Brynäs IF

723731 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs IF-AIK

« · 1172320 Till forumet


Sv: Brynäs IF-AIK
mattias - 74: Men sett till vad han tillför defensivt så tycker jag att han hävdar sig bra. Visst lämnar hans skridskoåkning en del att önska men jag tycker att han kan göra sig nyttig i egen zon. Exempelvis att hålla rent framför egen kasse.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-AIK
GävleLasse:

Antar att du syftar på Per Anton Lundström? Hans skridskoåkning är ingenting att hurra för. För första gången på många många år visar vi upp kraftfull coaching i träningsmatcherna och handlingskraft vid sidan av isen. Man börjar nästan hoppas på Es. Nej förresten jag ångrar mig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-AIK
mattias - 74: Jag bor ju i Eskilstuna numera så nån rapport får du inte av mig. Jag har ingen information angående Läck, inte mer än att han ligger i fas med sin planerade comeback.

Hur kan Leksand göra sig av med en av de bärande spelarna? Har man blivit fartblind och tycker att denna defensive och på det mycket duktige back producerat för lite framåt?

Det kanske skulle vara nåt för Sundlöv att titta på...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-AIK
70 Rodrigues: Laguppställningen är ytterligare en påminnelse om hur svag vår backbesättning är. Det måste förstärkas på backsidan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-AIK
GävleLasse:


Så bra att du är Spion åt mig ikväll då när det gäller AIK, :)
Dom har visst seglat opp till favoriter att vinna allsvenskan, inte direkt konstigt om du frågar mig. Hur länge är Läck borta?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-AIK
70 Rodrigues: hmm, Byt plats mellan Rödin och Molin samt Hemansson och Thegel så skulle jag vara helnöjd :)
Kommentera

Brynäs IF-AIK
Ikväll ställer Brynäs upp som följer:

Så spelar Brynäs i kväll:

Målvakter: Jacob Markström (Alexander Sahlin)

Förstafemman: Lars Jonsson, Niclas Andersén – Andreas Dackell, Steve Dixon, Eero Somervuori.

Andrafemman: Juuso Heitanen, Jörgen Sundqvist – Ove Molin, Jonathan Granström, Magnus Kahnberg.

Tredjefemman: Peter Nolander, Simon Bertilsson – Sebastian Lauritzen, Mads Hansen, Jakob Silfverberg.

Fjärdekedjan: Daniel Hermansson, Alexander Sundström, Anton Rödin.

Extra back: Simon Löf.

Extra forward: Henrik Thegel.
Kommentera

« · 1172320