foppa78:Såååååååå jävla skööööönt!!
Så fort dom ökar tempot och tar hårda avslut så ringer det!!
Lindström:
Ser du matchen på text-tv eller? Jag tycker det ser betydligt mycket bättre ut idag än den senaste tiden.
Lindström: Helt sant, det finns alltid något att gnälla på. Varför glädjas över att vi leder och spelar bra när man kan vara negativ?
Zzz:Så fort dom åker och har fart så äger vi matchen, varför då STÅ och spela hocky och bjuda in dom?
Men det är klart vill man inte se bristerna så blir det svårt att rätta till dom ch ta klivet mot ett SM guld.
Lindström:
Det har jag aldrig sagt. Men du påstår att brynäs ser slutkörda och viljelösa ut, den matchen ser inte jag. Att det finns saker som kan göras bättre, visst, men Brynäs spelar likförbannat bättre idag än de senaste tre matcherna.
Lindström: Kolla igenom dina 100 senaste inlägg, går det att hitta fem positiva?
Det är fan inte lätt att vinna sm-guld när det inte finns något att glädjas över i en match som denna.
Zzz:Nämen tårka tårarna!!!
Prova att våga Risa & Rosa istället.
Eller är Bif bästa på allt jämt enligt dig?
70 Rodrigues:Ja om FBK blir bjudan på lika många PP som vi har blivit i 2 perrar då blir det jobbigt.
Fanny gjorde en klockren analys!!
Skönt för Widing!
Tycker föresten att Emil Molin hade några fina byten i andra perioden. Hoppas han fortsätter att våga hålla i pucken nu så kanske han redan i år kan utvecklas och nypa en ordinarie tröja.
Redigerad kommentar
Zzz:
Har inte kunnat se matchen, hur går det för Lars Jonsson?
70 Rodrigues:Helt fel, UNDERBART att han visar Jävlar annamma!!
Hela FBK ur balans efter det!!!
Gurra88:
Jahapp, då är vi serieledare igen :)
Säsongens bästa match! Kom verkligen lägligt efter genomklappningen mot AIK.
tompap71:Så jävla skönt att man hade fel!!!
Ruggig skillnad på spelet än vad dom visaade upp mot Aik!
Skönt och se Rhodin å co kämpa i 60 min.
Redigerad kommentar
Lite gråt i halsen på tant Wallin?? haha..
avd. Det va han som började.. Han knuffa mig först
lu93rowa:
Hmm...jag räknade visst fel i hastigheten.
Men vi är ju snart där så varför vara så petig ;)
Gurra88:Undeeeeeeeeeeeeeerbart!!!!
Såg ni i nedre delen av bilden hans snuttefilt med Bamse på!!