Bissett_19:JAg tror de blir över 6000. Nu har folk fått lön och det är en toppmatch.
Bara Brynäs och KK kunde komma till en lösning. Det käns lite såpopera över det hela.
70 Rodrigues:Ja, visst är det tråkigt. Det är en rad omständigheter som har gjort dett. Nedläggningar till höger och vänster.
Fast Brynäs får väl försöka att anpassa bijettpriserna till publikens betalningsförmåga.
Burken: Ja något måste dom ju göra för att få folket till arenan?
70 Rodrigues: Så länge man ligger på 550 och uppåt så tycker jag att det är OK.
Däremot så tycker jag att det är synd att smågrejer har förstört den gryende stämningen på ståplats.
Jag har inte följt med i vad som hänt men en lösning måste till snabbt
Bissett_19: Haha, ja men vi gör ju det. Vad skulle han ha sagt? Kriimfajl?
Det är ju inte doublecream för det är ju fet grädde. Å det är inte yogurt...JAg tror inte att det finns i USA så det finns nog inget namn.
Men han glömde att berätta att Surstömming är väldigt förknippat med Timrå. Fast det kanske var smart. Så att han vågar tacklas mot Timrå :)
Bissett_19: "TJ meddelar följande lag imorrn på hemsidan "
Konstigt att Nordan står med så det måste vara ett sent beslut att ställa över honom. Kan peka på att skadan inte är så farlig. Troligtvis bara smärta och inget som är trasigt. Men vad vet jag, jag är ju ingen cykelreparatör ;) Jag äger inte ens en cykel, den blev stulen härom veckan :(
Vi har väldigt fin statistik mot HV hemma. Fyra raka segrar tror jag det är. Även om den statistiken känns ganska föråldrad. Vi har väl bara mött dem en gång hemma den här säsongen.
Men jag hoppas på vinst. Mitt tips 3-2 efter straffar.
Känns inte bra att två av våra hetaste spelare är skadade (Nordan och Basse)
Dags för andra spelare att kliva fram nu då.
MarcusElving:
Man blir lite sugen på att lägga lite pengar på HV till 2.60 på Expekt.
Då får man hoppas att man förlorar lite pengar.
Bissett_19:"Gillar Linus svengelska:
" In Sweden we call it gräddfil"
Nä det är inte svengelska, möjligtvis hade creamfile varit Svengelska.
Burken:
Tycker ändå att folk borde komma då det är lite av seriefinal. Det är man ju inte bortskämd med som Brynäsare.
Allt under 7000 är pinsamt.
Bissett_19: Skönt att Nordan är med :)
NU KÖR VI ÖVER BIBELVÄNDARNA!!
Burken:Ja det är ju sant att pengarna nu går till mycket annat än hockey..läs julklappar!
Dock så var det väl rea på vissa biljetter om jag inte fattade saken fel..?
Nog borde man kunna få i alla fall 6000 pers på ett toppmöte...det är vi ju inte vana vid precis..toppmöte alltså..
Sen undrar jag, är det hockeyligan som planlägger schemat för matcherna..? Man kan ju undra vad det var för ljushuvud som la 3 hemmamatcher i rad för oss i slutet på november...tro f-n att det blir dålig uppslutning...
Redigerad kommentar
Brynäs IF | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Goalies | |||||||
1. Svedberg, Niklas 40. Holmqvist, Johan | |||||||
1st Line | 15. Bertilsson, Simon | 18. Gunderson, Ryan | |||||
25. Johansson, Martin | 10. Larsson, Johan | 41. Widing, Daniel | |||||
2nd Line | 22. Sundqvist, Jörgen | 14. Ekholm, Mattias | |||||
33. Silfverberg, Jakob | 19. Järnkrok, Calle | 31. Granström, Jonathan | |||||
3rd Line | 9. Andersén, Niclas | 20. Jonsson, Lars | |||||
62. Lavander, Mats | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||||
4th Line | 3. Carlsson, Jonathan | ||||||
27. Rohdin, Joachim | 24. Hansen, Mads | 17. Wännström, Sebastian | |||||
Extra Players | 29. Molin, Emil (RW) |
Häftigt toppmöte på tisdag, förhoppningsvis så vinner LHC mot Skellefteå imorgon och vi fortfarande får vara 3:e i toppmötet mot HV :-) Självklart så ska Holmqvist fortsätta i kassen, han är het och det känns säkrare med honom i kassen. Sen hoppas jag att Granström vaknar till liv, tråkigt o se när det går så tungt för honom. Är det inte över 7500 på plats så blir jag riktigt besviken.
Tips: 4-3
Redigerad kommentar