Brynäs IF

728144 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF 13/9-14

« · 1628139 Till forumet

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 13/9-14
Carl Lejonkräk: Hela Modo har det tungt...
Kommentera

J F K: DP har det fortsatt tungt.

Kommentera

tjugo8: Ni lär ha revansch att utkämpa. Leksands J20 vann den första perioden mot ert med 4-0. Själv tror jag att Leksand får kvala så...
Kommentera

70 Rodrigues: Efterlysning, Vet nån vilken O'learys i Götebor som Brynäsfansen brukar samlas? Verkar vara centralen?

Redigerad kommentar

Kommentera

Zappaholic: En kombination av spelet senast o skadorna samt mycket folk på plats.
Kommentera

Zappaholic:
SANT!
Dessutom får de 100-200'/mån av våra surt förvärvade pengar för besväret
Kommentera

KulaShaker:
Jag är rädd för ett taget o lamt Bif...o/el frustrerande kämpandes men utan kvalitén att utföra m Ollas, Scott o Djoos borta
Kommentera

KulaShaker: självklart har Tommy ett stort ansvar att
motivera och inspirera grabbarna. Samtidigt är det vuxna män, elitidrottare. Det ligger ett jävla ansvar på dem själva att tagga till, leverera och slita hårt i varje byte. Klarar de inte det kan de väl pyssla med något annat. Knyppling kanske...
Kommentera

Zappaholic: Ja, får vi inte se ett tänt och hårt arbetande Brynäs idag så sällar jag mig nog till Tommykritikerna!
Kommentera

70 Rodrigues: Vafalls? Tippa förlust...det är inte likt dig ;-)

Tippade inte du 1-4 för några dagar sen?

Varför tror du på en solklar förlust? Baserar du det på hur spelet såg ut i torsdags? Jag tror vi är mycket bättre än vad vi såg i den matchen, och att vi slår Lyxfällan ikväll...

Kommentera

Huss: Kan tyvärr inte sägas att jag har stora förväntningar efter att ha sett premiären, dessutom ytterligare en skada på vår 1:e center. Dock lägger jag mig inte ner och dör, nu jävlar ska det hejas när vi är på plats:)
Kommentera

Brynäsgubbe: Vete sjutton, med de skador vi har känns det som BIF och LIF är jämnstarka. Leksands förstaline är klart mycket bättre än vår nu när Scott inte spelar. 50/50 läge således.
Kommentera

70 Rodrigues: Jo men det stämmer ju. Filten tycks alltid bli för kort....
Förra året var vi framtunga som sjutton och nu är det precis tvärtom.

Som tur var är det lättare att hitta bra forwards i ett januarifönster än vad det är att hitta bra backar. Men förstärkningar behövs utan tvekan.

Kommentera

I tre matcher i rad under förra säsongen föll vi i Leksands speltaktiska fälla. Matchen mot FBK talar för att deras spelidé ser likadan ut även denna säsong. Ikväll blir jag oerhört fundersam om TJ och gänget inte lyckats lösa den.
Kommentera

Rossa: Om Sundlöv har misslyckats med sitt lagbugge är lite tidigt att fastslå ännu, vänta till efter leksandsmatchen med domen är mitt tips. Sen kan man ju alltid ändra sig om vi skulle vinna ett par matcher. Bra att du visar sånt hockeykunnande i alla fall, omponerande.
Kommentera

Brynäsgubbe: Sundlöv har misslyckats totalt med årets lagbygge. Otroligt skönt att han tillslut hoppade av, vi får hoppas att det inte vad 1år försent.
Kommentera

Här sägs det att Scott blir borta. Kanske ingen överraskning... men ändå.
Kommentera

70 Rodrigues: Två sportschefer? Låter som två bröder som småbråkar
Kommentera

Zappaholic: Våra backar kladdar väl in 1-2 kassar åt dom..
Kommentera

Lindström: måste inte Leksand skjuta fem skott för att göra fem mål? Har de så många anfall på bortaplan?
Kommentera

Såg då ingen "extra"taggning förra året när LIF gästade oss.

Snarare så vart dom skitis att det var tryck i ladan.

Ser det ut som igår blir det 1-5. Vågar TJ vaska om i tid så blir det 2-1.

Kommentera

70 Rodrigues:

Jacobsson var inte sämre än nån annan men han använder inte sina kilon.

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74: Jacke var klappkass, som dom allra flesta.
Kommentera

Powerfade:

Nja inte riktigt, idag var det kanske lite så men så är det absolut inte varje match.

Hur var Jacke idag?

Kommentera

70 Rodrigues: Bara att hoppas att vi lärde oss något idag och kan rätta till saker medans det finns tid.

Nu ser jag fram emot en drabbning med Leksand på lördag. Upp på hästen igen! (Medans SB letar spelare :) )

Kommentera

mattias - 74: Ni fortsätter med  göra 1-0 och sedan är det igelkottförsvar resten av matchen.
Kommentera

mattias - 74: Ni kanske slarvade bort segern, vad vi gjorde finns det inget ord för.
Kommentera

70 Rodrigues:

Då måste Leksand spela hockey i 60 min annars vinner vi inte , vi slarvar bort segern idag
Kommentera

70 Rodrigues: Blir en dunk på oddset på LIF
Kommentera

Brynäs IF - Leksands IF 13/9-14
Vi kommer att torska även mot Leksand på lördag.

Tips: 1-4
Kommentera

« · 1628139