Brynäs IF

724853 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Leksands IF

« · 335033 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Det måste ju bara bli vinst i monn ,,,,
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Efter morgondagens match kommer vi upp i det budgeterade publiksnittet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Det var kul. Det känns som en evighet man träffade honom sist.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Jag borde nog ta en ny datakurs där man får lära sig att stava rätt och inte slinta på tangenterna!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Bara "Davydov" kommer med, dvs Bröder bäver d.ä.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Ford Prefect: Jo jag vet men han kostade väl en hel del pengar.

Finnen lär dom nog sakna för det är som du säger att han var på bettet förut.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Den avr klockren! Kommer bröderna Ödman med i morgon?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
65Selander: Westlund har väl inte uträttat nåt sen han kom hem till Sverige så honom lär väl inte knätofsarna sakna. Däremot den där Joooooonas verkade riktigt bra innan skadan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Leksand har även Miccke P borta i morgon förutom dom andra två!

Känns som en vinst att vi inte fick hem Tommy eftersom han har varit mer skadad än på isen ;-)

SKADELÄGET
Tommy Westlund (dåliga diskar)
Joonas Jääskeläinen (ljumskproblem)
Mikael Pettersson (ljumskproblem)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Nejdu, jag har ingen koll på hur det går för Bergqvist. Som du själv sa så såg man honom en del i början, men hur det har gått sen vet jag inte. Fråga djurgårdarna. :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Årtiondetsmatch, tror inte det.

Du hade väl din på Tjångavallan i höst :-))

Det blir sista matchen för säsongen (finalen)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
sylf: Hur gör vi i morgon för att få två minuspoäng?? Du sa ju vi bara skulle ta en poäng den här veckan :))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Ska inte Selander se årtiondets match i morgon..oj,oj,oj...ska vi tycka synd om honom eller ska vi skratta??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: 3-3 vid full tid,sen avgör Sjödda.Skitmatch med mycket kamp och inget skönspel.Som alltid när Leksand står för motståndet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
65Selander: Vad fick du luft ifrån då din banjospelande bussförare som inte får se matchen :-))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Ödman med hatten har en klockren taktikgenomgång och förklaring till en del försvarsspel på bskv.com
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
65Selander: 5-3 min käre vän...du drömmer!! Bara för att du inte är där så unnar du oss inte den 9-3 seger det kommer bli. :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Enligt säkra källor " min vän 74050 har tydligen haft ett snack med Saida" kommer Tigrarna imorrn att klå knäckebrödsätarna med tvåsiffrigt.

Jag e skeptisk.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
westerlind: Det behöver ju inte säga så mycket om en människa! Något större geni behöver du i alla fall inte vara. Se på Brynäs f.d !
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Han är klubbdirektör. Plus/minus-statistik har jag tyvärr inte lyckats fixa.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Det han presterade i går vad jag vet så missade han en straff mot HV
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Ford Prefect: Vet du har det har gått för Berqvist förresten? Hur ser han ?+/- statistik ut? Jag tyckte att man såg honom en del i början men nu har det varit lugnt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Ford Prefect: Jodå det gjorde han. Egentligen gillade jag challe då han lirade själv, men jag vill bara gnälla lite!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: Inte omöjligt. Jag tyckte Challe motiverade båda listorna med prestation i jämförelse med förväntningarna innan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Ford Prefect: Dom kanske inte hade några förväntningar på dem från början!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Anneli: För det kan inte vara så enkelt att ingen av djurgårdarna spelat så långt under förväntan att de platsade på listan?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Det är väl inte för inte Anger var med på Challes kalkonlista igår!! Jag är förvånad att inte han hade med Soling oxå! Vad jag däremot inte var ett dugg förvånad över var att det inte var någon Djurgårdare med på listan över kalkoner. Jag säger bara ;Djurgårdskväll!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: 70 Rodrigues: Jadu Tony du blir ingen tränare du ;-)

Anger kommer att göra Succé i morgon, sanna mina ord!

Resultatet blir 5-3 till Brynäs efter en småful match.

BIF går i från först i 3:e perioden ca 10min in på den så skjuter Kupan från blå och den går in via högra stolproten.

