Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - HV 71

« · 919371 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - HV 71
Nu har vi stökat över tre matcher mot bättre lag där det går att acceptera en förlust. På måndag är en match där vi ska vinna om vi ska visa att vi är ett lag för plats 6-7. Annars blir säsongen samma rysare som vanligt.
Kommentera

rafalski:

Nä nu måste man back to basic,prioritera defensiven.
Boork såg så där svart ut i ögona efter matchen,så nu lär det bli ändringar i spelet framöver.

Dackell o Kankanperää godkända.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Delvis uselt backspel i andra bäddade för den här torsken. Dackell och finnarna godkännda, resten hoppas jag kan bättre.
Kommentera

Frisco: Kvittar vilket! Pengarna kommer att fattas ändå. Eller om du säljer villan och räknar med att tjäna 200 tusen, då spelar det ingen roll om du till slut bara går jämnt upp. Du måste vara fullsketen med pengar!
Kommentera

Gusten: Trist med det dåliga publikintresset! Där kan man ju inte enbart skylla på de skrala resultaten...
Kommentera

Jajjen: Har de budgeterat med +-0?
Kommentera

Gusten: Har Brynäs räknat med ett snitt på 6600 kommer det att fattas en hel del pengar vid årets slut.
Kommentera

65selander: Bänka DJ sista minuterna nu :)

6400 på en lördagsmatch...
Kommentera

65selander: Nu kommer HV söka utvisning....
Kommentera

Gusten: 4-5 nu, räcker det ända fram eller åker en brynäsare ut nu så fort han andas?
Kommentera

Nuså kommer pizzan snart!
Kommentera

Gusten: 6:e till och med...
Kommentera

MadDog: Lahti gör allt för att Brynäs ska ta chansen, 5:e raka utvisningen för HV
Kommentera

Jag trodde VERKLIGEN på det här laget. Nu känner jag mig bara tom....
Kommentera

rafalski: Är nog det spelet vi behärskar bäst.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Vadå zappa över till luleåmatchen ? Jag skiter fullständigt i hur det går i den matchen . Fyra raka torsk tror jag vi inte hade förra säsongen. Tillbaka till gnet och säkra kryss.
Kommentera

Gusten: Ja, dom får för enkla mål. Betydligt tightare defensiv krävs och den har vi inte sett mkt av idag. Som Sjödda sa: vi fuskar i försvarsjobbet och ligger och tjuvar lite på halvdistans i ivern att gå framåt.
Dom straffar oss obarmhärtigt och att Sperrle ser lite darrig ut emellanåt gör ju inte saken bättre. Till skillnad mot andra kassen där det hittills har stått en levande vägg.
Intentionerna framåt ser ändå bra ut men som sagt: vi åker dit på ett par lite väl enkla och billiga misstag...
Kommentera

Gusten: I slutändan så blir vi runt 6-7 men hur fan kan de klappa igenom så jävligt. Fast det finns ju dom som har det värre. Arbetslösa utan TV och cash ;-)

Fy f-n sicken eftermiddag, MFF kan få den lite bättre om dom klappar till IFK. Just nu 0-0 efter 30min.
Kommentera

Makkan: Som resultaten är nu och om LHC tar poäng så ligger vi under KS strecket ikväll. Risken finns att vi blir kvar där...för det här är riktigt riktigt uselt. Ett rallarslagsmål är det enda som kan rädda den här jävla pisslördagen.

Idol - Brynäs 10-0
Kommentera

Gusten:

Nä nu kan vi zappa över till Luleåmatchen allihopa

Ja en FBK förlust får man inte missa
Kommentera

Makkan: Boorks idé om att ändra på ett vinnande lag efter två riktigt bra inledande matcher kan visa sej vara ett historiskt misstag om det börjar rinna iväg. Inte så mycket för dom tre bortskänkta poängen som för att spelarna börjat tänka. Det sluttande planet kan vara svårt att få stopp på.
Kommentera

Oj oj oj vad lite Hv behöver jobba för sina mål, det här liknar kattskit.
Beklagar alla som är i Läkerolen, och nu förstår jag att det är så usla publiksiffror.
Nu börjar paniken sprida sig.
Och kom inte dragandes med en massa skit om DJ, för det finns drygt 20 st till som är lika usla.
Nu är det bara att hitta på något annat tidsfördriv.
FY FAAAN
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Rättelse: Bra första period, andra bedrövlig. Tips till Boork, kör med fyra kedjor och ett backpar, finnarna.
Kommentera

Gusten: Blir MFF-IFK på TV4
Kommentera

Känns som laget behöver gå tillbaks till grunderna och förra årets spel. Ge fan i offensiven!
Kommentera

Huge: Gonatt! Spänningen är lidlig!! Ge Sjödda en rollator. Nä nu kan vi zappa över till Luleåmatchen allihopa
Kommentera

Jajjen: Nu är matchbollen inslagen trots tiden.
Kommentera

Kan bli en viktig match mot SAIK på måndag. Torsk då och vi får revidera omdömet om lagets kvalitet.
Kommentera

Gusten: Fyfan vilken hönsgård. Sperrle sprider oro med sitt spel runt buren, in med finnen!
Kommentera

rafalski: Vakna Sperrle!
Kommentera

rafalski: Ja. Läns Vård fick ju en halvpropp på Kankan så där lär det nog bli kvitterat snart... :-)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Bra match, känns som Kankan och Ward kommer att ryka ihop snart.
Kommentera

Gusten: Ja, slamkrypar´n gjorde susen. Stoppade effektivt alla genomspel i boxen mot bortre stolpen.
Och Brendl tekar hyggligt. Kanske ett drag från Boork för att få in honom mer i matcherna så att han känner sig mer delaktig och får ansvar.

Förresten så blev målet i Luleå bortdömt... :-)
Kommentera

Jajjen: Just den här gjorde det
Kommentera

Gusten:

22 sekunder kvar av 3 mot 5,det gäller att döda den nu,då kanske vi kan gå stärkta ur det här.
Kommentera

Gusten: Ligger slamkrypare?
Kommentera

Jajjen: Puuh! Ja iaf sista två. Starkt att klara av 3-5 läget. DJ låg ner som en slamkrypare hela tiden :)
Kommentera

Två hookingutvisningar samtidigt?
Kommentera

Gusten: Trycker HV på?
Kommentera

Huge: Jag har säsongskortet och inte missade jag målet, det är väl inte så att du missade DJ's dåliga backcheckning också ? ;-)
Kommentera

Huge: Skyll dig själv, vafan hade du där att göra?? :)
Kommentera

65selander: 3 skott, 2 mål. Heja Liv
Kommentera

Gusten: Skit också, det ska fan ha Säsongskortet och samtliga matcher uppkopplade. Missade godbiten när jag kastade ett getöga på Luleå-FBK...
Kommentera

Åhåhå! Läckert!
Kommentera

Huge: Snyggt passav Pavel och gudomlig avslutning utav Dacke
Kommentera

Huge: 2-2 Dackell. Brendl - passningskungen!
Kommentera

Bissett19: Ähh, Jämtin gör det ju bra och vräker sig fram i full fart. Och har dessutom tur att få både sig själv och pucken i mål.
HV började helt plötsligt glöda efter kvitteringen...
Kommentera

Gusten: Säg den formtopp som håller i sig :-(
Kommentera

Gusten:

Lysande backchecking av D.J.NOT!!!
Kommentera

Gusten: Elelr DJ?
Kommentera

« · 919371 · »