Monno:Det är varje Brynäsares plikt att jävlas extra mycket med just Modo ;)
Fast nu jagar vi serieledning och då måste vi dessvärre hjälpa er genom att slå DIF... med 5-2
Redigerad kommentar
Bissett_19: Tror inte på så mycket publik imorgon, kollade lite på ticnet och det såg inte ut att ha sålt jätte mycket. Jag mailade Brynäs biljettansvarige med frågan hur mpnga biljetter som är sålda. Inväntar svar.
Till Matchen: Tror på seger 4-2
Widing
Gunderson
Jacke
Rohdin
Brynäslegenden:Januari brukar ju inte vara Brynäs bästa månad om man kollar historiskt. Så nu om det är fullpris så kommer det att märkas på läktarna.
Det kanske är läge att prioritera besökare istället för att försöka suga ut så mycket man kan över färre besökare?
Matchen mot Djurgården skulle ju egentligen ha spelats på lördag.
Är det återigen polisen som satt stopp för att spela då?
Många sköna slantar vi gått miste om, i och med att också matchen
mot AIK fick flyttas från den 26 december till en måndag.
Vart skickar vi räkningen, till polisen eller AIK och Djurgården?
Enaranger:Intressant egentligen. Vart skickar vi räkningen? Hade man tänkt till lite när man beslutade att sätta klackarna bredvid varann så kanske man kunde haft matcherna på sina rätta dagar istället för att behöva flytta på dem.
Men det var tydligenviktigare att ha en restaurang på ena kortsidan än att göra arenan säker mot huliganer och annat löst folk.
Bissett_19: Sen såg väll inte Johan spiknykter ut på bilderna i aftonbladet när han håller om Zibanejad med ena armen och en drink i den andra =).
Bättre om dom låter honom vila tills han är nära 100%, det finns ingen anledning att kasta in honom och riskera något med dom skadorna han har.
Burken: Jag tror inte klackarnas placering har så mycket med beslutet att göra, man borde behållt buren där kände sig djuren som hemma......
Hursomhelst är det några sköna slantar som gåtts om miste. Restaurangen tror jag är nödvändig, vissa spenrerar bra med deg där.
70 Rodrigues:
Fan då, Honken verkar skadebenägen tycker jag. Svedberg är väl OK men enligt mig är Honken minst en klass bättre.
Redigerad kommentar
Shysst upplägg för Silfverberg
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar