Brynäs IF

728247 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-AIK 25/1-11

« · 1339166 Till forumet

Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Ambroo: låten är väl som helhet inte bra... Men tar alla era (om ni ens har någon låt?) låtar.
Kommentera

Erat: Hahaha det rinner varmt längs mina ben hahaha
Kommentera

Roger Ramkvist: AIK kommer att sälja sig dyrt och det gäller att ha tålamod.
Dom är giftiga i omställningarna och spelar med mkt platsskiftningar och hög intensitet i anfallszon.
Tror inte att dom kommer att backa hem och spela avvaktande.
I övrigt kan det vara en fördel att ha många "topplag" kvar att möta så här i slutet av serien.
Ett par av dom är redan klara och motivation bör slå klass.
Märktes inte minst på Hovet häromdan när AIK kämpade ner ett blekt HV.
Kommentera

SH:

ja det får bli vad som helst så länge det blir 3 poäng :)

men det skulle varit skönt om det lossnade rejält framåt men som sagt är förbaskat nöjd med 3 poäng...
Kommentera

Roger Ramkvist: Hoppas det blir som den där Timråmatchen när Rödin gjorde 1-0 efter 50 sek och sen hände absolut ingenting förrän sista minuten.
Kommentera

Erat: *asgarv* Det är bland det sämsta jag har hört. Texten är....är.... Ha ha ha ha *asgarv*
Kommentera

Erat: Ingen vidare sångröst hahahaha! Vem fan är det som sjunger elle?
Kommentera

Denna match är otroligt viktigt precis som dom hemma matcher som är kvar.

det behövs nog fan 3 poäng i alla hemma matcher som är kvar
aik,modo,dif,lhc,timrå,ssk

ingen omöjlighet i vanligafall, men som det har sett ut i år får en att fundera om dom klarar av att föra matcher själva och få upp tempot mot lag som försöker få ner den.

Sen har vi borta matcher som ser förbaskat svåra ut.

aik är väl den enda så kallade enkla matchen. VF är väl 50-50 och Luleå är väl ungefär samma sak.

FBK Borta puhhh i Karlstad har vi aldrig lätt trots att deras form är dålig så är det ett svårt jobb att ta poäng därnere

skellefteå jo du inte haft lätt där heller.

HV ja du man får hoppas på att dom har avgjort ligan vid det tillfället även om jag avskyr dom men det vore bäst för brynäs.

Jag hoppas på att vi klarar det men jag har en otäck magkänsla gillar inte det men jag hoppas jag har fel.
Kommentera

Huss: Ja nu är det dax att hålla formen och varva upp inför slutspelet. Det är ju semifinal som gäller.
Kommentera

leovalkama: Precis som GL är inne på, varje återstående match är en måste-match. Supertajt mellan DIF, Modo, VF, Brynäs och SSK.
Tyvärr så har väl Brynäs varit outstanding sämst efter jul av dessa samt att Modo, VF och SSK har en bullit bakom sig. Hoppas bara de har bränt sitt krut redan och det är nu Brynäs börjar sin vandring uppåt formmässigt.
Lagom till slutspelet.
Kommentera

leovalkama: Varje match är viktig säsongen ut. Man har satt sig i den positionen genom att man förlorat i princip alla sexpoängsmatcher mot lagen efter oss i tabellen. Fast en stor bov i dramat har varit målvaktsspelet mot "skitlagen" där vi bjudit på skitmål tidigt i matcherna och get dem energi.

Mitt tips 4-1
Kommentera

StoltBrynäsare: Nej, absolut säsongens viktigaste match hittills. Speciellt nu när frölunda vann. 3 poäng är ett måste imorgon.
Kommentera

Sticker jag ut hakan lite för mkt om jag vågar påstå att denna match utan tvekan är säsongens hittills viktigaste?
Kommentera

arnio:

Det är totalt omöjligt att tippa utgången,men det är ju skönt att DIF verkar vilja blanda sej in i slutspelsstrecket,skulle Brynäs råka vinna imorrn så är det bara två poäng upp till Djurgårn faktiskt..
Ska Brynäs till slutspel har laget inte råd med några dippar de sista 15 omgångarna

Kommentera

foppa78: Vi ska om Djurgårn i serien så är det bara. Det kan mycket väl bli så att frölunda, Modo och Brynäs går till slutspel och Djurgårn missar. Vi är väl bara sex poäng efter Djurgårn med en match mindre spelad?
Kommentera

sylf: Precis.. Kahnberg kommer sticka.

Om vi ska ha i ett slutspel att göra så bör vi ha en tränare som får igång en stjärna som Kahna, inte en som skickar iväg en av de få vi faktiskt har
Kommentera

sylf: 4-1 till frölunda då! SATANS PERKELE!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Gurra88: Vem? CZ?
Kommentera

70 Rodrigues: Han är ju inte frisk nånstans
Kommentera

Brynäs IF-AIK 25/1-11
Inget nytt under solen!!!

Laget mot AIK

Målvakter:
Niklas Svedberg (Thomas Greiss)