bradberry:
Uppdaterad artikel, men Basse opereras väl...?
"Efter måndagens träning var Brynästränaren Tommy Jonsson ytterst fåordig kring lagets skadeläge.
– De som definitivt saknas är Petter Nokelainen, Simon Löf och Alexander Larsson, i övrigt vill jag inte ge några kommentarer, säger Jonsson."
Brynäs är själva jävligt fåordiga om det mesta och på sikt tror jag det kommer bita dem i svansen då media tröttnar på att arbeta med dem, mindre skrivs, intresset för klubben/matcherna minskar...
Stisse ska iaf ha heder för att han aktivt svarar på twitter när man har synpunkter på gd/ab
Redigerad kommentar
munkas:
Suck, spelar kanske gissar jag...han nämnde skottet på foten mot aik i lördags...
70 Rodrigues: "Vad tror ni om matchen?"
Tufft som sagt, beror på vilket humör både Wesslau och Rajala är.
Men TJ borde skicka nån jävel på Jämtin å få han ur balans :D
Brynäs tror jag vinner ikväll. 4-0 .
Målen görs av Thure x 2 , Gunde och Enterfeldt
FORZA
Hade denna match spelats i oktober hade Wesslau kapitulerat flera ggr om redan.
Hahaha 0-1, det ar ju otippat.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Brynäs har ju varit helt överlägsna i första perioden. Tycker resultatet är klart orättvist men samtidigt så har Hv gjort ett vilket gör att det måste vara rättvist!
Däremot måste jag säga att Starky känns otroligt instabil i mål. Känns livsfarligt så fort pucken kommer nära kassen. Självklart ska man ge honom lång tid att vänja sig, men blir nästan mer rädd nu än när Rahm stod.
Redigerad kommentar
Ska såna mål tas bort så är det läge att lägga ner sporten. Herregud...inte ens Hv-spelarna protesterade.
Nord, du är en jävla sopa. En jävla skam.
foppa78:
där kom det. dagens första domargnäll. ingen större skräll att det kom från dig heller.
Tips: 3-4 sd