Gusten: Bra kämpat men fortfarande så har dom svårt att spela ut pucken, puckhållaren kommer i fart men ett flertal gånger så passar han en stillastående i egen zon. Lyft ut trissan istället.
Nä nu skall jag sluta gnälla och bara mysa :-)
Gusten: Du vet att du inte ska var så positiv,då går det åt skogen;)
Sen kan man fråga sej Danne Johansson gör vid Frölundas mål,han har alla chanser i världen att rensa pucken ur zon efter tekningen,men istället ställer han sej o försöker blockera/täcka pucken,men Frölundaspelaren lyfter bort Danne så enkelt,dåligt.Men nu kanske Frölunda hade gjort mål ändå i 5 mot 3.Sen tycker jag fortfarande att pucken tar i Sperrles mask,o då ska det till en avblåsning!!!!
Anemyr: Då slipper dom anfalla ;-)
MODO verkar vara på ruggigt målhumör igen
Bissett19: Svårt att se på dom repriser jag såg iaf. Men något hade ju hänt eftersom Sperrle reagerade så kraftigt.
strax efter 2-0 så kunde dom ha fått in 3-0 oxå eftersom Frölunda var helt under isen et tag. Bäckman effekten ;-)
Rätta mej om jag har fel men tar inte pucken i masken på Sperrle vid Frölundas mål?Då ska väl domarn blåsa av,förövrigt tycker jag Classon är riktigt dålig.
Gusten/Bissett: Fortfaranda skitspel i PP :-))
Mycket snyggt utav Hansen
Anemyr: Vilket mål gjorde han?.......:)
Hörde att Speakern annonserade att Dackell blev utsedd till bästa Brynäsare,som vanligt är nån kåt sponsornisse som bara är sugen på att ta Dackell i handen.Björn Danielsson klart bäst ikväll!!!