Redigerad kommentar
atilla:Ja, det var väl ungefär så jag skrev... :-)
Att såna fall blivit bortdömda
Herregud, at dessa domare avlönas är skandal. Har de redan tagit semester eller ?
Åker och blundar för Aiks jävla regelbrott hela perioden och orkar sen inte ens videobedöma målet förräns efter två vevor av diskussion. Säg upp fanskapen.
Och Brynäs spelar skit...
Zappaholic: Jag tycker målet ska godkännas, men samtidigt har liknande bivit bortdömda under säsongen. Gillar inte riktigt det där bedömningsläget. Ungefär som hands i fotboll.
Självklart hoppas jag på inget mål, så ingen missförstår.... :-)
Peja: Rättvist?
Vad har det med saken att göra? Detta är hockey, inte politik :-)
bradberry: Håller med. Trots att vi leder 1-0 så får vi inte in pucken djupt. Vi får inga långa anfall utan mest spel i mittzon. Som du säger, det är för mycket one-man-show just nu.
Det är absolut något som oroar mig. Pucken måste in djupt och långa anfall för det ska vi klara HEMMA oavsett motstånd!
Zappaholic: Så jävla farligt var det inte. Jag tål lite i alla fall och vi har olika åsikter och kastar lite skit på varann då och då. Det överlever vi nog. Jag ser betydligt värre inlägg som får stå kvar.
Nåväl. Jag förstår vad du menar och du förstår säkert vad jag menar :-)
Många tomma stolar i Arenan. Men med tanke på underhållningen hemmalaget bjudit på i Läkerol Arena den här säsongen är det inte konstigt. Brynäs måste ha ett ha ett av de sämre hemmasnittten i SHL.