Brynäs IF

728236 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-HV 71

« · 468963 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-HV 71
70 Rodrigues: Och du tror inte att matchen är minst lika viktig för HV, om inte viktigare?
Kommentera

PP nu, Jämtin ut. NU DÅ...
Kommentera

Huge: PP,,,NU DÅ!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Huge: Och varför är det mer HV:s melodi?????
Kommentera

Nån som har koll på HUR många powerplay det är i rad nu utan mål?
Kommentera

Brynäs PP är larvigt dåligt. Hur kan alla formationer misslyckas? Nionde matchen nu utan mål i PP. Vad är världsrekordet?
Kommentera

Huge: Vet att det är en viktigt match för HV, men varför skulle den vara viktigare för dom än för oss? Eller skriver du så för att ha någonting att skylla på om/när Brynäs förlorar??
Kommentera

Lilljanne: Har för mig att det var 4 matcher :-)
Kommentera

sylf: PP igen. HV verkar inte rädda för att ta utvisningar och man förstår varför.
Kommentera

PP igen nu...in med Jacob Johansson, Daniel J, Kupan, N.Andersson och Sjögren nu för faan
Kommentera

Vi får väl hoppas hv gör 3-0. Ja, det finns ju inget jävligare än att leda med 3-0.
Kommentera

Ja!! 1-2 PP mål Kimmo Timonen
Kommentera

KORS I TAKET!!!!!!!!!
Kommentera

Lilljanne: buffer buffer buffer buffer buffer buffer

Bidde det mål???!!!
Kommentera

Gusten: Vill se Soling-Timonen Miettinen-Wahlberg-Malmström i en PP formation!!!!
Kommentera

KUNG TIMONEN!!!!!!!
Kommentera

sylf: Precis, buffer buffer buffer...och när man kommer ut ur tunneln står det 1-2. Nu har vi fått hål på Liv.
Kommentera

PP mål :-)))
Kommentera

sylf: Kimmo "enmatchkvar" Timonen!!
Får hoppas Kupan tar över hans matchvinnarroll.
Kommentera

70 Rodrigues: Anledningen till att jag skriver så är att du för ett par veckor sedan var väldigt mån om att man skall ta in olika aspekter när man diskuterar varför en match t.ex utvecklar sig som den gör.
Att då skriva att matchen är vår viktigaste hittills utan att samtidigt inse att matchen är minst lika viktig för HV rimmar väl rätt illa med du sagt tidigare.
Kommentera

Huge: Som sagt så vet jag att det är en viktig match för HV o så även för oss, men varför skulle den vara viktigare för HV???
Kommentera

Huge: HV två skott hittills i perioden. Hade Honken stått från start hade vi legat lika med HV nu, kanske t o m lett matchen. ARRGH.
Kommentera

Jompe: BP,det här måste vi hålla.
Kommentera

Nå´n som vet om Danielsson och Andersson får speltid?
Kommentera

Lilljanne: Har inte hört nåt,tror inte det heller.
Kommentera

Lilljanne: Skärp Dig, Du borde veta bättre. Har inte hört deras namn nämnas en enda gång.
Kommentera

Lilljanne: Varför skulle dom få det??
Kommentera

Jompe: Kan Kyrö bänka en målis som misslyckas (har väl aldrig hänt i Brynäs tidigare) kunde han ju fått för sej att juniorer också behöver lira. Men jag har vaknat till nu.
Kommentera

70 Rodrigues: Soling ut IGEN.
Kommentera

Lilljanne: 12-3 i skott!!!!
Kommentera

Jompe: Fan vad trögt Hs är många ggr, så fort d är mycket folk inne så rasar det ihop???
Kommentera

70 Rodrigues: SSK ligger under mot DIF, Luleå mot Timrå och Malmö mot Mora. Kan vi knäcka HV ikväll har vi ryckt igen mot bottenlagen.

Var det mitt bredband som gick ner eller var det HS som såsade?
Kommentera

70 Rodrigues: SSk-DIF 2-5!!Härligt.
Kommentera

70 Rodrigues: Hustrun kör onlinespel på en burk, dottern kör habbohotell på en annan burk och jag kör HS och Hockey Live här så jag trodde att felet låg här.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag skrev "om möjligt viktigare", dvs minst lika viktig för båda lag.
I en 6-poängsmatch som denna så tror jag de flesta anser att det lag som ligger efter i tabellen trots allt har lite mer att spela för.
Om man nu skall gradera viktigheten...
Kommentera

10 sekunder kvar av perioden och tekning i försvarszon...då låter dom JJ ta teken...hur i helvete kan dom göra så. Klart som korvspad det blev en klockren HV-vinst och skott på mål. I sådana lägen ska Lind, Wahlberg och fanimej även Miettinen in på isen hur jävla trötta dom är.
Kommentera

Jompe: Ligger inte i Brynäs natur att vinna när dom 2:a resultaten går våran väg :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Bli + HS:are då funkar det klockrent!!
Kommentera

70 Rodrigues: Den goda nyheten är att jag ska iväg och träna om en stund och då vinner Brynäs alltid. Keep the faith.
Kommentera

66Berglund: Har ni som blivit lurade till +are egen server eller :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Är det det som kallas självsanering? :-)
Kommentera

Huge: Nä du, du skrev "om inte viktigare"!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Och vad är skillnaden?
Kommentera

"Den allsvenska nykomlingen Gefle IF står utan både tränare och sportchef, då Kenneth Rosén är sjukskriven på obestämd tid."

Vad har ni i vattnet däruppe?
Kommentera

Huge: Har jag sagt att det är någon skillnad förutom att det är 2 helt olikt skrivna meningar??
Kommentera

Lilljanne: Åsså buffrar det igen............................trött man blir.
Kommentera

Lilljanne: PP igen, kan det vara så att dom gör ytterligare ett PP mål :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Törs inte ens hoppas....
Kommentera

70 Rodrigues: Man får väl äta upp ettårs abonnemanget när när servern rasar helt igen,visst var det uppehåll sist i ett halvår?
Kommentera

1-3 Godnatt!!!
Kommentera

« · 468963 · »