Brynäs IF

727664 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF lämnar Hockeysnack?

« · 268712 Till forumet

Sv: Brynäs IF lämnar Hockeysnack?
KungMartin: "lägg ner allt snack om att det skulle vara dyrt att lägga upp ett eget forum."

Trevligt att få tips av en som vet. Visst, du kan fixa ett forum gratis på alxnet med flera ställen. Jag vet inte vad du syftar på för lingonkonstruktioner, men eftersom jag är systemutvecklare som byggt sidor åt olika börsföretag tycker jag mig ha en viss insikt i vad det kan kosta - allt beror naturligtvis på ambitionsnivå.
Kommentera

Tor Karlström:

Tro mig när jag säger att Jakob Johansson absolut har hockeykvalitéer så det räcker till och blir över för att iaf knipa en plats i er andrakedja. Mer eller mindre komplett center med fina egenskaper såväl offensivt som defensivt. Dessutom en småful spelare som kan reta galla på motståndarna.

Jag håller absolut J. Johansson som en bättre hockeyspelare än D. Johansson
Kommentera

westerlind: skippa planerna om eget forum, hockeysnack är så pass etablerat och fungerar bra tycker jag.

Jakob"Jacke"Johansson forward, 184 cm lång och väger 84 kg. Är född 79, är lilebror till Daniel Johansson.

Statistik: 13 mål och 27 assists gjorda den här säsongen.

Kommentar: en hyfsad förstärkning, chanserna att Daniel Johansson stannar i Brynäs har nog ökat i och med den här värvningen och jag vill ha kvar Daniel.

Men "Jacke" är ingen spelare för första eller andra femman, jag vill ha minst två etablerade forwards till.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

prosten: Jo det finns säkert viktigare saker. Det jag menar är att det absolut inte kostar uppåt 100.000kr för ett forum.
Kommentera

KungMartin:

Tid är pengar.

Finns det viktigare saker att ägne tiden åt?
Kommentera

Ebbe: Du menar väl Jacob Johansson, eller vad har Daniel gjort?
Kommentera

westerlind: 100.000kr för en egen gästbok är väl lite att ta i.