Assist på Lasse J idag, på G kanske ?
Tyckte han vågade lite mer offensivt. Håller tummarna lite extra för honom just nu,i sina bästa stunder är han riktigt bra.
mattias - 74: Haha, visste inte att Leksingar hade humor ;)
foppa78:
Jag har sett en match med Brynäs och det var eran första match på försäsongen mot Almtuna i Uppsala. Det räcker för mig, dessutom gick ju inte inträdespengarna till er heller ^^
Erat:
HAHA nej jag satt i min lägenhet i Uppsala men det gläder mig att killen levererar. Han kommer bli nyttig i slutspelet. Grattis till Serieledningen, det svider att skriva det ^^
rafalski: Underbart med serieledning! Delmål nummer 1 är ju att vinna serien och säsongens stora mål är att vinna guldet. Därför ska man nu köra ännu hårdare på träningarna och inte slå sig till ro, för vet ni vad? Brynäs har inte vunnit ett skit hittills den här säsongen, men det ser lovande ut! Keep up the GOOD work!
Var är du Anders Berg?
Du kan säkert hitta nått fel på hur materialaren tuggade tuggumi, kom igen nu och plocka oss ner på jorden igen.
rafalski: Han ÄR en idiot!!
Kom tillbaka flottyrskalle, allt är förlåtet!
Macahan: Jag tycker Ollas var överlägset bäst i Brynäs, tillsammans med Svedberg.
Annars en dag på jobbet för Brynäs, det räcker för 3 poäng vilket är oerhört starkt!!
Serieledning igen då gott folk, smakar ju inte helt fel!
Vilka var det som trodde att vi skulle rasa i tabellen för ett par matcher sedan efter en förlust? ;)Redigerad kommentar
tompap71:Han är urtypen för en framstjärt.
Han kissar nästan på sig varje gång en Dif spelare slår en passning.