Brynäs IF

723318 inlägg · 7955 ämnen

Brynäs IF-HV 71

« · 427295 Till forumet


Sv: Brynäs IF-HV 71
Vem tar ansvaret för målrapporteringen i em, är hemma hos morsan o hockey Live fungerar inte här??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
danoj: Vi torskar med 6-2
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Vad tror du om matchen , vinner ni idag?

(Så jag vet vad jag ska tippa) :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten: Ha, ha, nä det är rätt o riktigt!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Ingen Tempur-madrass direkt
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Gusten:Fattar inte hur dom resonerar i Brynäs, det är alltid för lite folk i truppen men "som man bäddar får man ligga"
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:
Det är sån historik som gör Rönkens utlåning än mer ofattbar!
Varför inte ha 13 forwards i truppen, jag menar Molin missar väl alltid minst 4-5 matcher per säsong.

Det faktum att Brynäs bara har 12 forwards (1-3 kommer alltid vara borta) Malmö har 14, SSK 15 och Mora har 17 kan mycket väl avgöra vilka som spelar kvalserien i långa loppet.

Tips ikväll: 2-4 men hoppas på en hederlig chocköppning med 3-0 efter 12 minuter av Molin och Dackell.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: Brynäs har inte spelat med fyra kedjor i någon match, ibland funderar man på vad det är för glaslirare i Brynäs, det är ta me fan alltid skador o sjukdomar!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Samtliga ES-lag utom BIF och DIF ställer upp med fyra fulla kedjor idag. Dags att börja ladda med vitlök och C-vitamin!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Bissett19: Ha!! Givetvis blir det vansinnigt tufft idag. När man läser laguppställningarna och ser HVs kompletta slås man av: Blir aldrig andra lags spelare sjuka? Vad har dom i sportdrycken egentligen? Bra att det ska dopingtestas i år.

Poäng idag skulle vara lite av en skräll. Men det ska bli intressant att höra kommentarerna om Boumedienne i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor:Tyvärr så har det ju inte varit så mycket att vara positiv över dom senaste säsongerna o det lär knappast bli bättre den här säsongen, tyvärr!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70Igor: You got me.......
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Du har fel. Alla vänder sina negativa trender mot Frölunda. Det är fakta:)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Danne_l: Så här långt ja, tyvärr så har dom flesta lag en tendens att vända sina negativa trender mot just Brynäs men jag hoppas verkligen att du får rätt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Danne_l: Det handlar nog om att sänka förväntningarna så lågt som möjligt så kanske man slipper bli så besviken ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues:

Va snackar ni om?? HV har varit direkt usla så här långt, undantag för den andra perioden mot Frölunda hemma. Brynäs har stor chans att vinna nu, jag har en etta på mitt tips!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
Bissett19:Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kommer vi tidigast att ta våran 1:a 3 p mot Malmö den 16/10.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Tyvärr verkar det så,och Tränare Jonsson verkar lite lätt panikslagen sina uttalanden,nä idag visar HV klassen,synd för oss!!

Och kommande matcher ser inte bättre ut LHC och Frölunda.....suck!!
Kommentera

Brynäs IF-HV 71
Tyvärr så kommer vi att åka på en riktig stjärnsmäll i eftermiddag, 2-6 i baken.
Kommentera

« · 427295