sylf: Ja så går det när dom uttalar sig som världsmästare efter saik matchen och sen kom en artikel om att vi var bäst i världen i pp och simsalabim så är vi HELT JÄVLA SÄMST!!!
Fyfan vad trött jag blir!!!
Redigerad kommentar
Qvarre: Den enda anledningen jag ser att han inte tar time-out är väl isåfall att han inte vet vad han ska säga.. Det är väl mer eller mindre REGEL att ta timeout efter en sån kvittering för att stoppa upp vändningen .. istället som du säger låter man det bara komma..
MarcusElving: Jag kräver en jävla ursäkt av samtliga jävla sopor i det här laget så här uppträder man fan inte!
Hur jävla dåliga får man vara och ingen timeout, dom pissar på oss supportrar jävla lallare!!!
Torsk på hemmaplan - som vanligt kan man börja säga.. Vi får förlita oss på bortaspelet.
Du undrar varför det inte kommer folk på matcherna Rodrigues, hemmamatch är ju lika med förlust.
Känns som någon sa tidigare att vi har tappat ödmjukheten lite.
sylf: Guldaspiranten spelar totalt utan ödmjukhet och vilja. Man måste ge allt hela tiden, det gör dom inte.
Precis så verkar det. Och så där vinner man verkligen inget SM-guld...
sylf: Inte då,fränare att göra ett dropp pass och vicka på arslet än att ta i och kämpa VARJE byte.
Bra PP igen............
sylf: Så fort ett lag börjar checka hårt på oss så har vi ingen plan, vi kan inte svara upp på något sätt.
Tur att vi fick vila i PP nu!
Snälla sätt 3-2 NU!
70 Rodrigues: Att Tommy ska bänka några andra än 4é linan är väl att hoppas på för mycket..
Vad är det med Brynäs och hemmaplan, fullständigt odugliga på hemmais.
Det är som två olika lag!
Undra när Tommy tänker ta Time out?
MarcusElving: Lasse står & kikar på jumbotronen å vipvs så har vi 2-2.
Skicka han proonto till Bjöklöven eller Kina bara man slipper se han sega omkring & dra in sjuuuuka pengar.
Pang boom!!
Det var bara en tidsfråga.
Samla gänget och tryck in 3-2 nu, annars blir jag ledsen i ögat.
70 Rodrigues:" Brynäs är sämst i hela serien när det gäller period 3."
Ja, och det håller då rakt inte om man påstår sig vilja vinna guld. Ett guldlag ska vara som bäst i tredje perioden. Som Brynäs väldigt ofta var under storhetstiden, kommer en gammal man som jag ihåg.
Ett guldlag förlorar överhuvudtaget inte så mycket hemma som Brynäs redan gjort denna säsong. Allrahelst inte två raka som nu skett. Finns inget annat nu än tre poäng mot SAIK!