70 Rodrigues: Vet inte om det bara är att "få ihop grejerna" för det här laget. Vore angenämt att ha fel, men jag har redan ställt in mej på ny, klar förlust i morgon - 1-4, 2-4 eller 2-5. Det är en sån här match det är upp till bevis, men Brynäs har gjort sitt i toppskiktet, tippar jag.
Inga nyförvärv som skulle kunna väcka laget verkar vi heller ha att hoppas på längre. Som väntat när det gäller Brynäs, kanske man ska tillägga.
Redigerad kommentar
Bissett_19: Jag tycker inte Brynäs spelmässigt motiverar sin tredjeplats, nej. Skulle de bli trea till slut är jag beredd ha en annan uppfattning. Jag tror dock inte de är trea efter i morgon eller mer den här säsongen. Sexa-sjua blir de till slut och åker ut i ännu en kvartsfinal. Bättre är nog inte laget den här säsongen heller.
70 Rodrigues:Det är väl snarare du som har väl göga krav på laget. Det räcker med att vi vinner så är jag nöjd. De behöver inte ens vinna snyggt. Det är en styrka att kunna vinna även om man spelar dåligt.
Det är dags att sätta stopp för FBK's svit i Läkerolen nu.
Anders Berg: http://gd.se/sport/brynas/1.4265433-brynas-farjestad
Här är laguppställningen för dagens match.
Med tanke på att spelet har sett helt annat än bra ut den senaste tiden så skulle jag gärna ha sett att det vaskades om lite för att göra något iaf:
Gunderson-Bertilsson Johansson-Nordqvist-Lavander
Ekholm-Andersén Silfverberg-Järnkrok-Wännström
Jonsson-Sundqvist Molin-Granström-Ollas
Rohdin-Hansen-Lindholm
Extraback: Carlsson
Extraforward: Widing
Bissett_19:Jaha ska Widing börja göra rätt för sin lön?
Kommer Lasse visa att han är våran 1é back efter petningen?
Kommer Tommy våga köra 4é linan som vart riktigt bra mer än i 2 perioder?
Tror tyvärr på torsk idag, NC kommer stå med myspinne å snutta på snusen..
70 Rodrigues:
Men för helvete Mållgan!!!!!!!!!!
70 Rodrigues:
När allas vår lilla älskling Morgan dömer är risken stor att du får rätt tyvärr.
70 Rodrigues:
Liksom många andra o Färjestad är han duktig på att ta till tjuvnyp som domarna inte tycks se.
tompap71:Silverbrg ser otroligt lojj ut i denna match xå. Missar öppet mål, sen glider han mest omkring på isen.
1-1 målet låg i luften då alla i Bif duttar omkring i egen zon.
foppa78: Program enligt.
Sen Lasse J, åk hem till dina chips å dipp för hittils så ha du inte förtjänat att ha en Bif tröja på dig.
Redigerad kommentar
bradberry:Då kan han ta Lasse med sig.
Inte sån snygg yxa av Lavander...
Bra början på 2´ndra... 2 bjudningar på 38s..
Ollas GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT, visa att det är vår arena!!
Kaffederby imorgon och glädjande att se att det finns så få biljetter kvar på ticnet. Tur att man bokade biljett tidigt-
Det enda som oroar är ju Lars Jonssons situation, petningen kan ju knappast bara vara på hockeymässiga grunder, ge karln chansen att spela sig ur laget iaf.