Korhonen väljs som matchens lirare!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Makkan: Varför inte? Han lär ju inte göra det sämre iaf!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Om både Lind och Molin är tillbaka så vill jag ha det så här:

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin-Kuparinen N Danielsson-Lind-Molin

2:a Johansson-P3 Soling-Miettinen-Malmström

3:e VPL-Björck Nylander-Kyrö-B Danielsson

4:e Andersson-? Rönnqvist-Johansson-Anger
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues:

Går Rönnken in i 1:a femman om Ove inte kan spela ?
Eller vill du låta Anger försöka igen ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Lind ska spela imorgon, men med Nils Ove Harry är det mycket mer osäkert om han kommer att briljera på isen imorgon, men hoppet är väl det sista som överger en
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Enligt hockeyligan så ska Micke Lind spela i morgon och kan Molin bara hålla i klubban så kör han med...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Jägern och Björnebrygden är på kylning. Det ska bli smäkigt att intaga + se Brynäspojkarna klapp-klapp spela hem 3 poäng.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
I morgon ska vi krossa Leksand både på isen och på läktaren, Det ska inte vara tyst 1 minut under matchen, laget ska flyga fram med hjälp av oss supportrar.Ska bli kul att se om även sittplats kan få tummen ur och hjälpa till? Full fart i 60 min är det som gäller i morgon!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Tänk sen så roligt vi kommer ha på kvällen när vi kommer dricka massor av gratisöl.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: 7-2?? Brukar man inte tippa slutresultatet och inte efter två perioder. Matchen slutar 9-3 och Selander kommer inte få se utskåpningen :))
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Hong Kong: Imorgon vinner vi med 7-2 och stackars Selander kommer att missa årets hockeyfest, tycker faktiskt lite synd om honom, eller vad säger du??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
65Selander: Spelade en Derbymatch med ny inköpta spelare från STIGA och den vann BIF mot LIF med 5-3, så nu får man hoppas att dom riktiga lirarna kan visa samma tåga imorrn och ta tre poäng.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Derby!!!
Brynäs vinner med 4-2,målskyttar: Nicklas Danielsson,"Sjödda",Lind & Anger i öppen bur.


M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
aphac: Om det är sant då j-r skall styrelsen bort på en gång!
Då har dom missbrukat förtroendet totalt både till TIK och oss supportrar!

Tyckte att både TIK och BIF gick ut att dom var betalda innan seriestarten!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Swordster: Är det ryktet sant blir man ju frustrerad.Enligt Wille så är det betalt till TIK för längesedan.Innan svindlerierna upptäcktes. Men vad vet jag,alla försöker sopa skiten under mattan tills det upptäcks nu för tiden,oavsett vilken branch man är i.Nä,jag kan inte tro på detta rykte!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
64Waern: Är Lind tillbaka på lördag, enligt ryckten här uppe är han avstängd tills dess att Brynäs fortsätter att följa avbetalningsplanen!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
64Waern: Gott nog!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Det blir nog bara Lind som är tillbaks i laget på lördag, Molin räknas vara tillbaka nån gång under nästa vecka.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Fullsatt lada o match mot knätoffsarna på en lördag.

Jävlar va kul!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
GOTT GOTT GOTT. Den 3:an satt GOTT.

Nu ska vi mosa masen på Lördag inför en fullsatt Gavlerink.
Med Lind tillbaka så vill jag se gammalt hederligt klapp klapp mot knäcke if. Yes ! Va skönt att få sova lite lungnare i natt. Det var ett tag sen sist. Jag vill se Lind, Lill-Daniel, Kupan, Soling, Björne och Anger göra mål + att Karhu ska hålla nollan. Va sägs om 6-0 ??? (obs jag har ej sniffat på limmet ikväll) Det var kanske att ta i lite väl mycket. Men man vet aldrig. Den som lever får se.

Ses på Lördag i Gavlerinken alla goa Brynäsare.

Haa Dää och God Natt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Leksands IF
70 Rodrigues: Jag vågar inte tippa resultatet för då blir det alltid förlust! Men jag hoppas, hoppas, hoppas att vi vinner. Det känns alltid bra att spöa masarna. Men tro mig det kommer inte att bli lätt för kämpar Leksand bara i en match per år så är det mot Brynäs!!
Kommentera

Brynäs IF-Leksands IF
Nu är MIF matchen ett minne blott och det är dags att blicka framåt mot lördagens batalj mot knätoffsarna. Förhoppningsvis så är både Lind och Molin tillbaka och vi kan få lite mer fart framåt. Sen är det oerhört viktigt att försvarsspelet är lika stabilt som i kvällens match samt att det jobbas hårt över hela banan, forechecka högt upp o stressa, ligga tätt på LIF:arna hela tiden,krympa ytorna för Leksand.

Tips: 7-2 Mål: Soling 2, N Danielsson, Sjödin, Kuparinen, Lind, Anger.
Kommentera

« · 335033