sudden till Brynäs. Det är upp till resp matcharrangör att avgöra matcherna i sudden eller inte.

mvh

// Dan Ekholm
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: jAG TROR ER.....HV HAR SKRIVIT DET PÅ SIN HEMSIDA JAG BER OM URSÄKT MEN I TRÄNINGSMATECHER BRUKAR DET INTE VA FÖRLÄNGING!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
tengan: Det var små, små marginaler som avgjorde den här gången...
Ska bli spännande och se om ni har marginalerna på er sida nästa match också...
Ska personligen sitta i Gavlerinken och se BIF - HV71.
Ja ja, grattis alla ni BIFare...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Det är det som är det fina med träningsmatchen, deltagande lag kan bestämma själva hur man vill ha det. Nu hade uppenbarligen HV och Brynäs kommit överens om att spela sudden vid oavgjort resultat. Och varför inte? Sudden avgörs ju 4 mot 4 i år, och man behöver väl träna på det också.
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Lilljanne: hehe
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: seså Mustafa,vi hajar om du bara skiriver en gång..
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OM NI INTE VISSTE ATT PÅ TRÄNINGSMATCHER E DET INTE FÖRÄNGING FATTAR NI INTE DET?????????OM DE BLEV OAVGJORT SÅ BLEV DET OAVGJORT!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
KentaK: Kul att se att dom också har en...
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Hur gammal e du grabben??
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: "Jo men hur säkert e det då???jag vill ha ett bevis från någonannan sida här på nätet för hv skulle inte kunna förlora ikväll.."
Hahahahah jävla skojare..
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Kid A: BIF är BÄST det är bara så............................
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
OskarB: men om ni inte visste det så brukar de aldrig va förlängningar på träningsmatcher......!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
ruppe: Underbart
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Kid A: Håller med fullständigt det e ingen förlängning på träningsmatcher juh!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
65 Selander:Självklart är det så! Det finns ingen som är säker på en plats, utan man måste visa att man ska spela, Esko är en mean motherf...er, det han säger gäller och det har Brynäs saknat i 3-4 år!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Ge dig nu. Jag kan garantera att det stämmer. Tror du det när det kommer från ett HV-fan?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
65 Selander: hehe kinderäggen.. haha

Framgångsreceptet heter ny tränare i kombination med en ordentlig genomkörare på barmarksträningen om du frågar mig!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
FUSK!
Oavgjort är oavgjort!
Ingen sudden i tränings matcher!
Böj inte på reglerna!
>8U(
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
4-3. Det här är verkligen starkt! Jag älskar den här nygamla vinnarviljan i Brynäs!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
70 Rodrigues: Jo men hur säkert e det då???jag vill ha ett bevis från någonannan sida här på nätet för hv skulle inte kunna förlora ikväll fast ioförsig dom hade ju inte liven i mål så det förklarar ju om de skulle förlorat!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: E du på fyllan eller?

Det är ofta man sitter o förfalskar resultat på träningsmatcherna!!
Ovanligt också att Janne Larsson fick en passpoäng på suddenmålet, han är ju suverän gammeln!!
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
70 Rodrigues: Nu som i Lugano så fattades ganska många spelare, jag undrar vad som gör Brynäs så starka i år.

Kan det vara att det är ny tränare och en målis som håller jämn nivå samt att kinderäggen har fått spela mer nu på försäsongen?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
Helt sjukt att man sitter o bevakar en träningsmatch egentligen...!
Tigrar mot guld?
Kommentera

Sv: Brynäs - HV rapportering
caramustafa87: Tigrarna vann... "Sjödda" har gett oss årets första underbara seger mot Håve.
Kommentera

111952 · »