Brynäs IF

727650 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - Färjestads BK 15/12-07

« · 939322 Till forumet

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 15/12-07
Huge: Du är ganska rolig ibland. Jag har snackat en hel del med en som har både bättre tränarutbildning och tränarmeriter än Östblom. Han håller med mej om det mest av min kritik gentemot Östblom, men vad vet han? Det spelar ju egentligen ingen roll för din del; Enligt ditt sätt att tänka vet ALLTID Brynäs tränare bäst.
Kommentera

Huge:
"och det handlar ju inte om det"
...vad är det det inte handlar om...?

jag var intresserad av att diskutera huruvida Andersén ska vara petad eller ej

"har tidigare tränat både Valbos A-lag och juniorer samt Gästriklands tv-pucklag"
...det känns tryggt!
Kommentera

Lunkan: "nu är det ju så att vi inte har nån tränare med erfarenhet längre....."

Han bräcker iaf läktartränarna härinne med hästlängder....
Kommentera

tjugo8: "kan tänkas att tränare med erfare(n)net och daglig insyn i det som sker kring laget har fattat felaktiga beslut tidigare..."

Jo, men det vet man ju först när man har facit i hand och det handlar ju inte om det. Om jag på förhand tvingades välja mellan att lita på en läktarcoach härinne och en erfaren tränare med daglig insyn i det som sker kring laget, så är mitt val mkt enkelt.
Kommentera

sylf: "1-7"
Till Brynäs jaa!
Kommentera

Peja: Tror nog att uppehållet gjort laget gott och att man tränat på bra. Hemmaplan i morgon och jag tror faktiskt Brynäs kan göra en riktigt bra match, dom som verkligen värnar om publiken och allt. Tips: 1-7!
Kommentera

Huge: nu är det ju så att vi inte har nån tränare med erfarenhet längre.....
Kommentera

tjugo8:
erfarenhet !
Kommentera

Huge:
kan tänkas att tränare med erfare(n)net och daglig insyn i det som sker kring laget har fattat felaktiga beslut tidigare...
Kommentera

Huge: Tror du på fullaste allvar att backparet Sjödda-DJ överlever mer än en match?
Kommentera

Peja: Kan ju tänkas att en tränare med erfarehet och daglig insyn i det som sker kring laget har lite bättre koll än en läktarcoach härinne....
Kommentera

Det är så jävla genomruttet att Andersén och Alcén inte får spela. Helt oförsvarbart.
Kommentera

synd och ha ett lag utan tränare..
Kommentera

tjugo8: :)
Kommentera

Lunkan:
"synd är när man verkligen vill ha något och så får man det inte"
Dr Alban
Kommentera

tjugo8: håller med, mycket märkligt låt dj vila idtället tills ska vi säga hösten 2012. synd även att Alce'n inte får chansen
Kommentera

21olsson:
"Niclas Andersén är bäste Brynäsare i +/--ligan med +3"
"Utanför laget Niclas Andersén"

...har Andersén varit bakis på träningarna eller vad...om han inte kan peta DJ, Sunken eller Tommy-tina?

Let´s mistreat some young, talented players, just recently joined Brynäs...!!!
Kommentera

bissett19:
"Håller med.En rotering bland backparen vore på sin plats,men knappast trolig då Sjödda har lite för mycket att säga till om.
Nolander-Angell
Sjödda-Andersen
Kankaperää-Hitenanen"

...troligt ändå...!

bey bey Tommy-tina...!
motorvägen känns kort upp imorgon...hoppas detsamma på nedvägen...
Kommentera

Brynäs IF - Färjestads BK 15/12-07
Angell går in i första kedjan tillsammans med Nolander på backen, Och Sjödin går ner till tredje femman. Sperrle i målet.

Sjödda har ju inte vart bra på sista tiden så de är inte konstigt att han halkar ner. Bra tycker ja att Sperrle får chansen igen. Vilat några matcher nu och ser fram emot att se han igen.

Synd bara att inte Roger Melin står i båset när dom har stor chans att få honom dit.
Kommentera

« · 939322